چرا باید از کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی استفاده کنیم؟

چرا باید از کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی استفاده کنیم؟

احتمالا اخیرا عبارت کارت ویزیت الکترونیکی را زیاد شنیده‌اید اما شاید ندانید که دقیقا چیست و چه عملکردی برای کسب و کارها دارد؟
کارت ویزیت الکترونیکی امکانی است که به تازگی جای خودش را در کنار سایر ابزارهای کسب و کارها باز کرده است و شایان ذکر است که مزایای بیشماری برای کسب و کارها خواهد داشت.
کارت ویزیت الکترونیکی اولین بار توسط شرکت آی نوتی پس از تحقیق، بررسی زیاد طراحی شد. بعد از آن، اکثر شرکت‌هایی که خدمات ارسال پیامک انبوه را داشتند؛ سعی کردند خدماتی مشابه با کارت ویزیت الکترونیک آی نوتی را به خدمات پیامکی خود اضافه کنند.
البته باید خاطر نشان کنیم؛ خدماتی که آنها به اسم کارت ویزیت الکترونیکی ارائه می‌دهند با عملکرد اصلی کارت ویزیت الکترونیک تفاوت دارد.
در حقیقت آنها فقط کار ارسال و دریافت پیامک را به صورت خودکار انجام می‌دهند و از این امکان، ماژول های متفاوتی با اسامی متفاوت دیگر هم به نام منشی هوشمند، کدخوان، پاسخگوی خودکار و ... طراحی کرده اند.

از جمله مزایا استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی

هیچ وقت کاربر فراموش نمی‌کند که کارت ویزیتی که در دست دارد برای چه کسب و کاری است.
هیچ وقت کاربر فراموش نمی‌کند که کارت ویزیت شما را کجا گذاشته است.
به حفاظت از محیط زیست و قطع کمتر درختان کمک کرده‌اید.
هر وقت که بخواهید می‌توانید اطلاعات کارت ویزیت خود را تغییر دهید و بروزرسانی نمایید.

کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی جواهری میان تمامی کارت‌های ویزیت الکترونیکی

در این بخش می‌خواهیم به تفاوت‌هایی میان کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی و سایر شرکت‌های مشابه اشاره کنیم.
برای خیلی از دوستانی که خدمات مشابه ارائه می‌دهند سوال مطرح می‌شود که چرا آی نوتی هزینه ای را بابت ارائه خدمات کارت ویزیت الکترونیکی از کاربرانش دریافت می‌کند؟
مگر این نیست که تمامی کارت ویزیت‌های الکترونیکی از خدمات سامانه پیامکی استفاده می‌کنند؟
بهتر است پاسخ این سوال را خوتان در ادامه مطلب مطالعه نمایید تا به درستی متوجه تفاوت‌های اصلی و مزیت رقابتی کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی شوید.

شماره پیامکی یکسان برای تمامی کسب و کارها

همانطور که در بالا اشاره شده؛ خیلی از شرکت‌های مشابه خدمات دیگری را به اسم کارت ویزیت الکترونیکی به مشتریان خود به فروش می‌رسانند.
در صورتی که کارت ویزیت الکترونیکی می‌بایست یک مرجع یکسان و ثابت داشته باشد.
یعنی چه؟
یعنی همه افراد برای دریافت اطلاعات کارت ویزیت الکترونیکی کسب و کار مورد نظر، کلید واژه را فقط به یک شماره پیامکی، ارسال کنند و این طور نباشد که هر کسب و کاری بتواند؛ خط پیامکی اختصاصی خودش را به مشتریان جهت دریافت اطلاعات کارت ویزیت، ارائه دهد.
دقیقا مانند راهنمای مشترکین تلفن 118، که همه افراد برای دستیابی به شماره تلفن محل مورد نظر، عدد 118 را شماره گیری می‌کنند و نام محل مورد نظر را می‌گویند؛ برای کارت ویزیت الکترونیکی هم می‌بایست همینطور باشد و همه افراد برای بدست آوردن اطلاعات کارت ویزیت کسب و کار مورد نظر، نام برند و یا نام صاحب کسب و کار را به یک شماره پیامکی ارسال کنند.
آی نوتی یک خط پیامکی با تعداد ارقام کم از سرشاخه 1000، برای کارت ویزیت الکترونیکی افراد در نظر گرفته است و آن شماره پیامکی10008590 می‌باشد.
یعنی همه افراد برای دسترسی به اطلاعات کارت ویزیت الکترونیکی هر کسب و کاری، می‌توانند کلید واژه کسب و کار را به شماره 10008590 ارسال کنند و اطلاعات کارت ویزیت را دریافت کنند.
کلید واژه ها یا اسم کارت ویزیت می‌تواند یکی از حالت‌های زیر باشد.
  1. حروف فارسی
  2. حروف لاتین
  3. اعداد
در صورتی که سایر سامانه‌های پیامکی امکانات کارت ویزیت الکترونیکی را بر روی خط اختصاصی پیامکی صاحب کسب و کار ارائه می‌دهند.
این کار یک عیب خیلی بزرگ دارد و آن هم این است که مخاطبین نمی‌توانند همه‌ی شماره‌های پیامکی را برای دریافت اطلاعات کارت ویزیت کسب و کارها به خاطر بسپارند. اما اگر همه کارت ویزیت‌ها یک شماره گیرنده‌ی پیامکی داشته باشند، کار مخاطبین خیلی ساده خواهد شد و آن شماره پیامکی مانند تلفن 118 در خاطر همه‌ی مشتریان خواهد ماند.

هزینه استفاده از خدمات کارت ویزیت الکترونیکی

شرکت های مشابه اعلام می‌کنند که کارت ویزیت الکترونیکی خود را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند اما آی نوتی برای کلید واژه کارت ویزیت هزینه زیادی را دریافت می‌کند. همانطور که گفته شد خدماتی که آنها با نام کارت ویزیت الکترونیکی ارائه می‌دهند؛ فقط از امکانات سامانه پیامکی استفاده می‌کند و هرگز به این موضوع اشاره نمی‌کنند که خودشان بابت فروش پنل پیامک در قالب پکیج های مختلف هزینه دریافت می‌کنند.
در حقیقت آنها خدمات پیامکی خود را در پکیج‌های مختلف قرار داده‌اند و مثلا پکیج‌ای که امکان کارت ویزیت الکترونیک در آن فعال است؛ هزینه بیشتری نسبت به پکیج‌ای که فقط ماژول‌های ارسال انبوه را دارد؛ خواهد داشت.
بعلاوه، به دلیل اینکه کارت ویزیت الکترونیک شرکت‌های مشابه، فقط از خط اختصاصی پیامک استفاده می‌کنند و بر روی آن خطوط فعال است؛ کاربر می‌بایست یک خط اختصاصی هم برای استفاده از این امکان خریداری نماید و خرید خط اختصاصی از سرشاخه های مختلف، هزینه جداگانه خواهد داشت.
البته اگر خط اختصاصی 14 رقمی باشد هزینه کمتری خواهد داشت اما مشکل این است که تعداد ارقام آنقدر زیاد است که هرگز در ذهن مخاطب باقی نخواهد ماند.
در صورتی که سامانه آی نوتی برای استفاده از خدمات پیامکی هیچ هزینه ای را دریافت نمی‌کند؛ فقط کافیست که کاربر در سامانه آی نوتی ثبت نام کند و به میزانی که می‌خواهد شارژ پیامکی انجام دهد و به همان میزان ارسال پیامک انجام دهد.
آی نوتی هزینه‌ای را بایت خرید کارت ویزیت دریافت می‌کند اما در کنارش مزایای بیشمار دیگری هم ارائه می‌دهد که هیچ کدام از سامانه‌های پیامکی این امکانات را بر روی کارت ویزیت الکترونیکی خود ارائه نمی‌دهند.

کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی گامی جلوتر از خدمات مشابه دیگر رقبا

به غیر از مواردی که برای عملکرد سایر کارت ویزیت‌ها بیان شد، کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی مزیت رقابتی های زیر را خواهد داشت.

صفحه اختصاصی

اولین و مهمترین مزیتی که کارت ویزیت الکترونیک آی نوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد یک صفحه اختصاصی وب به ازای هر کد EBC یا کلیدواژه کارت ویزیت الکترونیکی می‌باشد.
این صفحه مانند یک سایت تک صفحه ای عمل کرده و به دلیل بستر فنی قوی ای که برای این صفحه در نظر گرفته شده است؛ به سرعت در نتایج موتورهای جستجوگر مانند Google، Bing و ... نمایش داده می شود.
در مقاله سئو کارت ویزیت الکترونیکی به طور کامل نحوه ورود اطلاعات در صفحه اختصاصی به طور کامل توضیح داده شده است.
در نتیجه این صفحه کمک بزرگی به دیده شدن و شناخته شدن برند شما خواهد کرد.
یکی از خصوصیات خیلی کاربردی صفحه اختصاصی کارت ویزیت، داشتن قسمتی به اسم ویترین محصولات می‌باشد. صاحب کسب و کار می‌تواند تمامی محصولات و خدمات خود را به همراه تصویر، توضیحات کامل و حتی قیمت محصول در این بخش وارد نماید.
لذا مخاطبین صفحه اختصاصی در صورتی که محصولی را بخواهند می‌توانند از طریق همین صفحه درخواست دهند تا صاحب کسب و کار درخواستهای ثبت شده را در صفحه‌ای جداگانه مشاهده و بررسی کند و در اسرع وقت با مشتریان تماس بگیرد و به درخواست مشتریان رسیدگی کند.

لینک مسیریابی

یکی دیگر از مزایای تهیه کارت ویزیت الکترونیکی از سامانه آی نوتی در اختیار داشتن امکانی به نام مسیر یابی است.
در این بخش مدیر کارت ویزیت الکترونیکی می‌تواند موقعیت کسب و کار خود را بر روی نقشه مشخص کند.
با این کار 2 اتفاق می‌افتد.
موقعیت جغرافیایی کسب و کار بر روی نقشه در صفحه اختصاصی کارت ویزیت به مخاطبین نمایش داده خواهد شد.
مدیر کارت ویزیت می‌تواند لینک مسیریابی را در پاسخ کارت ویزیت خود قرار دهد تا مشتریان بتوانند در پاسخ کارت ویزیت لینک مسیر یابی را دریافت کنند و با کلیک بر روی لینک از طریق بهترین و کم ترافیک ترین مسیر، خودشان را به محل کسب و کار مورد نظر برسانند.

ارتباط دو طرفه بین صاحب کسب و کار و مشتری

مشتریان می‌توانند در لحظه‌ی ارسال کلید واژه به شماره 10008590 ، در خط بعدی پیام خود را هم برای صاحب کسب و کار ارسال کنند.
در این صورت پیام‌های مشتریان به صورت منظم ذخیره شده و صاحب کسب و کار می‌تواند به پیام ها رسیدگی کنند و با آنها تماس حاصل نمایند. در حقیقت این امکان بخشی از امور CRM یک کسب و کار را به عهده دارد.
همچنین صاحبین کسب و کار می‌توانند؛ از این امکان برای موارد مختلف استفاده کنند.
برای مثال از مشتریان بخواهند که به همراه ارسال کلید واژه، در خط بعدی کد گارانتی کالای خریداری شده را ارسال کنند.
در این صورت صاحب کسب و کار می‌تواند سر فرصت کدهای گارانتی محصولات را بررسی و فعال نماید و در صورت نیاز با مشتری تماس بگیرد.

تعهدات مالی

یکی دیگر از امکانات قابل توجه خرید کد کارت ویزیت الکترونیکی، در اختیار داشتن ماژولی به نام تعهدات مالی است.
مدیر کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی می‌تواند هر چیزی که مرتبط به تعهدات مالی اعم از بدهکاری و بستانکاری است را در این قسمت ثبت نماید و برای هر رکورد به صورت جداگانه پیامک یادآوری تنظیم کنند تا سیستم به صورت خودکار چند روز قبل از زمان مقرر، پیامک یادآوری ارسال کند.

نقشه و مرجع جامع کسب و کار آی نوتی

هر کسب و کاری که یک کارت ویزیت الکترونیکی از آی نوتی خریداری کرده باشد با تکمیل اطلاعات صفحه اختصاصی کارت ویزیتش علاوه بر اینکه در لیست مرجع جامع کسب و کارها نمایش داده می‌شود؛ بر روی نقشه کسب و کار آی‌ نوتی هم نمایش داده خواهد شد.
اگر شما به دنبال کسب و کاری بگردید قطعا اولین جایی که مراجعه می‌کنید گوگل است و صفحات اختصاصی که برای کسب و کارها در مرجع جامع کسب و کارهای آی نوتی است در نتایج اولیه جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود.
اما شاید افرادی باشند که بخواهند بر اساس موقعیت جغرافیایی به دنبال کسب و کار خاصی بگردند.
از این رو نقشه آی نوتی  کمک می‌کند تا کسب و کارها از این طریق بهتر دیده و شناخته شوند.

امکان برگزاری قرعه کشی

در کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی شماره تمامی مشتریانی که کلید واژه آن کسب و کار را به شماره 10008590 ارسال کرده‌اند در گروه جداگانه‌ای از دفترچه تلفن ذخیره خواهد شد.
لذا صاحب کسب و کار می‌تواند علاوه بر استفاده از شماره مشتریان جهت اطلاع رسانی در مناسبت های مختلف، با استفاده از سیستم قرعه کشی بین شماره‌ها در بازه زمانی متفاوت قرعه کشی انجام دهد.

با اطمینان از خدمات آی نوتی استفاده کنید

به غیر از تمامی مطالبی که درمورد مزیت رقابتی کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی گفته شد؛ لازم است به این موضوع اشاره کنیم که شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی توانسته است با تکیه بر مزیت رقابتی این محصول و دیگر خدماتش که به عنوان محصول در نظر گرفته شده است؛ مجوزهایی از جمله پروانه بهره برداری  دریافت نماید.
برای مشاهده تمامی مجوزهای دریافتی آی نوتی می‌توانید به این لینک  مراجعه نمایید.

همچنین پیشنهاد می‌گردد مقالات مرتبط دیگر را مطالعه نمایید.

 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • فاطمه آزادنیا

    عاااالی و کاربردی ممنون😍♥️

  • علی عزیزی

    ممنون عالی بود

  • فاطمه گنج خانی

    سپاسگزارم فوق العاده عالی بود

  • محمدرضا‌محمدی

    بسیار‌جامع‌واموزنده‌بود‌از‌‌زحماتتون‌ممنون

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,531
مجموع کاربران
34,685
رزومه ساز iAM
27,800
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR