ابزار رایگان بررسی آنلاین رتبه سایت در الکسا alexa ranking checker online

ابزار رایگان بررسی آنلاین رتبه سایت در الکسا alexa ranking checker online

ابزار رایگان بررسی آنلاین رتبه سایت در الکسا  ابزاری بسیار ساده را به شما معرفی میکنیم که به راحتی بتوانید رنک الکسای سایت خود را بررسی کنید.
تنها کافیست آدرس سایت خود را در کادر زیر وارد نموده و سپس دکمه search را بزنید. 

نقش افزونه الکسا یا همان Alexa Toolbar در کاهش رنک الکسا

بدون تعارف بگویم نصب افزونه الکسا اجباری است. سایت الکسا بعنوان معتبرترین مرجع در زمینه رتبه بندی سایت های اینترنتی از نظر بازدید شناخته میشود. طبق اعلام رسمی این سایت مهمترین منبع برای جمع آوری اطلاعات تولبار الکسا می باشد و در عمل تنها کاربرانی که بر روی مرورگر خود تولبار نصب داشته باشند بر رتبه الکسای سایت شما تاثیرگذارند. تا زمانیکه این شرایط برای همه سایت ها یکسان است میتوان به این رتبه بندی توجه کرد.
بازدید یک کاربر با تولبار الکسا ارزشی معادل 50 الی 60 برابر کاربر معمولی خواهد داشت. توجه داشته باشید که مهمترین مشتری سایت شما خودتان هستید و بیشتر از هرکسی در طول روز صفحات سایت خود را بازدید می کنید پس با نصب تولبار الکسا به سرعت شاهد پیشرفت رتبه خود خواهید بود بنابراین  شما حتما باید بر روی مرورگر اینترنت خود alexa toolbar را نصب داشته باشید.

رنک الکسا بالاتر باشد بهتر است یا پایین تر؟

رنک الکسا همانند مقام های مسابقات المپیک میماند ، هرچه کوچکتر باشد بهتر است. به عنوان مثال اگر کسی به شما گفت تمایل دارد رنگ الکسای وبسایت اش بالاتر برود ، منظور او این است که به عنوان مثال اگر رنک الکسای کنونی وی 2000 است ، او تمایل دارد رنک الکسای وبسات اش به عددی کوچکتر از دو هزار میل کند. 

 برای بهبود رنک الکسای وب سایت خود محتوا را توسعه دهید

تولید محتوا اصلی‌ترین دغدغه‌ی هر نویسنده است. ممکن است ساعت‌ها به نکات مورد نظرمان فکر کنیم و حتی جمله‌ای کوتاه برای نوشتن به ذهنمان نرسد. تمرکز شما باید تسهیل امر تولید محتوا و افزایش بهره وری باشد.
قدم اول در تولید محتوا، تعیین هدف از نوشتن مقاله است. در این مرحله باید از خودمان بپرسیم که محتوای تولیدی ما چه هدفی را دنبال می‌‌کند. دانستن هدف به ما کمک می‌کند که جایگاه خود را دقیقا مشخص کنیم و در نهایت به هدف خود برسیم. ابزار اصلی ما جهت تعیین هدف طرح سوال است:آیا محتوا مرتبط با فروش محصولی خاص است؟ آیا می‌خواهیم مشتری جدیدی جذب کنیم؟ آیا هدفمان جذب توده جهت تبلیغات و اسپانسرینگ است؟

هر نویسنده می‌خواهد مطلبش در موتورهای جستجو قابل دیده شدن باشد. برای این کار تاکیدی مجدد روی کلیدواژه لازم است. در بخش‌های پیشین، تنها به لزوم استفاده از کلیدواژه اشاره شد. اکنون می‌بینیم که کجا و به چه نحوی باید از آن استفاده کنیم:
  • عنوان صفحه
  • یکی از ریز-عنوان‌ها در صفحه
  • توضیح صفحه
  • جزئیات توضیح صفحه
  • توضیح تصاویر صفحه
همچنین، می‌توانیم صفحه‌ی جدید را به صفحات دیگر ارتباط دهیم و به مخاطب کمک کنیم تا مطالب جدید ما را بهتر و سریعتر پیدا کند.به یاد داشته باشید که بررسی مجدد و بازبینی همیشه کمک کننده است. گرچه ممکن است تمام تلاشتان را برای بهینه سازی صفحه به کار گرفته باشید، سعی کنید مجددا روند خود را بررس کنید.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

مطالب مرتبط

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,206
مجموع کاربران
35,230
رزومه ساز iAM
28,059
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR