6 توصیه درباره فروش محصول از زبان بازاریابان ارشد آی نوتی

6 توصیه درباره فروش محصول از زبان بازاریابان ارشد آی نوتی

بازاریابان ارشد آی نوتی گروهی همواره پیشتاز در بخش فروش و استمرار همکاری با مشتریان هستند که به رقم تلاش های خستگی ناپذیر چند سال اخیر بدون تعارف به یکی از قویترین تیم های فروش کشور (شاید پر بیراه نباشد که بگوییم قویترین و بزرگترین تیم فروش کشور) تبدیل شده است.
یکی از خصوصیات مهم و بارز مجموعه inoti همراهی همکاران و در دیدگاهی کلی تمرکز بر روی مفهوم مهمی به نام توان دهی بازاریاب است. بنابراین ما نیز بر آن شدیم تا قسمتی از تجربیات جمع آوری شده از زبان خود بازاریابان موفق را جمع آوری کنیم ، امیدواریم تا با همراهی و مشارکت شما در قسمت نظرات این مقاله هر روز تکمیل تر شود.

یک درصد از همراهی چندین همکار بسیار بیشتر از صد در صد توان خودتان است

جمله ای ارزشمند که برانگیزاننده ی یکی از بنیادی ترین نیروی اجتماعی در عالم است ؛ وحدت و همراهی. ایجاد یک سازمان فروش و ساختن روابط همکاری که منجر به حمایت روز افزون از یک دیگر در امر فروش و بازاریابی میشود با در نظر گرفتن چنین نگرش مهم و متعالی میسر میگردد.
این جمله بیان گر آن است که شما سعی کنید در هویت کسب و کارتان مفاهیم مهمی همچون همراهی و نگرش برد برد را بگنجانید.

بوکسورهای راست دست ، بازوی چپ خود را بیشتر تمرین میدهند

نقاط قوت بسیار خوب است ، اما باید دقت داشت که این نقاط ضعف هستند که منجر به شکست میشوند. در یک فرایند بازاریابی تیمی و گروهی همچنان که به تشویق و حمایت افراد با انگیزه تر و موفق تر میپردازید سعی کنید نقاط ضعیف تر را هم بررسی کرده و زمان مناسبی را برای همراهی و انگیزش این نقاط اختصاص دهید.

بزرگ فکر کن ، کوچک عمل کن ، هم اکنون شروع کن

بزرگ فکر کن : داشتن تفکرات بزرگ و فرایند خود انگیزشی همواره یکی از نیازهای ضروری در شغل بازاریابی است ، شما به عنوان یک بازاریاب باید بتوانید انتقال انگیزه و اشتیاق را هم به مشتریان و هم به سایر بازاریابان همکار خود داشته باشید.

کوچک عمل کن : یک مثال معروف میگوید که یک فیل را میتوان خورد اما لقمه لقمه ! به عنوان یک بازاریاب موفق که دیگران را به موفقیت و اقدام دعوت میکند ، خودتان نیز باید کارهای قابل شمارش مناسبی داشته باشید.
هم اکنون شروع کن : قسمت با ارزش کار در این مرحله نهفته است ، تمام آنچه از مطالب انگیزشی فراگرفته اید ، تمام مهارت های بازاریابی را که آموخته اید ، همه و همه را به کار ببندید و در تئاتر زندگی شغلی خود بازیگر نقش اول باشید.

در حفظ حرمت و جایگاه برندی که بازاریاب آن هستید غیرت به خرج دهید

فراموش نکنید جایگاه شغلی شما ، قسمتی از هویت فردی شما را شکل میدهد ، به هویت خود ارزش قائل باشید و برای معرفی هرچه بهتر برندی که با آن همکاری میکنید حداکثر تلاشتان را به خرج دهید.
یکی از بازاریاب ها در خاطراتش میگفت ، مشتری داشتم که قبلا به من یک نه جدی گفته بود و حدود یک سال از آن روزها میگذشت. اما نهایتا و تنها به خاطر دیدن سرسختی من در حمایت از برندی که با آن کار میکردم تصمیم به همکاری گرفت.

انتخاب های کوچک اما هوشمندانه 

دنیای ما از انتخاب های ما ساخته شده است ، هر انتخاب بزرگی حاصل چندین و چند انتخاب کوچک دیگر است . به انتخاب های کوچک خود اهمیت ویژه ای بدهید ، به عنوان مثال انتخاب افراد مناسب در زمان های مناسب برای توسعه کسب و کارتان ، همچنین بررسی چند حرکت بعدی در شطرنج بازاریابی های خود. مشورت در این موارد نقشی اساسی و بنیادی دارد.

صبر و پایداری

حتما بارها شاهد صحنه جوانه زدن گیاهی ظریف و کوچک از دل سنگ یا آسفالت سخت خیابان بوده اید. تصور این صحنه و تصاویری که از آن گرفته شده است یکی از سمبل های همیشگی صبر و پایداری و در نتیجه آن شکوفایی است.
در شرایط خاص صبور و پایدار باشید. به عنوان مثال ممکن است در لحظات مهمی از فرایند بازاریابی شما ، اختلالی بوجود آید ، اینجاست که صبور بودن به کار شما می آید و اگر شخص صبوری باشید خلاقانه ترین رویکرد را برای مدیریت شرایط اتخاذ خواهید نمود.
پایدار باشید ، در ذهنتان سازمان فروش خود را به قطراتی توصیف کنید که در جریانی پایدار نهایتا عمیق ترین غارهای جهان را خلق می کنند.
راه برای انسان های صبور و پایدار همیشه هموار میشود.

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • مهدیه طالبی

    واقعا ازتون ممنونم جناب آقای معارفی بزرگوار ممنون که این بستر و شرایط شغلی بینظیر را به وجود اوردید که همه افراد بتونن کار عالی و با شرایط عالی داشته باشن مرررسی که هستید سپاسگزارم بزرگوارید🌷

  • مجتهدی

    با سلام و خسته نباشید .اگه احیانا کسی نتونه تو این سیستم رشد کنه بدون شک تنها مقصر خود اوست وگرنه سیستم و خدمات و پنل درآمدزایی عالیست 👌👌👌

  • سیاوش فرتوت

    به نام خداوند عشق و امید با سلام و خداقوت خدمت تک تک مدیران آی نوتی و بازاریابان عزیز. عالی بود نوشته ها...👇 👈بهتر است بدون شام به رخت‌خواب بروی تا اینکه زیر قرض از خواب بیدار شوی.👊👊👊 #الهی_که_عالم_عامل_عاشق_باشیم ارادتمند شما سیاوش فرتوت

  • بتول عابدزاده

    سلام و درود متن عالی و نکات فوق العاده عالی داشت هیچ وقت با این دید نگاه نکرده بودم سپاس فراوان

  • حفيظى فاتحان

    سلام ممنون بابت اين متن و توصيه هاى فوق العاده تشكر ويژه دارم از جناب معارفى بزرگوار مديرعامل محترم شركت بزرگ آى نوتى💟

  • مرتضی شهبازی

    عالی بود نکات اموزنده ای بود به قولی کوچک های بزرگ بود که گاهی فراموش میشوند و گاهی می دانیم اما عمل نمیکنیم

  • حمیدرضایی

    الان که این پیام رو میفرستم خودم تک وتنها در شهرستان خودم هستم وهیچ سازمان فروشی ندارم...هیچ کسی رو به عنوان زیردست و همکار ندارم که اهرم من باشه و کارم رو راحت تر بکنه....میخام این پیام رو نگه دارید وتاریخ بزنید برای سال دیگه همین موقع....#با آی نوتی تا همیشه...

  • نجفی

    درود بر شما عالی بود آی نوتی بی نظیره‌ بازنشر تجربیات بهترینهای آینوتی ایران کمک بزرگی به بازاریابی و فروش در کل کشور خواهد کرد. سپاس بیکران

  • احمدپورقربانی

    خیلی هم عالی، خسته نباشید تیم آینوتی

  • وظیفه

    فوق العاده عالی و بینظیر بود بینهایت سپاسگزارم

    ممنون از توجه شما

  • محمد ناصح حسنی

    خیلی عالی بگونه ای که جای برای پیشنهاد فعلی فکر بنده خالی نیست

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,102
مجموع کاربران
35,135
رزومه ساز iAM
28,025
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR