صدا فراتر از نوشته

صدا فراتر از نوشته

اگر با پیامک صوتی آشنایی ندارید حتما این مقاله را بخوانید.
پیشنهاد می‌کنیم؛ اگر بازاریابی پیامکی را برای تبلیغات کسب و کار خود انتخاب کرده‌اید؛ در کنار ارسال پیامک متنی از خدمات ارسال پیامک صوتی هم استفاده کنید و از مزایای آن بهرمند شوید.


سخنی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

حتما می‌دانید تاثیری که صدا بر روی مخاطبین خواهد گذاشت؛ بسیار بیشتر از تاثیر متن نوشتاری است. اوج و فرود و لحن صدای شما، تاثیر گذاری و قدرت کلمات را دوچندان خواهد کرد.
پیامک متنی هرگز امکان انتقال لحن و احساس شما را نخواهد داشت. پیامک صوتی به دلیل تاثیرگذاری بالایی که دارد؛ مخاطب را ترغیب به خرید و استفاده از خدمات شما خواهد کرد.
اتفاق دیگری که می‌افتد؛ این است که می‌توانید برای ارسال پیامک صوتی، صدای خودتان را ضبط کنید و برای مخاطبین ارسال کنید. وقتی مخاطبین یک صدای آشنا می‌شنوند؛ بیشتر و سریعتر به شما اعتماد خواهند کرد.


شرایط ارسال پیامک صوتی چیست؟

با ارسال پیامک صوتی از سامانه آی نوتی، می‌توانید؛ متن اطلاع رسانی‌ها، تبلیغات و تبریکات خود را به گوش مخاطبین‌تان برسانید.
فقط کافیست :
  1. موجودی شارژ پیامک را افزایش دهید.
  2. پیام خود را ضبط کنید و به یکی از فرمت های MP3 و یا WAVE خروجی بگیرید.
  3. حواستان باشد که حجم فایلتان کمتر از 5 مگابایت شود.
  4. فایل صدا را در پنل مدیریتی حساب کاربری خودتان بارگذاری کنید.
  5. شماره مخاطبین را انتخاب کنید.
  6. روی دکمه ارسال کلیک کنید.
تبریک می‌گیم. شما موفق به ارسال پیامک صوتی شده‌اید.
در ادامه به توضیح مزایای استفاده از پیامک صوتی از سامانه آی نوتی، می‌پردازیم.


مزایای ارسال پیامک صوتی از سامانه آی نوتی

علاوه بر تاثیری که صدا بر روی جذب مشتریان خواهد گذاشت؛ مزایای بیشمار دیگری نسبت به ارسال پیامک متنی خواهد داشت که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم.

گذر از سد لیست سیاه مخابرات

تقریبا از سال 1390 شرکت مخابرات با توجه به نظرسنجی که از مشترکین تلفن همراه خود، انجام داده بود؛ تصمیم به ارائه امکاناتی در خصوص قرار دادن شماره‌ی مشترکین، در لیست سیاه مخابراتی، گرفت.
به این صورت که اگر فردی تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، بر روی گوشی موبایل خود را نداشته باشد؛ بتواند شماره خود را در لیست سیاه مخابراتی قرار دهد.
بنابراین امکان ارسال پیامک متنی برای این دسته از مخاطبین وجود نخواهد داشت.
اما امکان ارسال پیامک صوتی این مشکل را بر طرف کرده و با ارسال پیامک صوتی، گوشی تمامی مخاطبین شما زنگ خواهد خورد و در صورتی که پاسخگوی تماس باشند؛ پیام شما را خواهند شنید.
بدین ترتیب، با ارسال پیامک صوتی، از سد لیست سیاه مخابراتی گذر خواهید کرد.

نبود محدودیت در تعداد مخاطبین (ارسال به شماره تلفن ثابت)

یکی دیگر از مزایای بارز ارسال پیامک صوتی، امکان ارسال به شماره‌های تلفن ثابت مخابراتی می‌باشد.
همانطور که می‌دانید؛ پیامک متنی را فقط می‌توان به شماره‌های تلفن همراه (موبایل) ارسال کرد؛ در صورتی که برای ارسال پیامک صوتی این محدودیت وجود نداشته و شما می‌توانید در سامانه آی نوتی، گروهی در دفترچه تلفن اکانت آی نوتی خود، برای شماره‌ تلفنهای ثابت مخاطبین، تهیه کنید و پیامک صوتی خود را به گروه مد نظر ارسال کنید.
با این کار هیچ محدودیتی در تعداد مخاطبین شما نخواهد بود و به دلیل امکان ارسال به شماره‌های ثابت، می‌توانید تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید.

اطلاع رسانی بدون پذیرفتن هیچ بهانه‌ای

اگر می‌خواهید به کارمندان سازمان خود، جلسه و یا رویداد خاصی را اطلاع رسانی کنید؛ ارسال پیامک صوتی بهترین راه حل است. با این روش دیگر هیچ بهانه‌ای باقی نخواهد ماند و هیچ کس نمی‌تواند بگوید پیامک به دستش نرسیده است.
مهم نیست کسب و کار شما در چه زمینه‌ای است. حتی اگر شما یک مغازه دار هستید می‌توانید اطلاع رسانی تخفیفات ویژه ‌ی فروشگاهتان را به لیست شماره‌های مشتریان قدیمی خود ارسال کنید. با این کار ارتباط همیشگی خود را با مشتریان قدیمی خود حفظ کرده‌اید.

ارسال هدفمند پیامک

به غیر از اینکه سامانه آی نوتی به شما اجازه می‌دهد تا پیامک صوتی خود را به گروهی از دفترچه تلفن سامانه ارسال کنید؛ امکان ارسال پیامک صوتی به شهر، منطقه، کد پستی و حتی جنسیت، از روی نقشه را خواهید داشت.

زمانبندی و یادآوری پیامک صوتی

اگر الان وقتی برای ارسال پیامک صوتی ندارید؛ یا حتی اگر الان به کامپیوتر و اینترنت دسترسی ندارید؛ اصلا مهم نیست.
شما می‌توانید زمان ارسال پیامک صوتی خود را از قبل تنظیم کنید تا پیامک شما در روز و ساعت تعیین شده؛ برای مخاطبین ارسال گردد.
حتی می‌توانید بر روی ارسال پیامک‌های صوتی، تکرار بگذارید تا هر چند روز یک بار برای مخاطبین شما ارسال گردد.

ارسال انبوه پیامک صوتی

یکی از مهمترین قابلیت‌های پیامک صوتی، امکان ارسال به هزاران شماره به صورت همزمان است. پس اصلا نگران تعداد بالای شماره‌های مخاطبین خود نباشید.

ارسال ماندگارترین تبریک تولد

با ارسال متفاوت‌ترین تبریک تولد از طریق پیامک صوتی، برای همیشه در ذهن مخاطبانتان ماندگار شوید. قطعا تبریکی که با لحن و صدای خودتان برای دوستانتان یا برای مشتریانتان ارسال گردد؛ تاثیر و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبین شما خواهد داشت.


اول تست کن بعد با خیال راحت استفاده کن

ما در صفحه اصلی سایت آی نوتی قسمتی را برای تست خدمات پیامک صوتی قرار داده‌ایم تا بتوانید از نظر سرعت ارسال پیامک و کیفیت سیستم را بررسی کنید. پس از آن می‌توانید با خیال راحت موجودی پیامک خود را شارژ کنید و اقدام به ارسال انبوه پیامک صوتی نمایید.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,060,965
مجموع کاربران
35,106
رزومه ساز iAM
28,020
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR