ثبت تنظیمات متون پاسخ کارت ویزیت الکترونیکی

ثبت تنظیمات متون پاسخ کارت ویزیت الکترونیکی

سرفصل‌های تنظیمات کارت ویزیت الکترونیک

نحوه عملکرد کد کارت ویزیت الکترونیک (EBC)

   اگر شما هم یکی از کدهای کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی (کد EBC) را خریداری کرده باشید؛ می‌توانید عبارتی (کد EBC)که در زمان رزرو یا خرید، برای کارت ویزیت الکترونیک خود انتخاب کرده‌اید را (عبارت عددی یا حروف لاتین و فارسی)، به مخاطبین و مشتریان خود بدهید و از آنها بخواهید برای دریافت اطلاعات کارت ویزیت شما، کد EBC شما را؛ به شماره پیامکی 10008590 ارسال نمایند.
در این شرایط سیستم آی نوتی پس از دریافت کد EBC مختص شما، دقیقا همان متنی که شما از قسمت تنظیمات، برای کد EBC وارد کرده‌اید؛ به صورت پیامک برای شماره موبایل مخاطب ارسال می‌کند.
این متن دقیقا همان اطلاعاتی است که شما می‌خواهید در کارت ویزیت شما نمایش داده شود که می‌تواند شامل نام کسب و کار، شماره تلفن، آدرس، آدرس سایت، لینک مسیریابی شما باشد.
کارت ویزیت الکترونیک آی نوتی

نحوه تنظیم پاسخ‌های کارت ویزیت الکترونیک (EBC)

   همانطور که در مقاله خرید و رزرو کدهای EBC اشاره شد؛ با کلیک بر روی آیکون گزینه‌های بیشتر(سه نقطه) روبروی کدهای رزرو شده، گزینه‌های پرداخت آنلاین، لغور رزرو کد EBC و تنظیمات کد EBC نمایش داده خواهد.
برای وارد کردن متن پاسخ کارت ویزیت الکترونیک بر روی گزینه "تنظیمات" کلیک کنید.
گزینه هابیشتر کد کارت ویزیت الکترونیکتنظیمات کارت ویزیت الکترونیک آی نوتی

   پس از وارد کردن متن پاسخ کد EBC تعداد کاراکترهاو تعداد صفحات پیامک پاسخ به همراه هزینه ارسال پیامک در پایین کادر به شما نمایش داده خواهد شد.
بنابراین اگر می‌خواهید متن پیامک شما بیشتر از یک صفحه نباشد به این قسمت‌ها توجه کنید.
نمایش هزینه و تعداد کاراکترهای پیامک پاسخ کد EBC

   در صورتی که تمایل دارید به غیر از متن پاسخ کارت ویزیت الکترونیک ( اطلاعات کارت ویزیت شما) ، یک پیامک در قالب خوش آمد گویی و تشکر هم ارسال گردد؛ می بایست بر روی دکمه " فعال سازی خوش آمد گویی کد" کلیک کنید تا برای شما کادر متن خوش آمدگویی نمایش داده شود.
در این کادر هم می‌توانید متن مورد نظر برای خوش آمد گویی کاربران به کارت ویزیت خود را وارد کنید.
فعال سازی پیام خوش‌آمد گویی
 
   چنانچه تمایل دارید که اعداد مابین متن وارد شده‌ی پاسخ، لاتین نباشد و با اعداد فارسی نمایش داده شود یا اگر تمایل دارید تعداد space (فاصله‌های) اضافی داخل متن حذف گردد و تعداد کاراکترهای پیامک بهینه باشد؛ بر روی آیکون چرخ دنده بالای هر کادر پاسخ کلیک کنید تا تغییرات لازم اعمال کردد.
تنظیمات بیشتر متن پیامک کارت ویزیت الکترونیکحذف فاصله اضافی کلمات و تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی
   در نهایت برای ثبت همه تنظیمات بر روی گزینه "ذخیره" کلیک کنید.
از این پس هر فردی کد EBC شما را به شماره پیامکی 10008590 ارسال کند، متنی که مرتبط به آن کد در تنظیمات تعریف کرده‌اید برای مخاطبین شما به صورت پیامک ارسال می‌گردد.

تفاوت قسمت تنظیمات پاسخ کارت ویزیت الکترونیک (EBC)

   با توجه به اینکه شما کدام نوع از کدهای EBC را، برای کارت ویزیت الکترونیکی خود انتخاب کرده باشید؛ تعداد کادر پاسخ‌های کارت ویزیت الکترونیک، متفاوت خواهد بود.
برای برخی از کدهای EBC که از نوع حروف فارسی و لاتین باشد؛ اگر دو عبارت برای کد EBC وارد کرده باشید؛ دو قسمت برای پاسخ به کد EBC در اختیارتان قرار داده خواهد شد.
اگر کد EBC خریداری شده از نوع تک کد (عددی) باشد فقط یک کادر برای وارد کردن متن پیامک، در اختیارتان قرار می‌گیرد.
پاسخ کارت ویزیت الکترونیک

تهیه کننده تصاویر مقاله : سرکار خانم آرزو ارشاد
 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,551
مجموع کاربران
34,684
رزومه ساز iAM
27,801
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR