کاهش رتبه الکسا ایران به کمک سئو و مدیریت محتوا

کاهش رتبه الکسا ایران به کمک سئو و مدیریت محتوا

کاهش رتبه الکسا ایران ارتباط تنگاتنگی دارد با رفتار بازدید کنددگان در موتورهای جستجو . از پارامترهای تاثیر گذار بر بهبود رتبه alexa میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
  • تعداد بازدیدهای صفحات مختلف وب سایت شما
  • زمانی که کاربران در سایت شما باقی می مانند.
  • شهرت شما در شبکه های اجتماعی
  • سرعت page load سایت برای بازدیدکنندگان
  • میزان بازدید کنندگان و افرادی که تولبار الکسا را نصب کرده اند و به سایت شما سر زنده اند
  • میزان بک لینک های معتبر به سایت شما
و بسیاری موارد دیگر که همواره در حال بروزسانی و بهبود توسط تیم الکسا است. در ادامه ما به بیان روش هایی موثر در کاهش رتبه الکسا ایران خواهیم پرداخت.

جذب ارگانیک بازدید کنندگان

جذب ارگانیک بازدید کنندگان به بیانی ساده عبارت است از شمار افرادی که به خواست و اراده خود و بدون دخالت ربات ها یا اسکریپت های سمت کاربر و تنها به واسته ارزش و اعتبار یا محتوای تولیدی توسط شما جذب شده اند. تبلیغات همواره از موثرترین روش های جذب کاربر بیشتر برای سایت بوده است ، در ادامه به بررسی نقش تبلیغات میپردازیم. ما برای مثال تبلیغات گوگل را مدنظر قرار دادیم تا اصلی ترین مرجع رنک بندی را تحلیل کرده باشیم ، این بررسی قابل تعمیم به هرنوع تبلیغات مشابهی می باشد.
به عنوان مثال حتی تبلیغات گوگل نیز به خودی خود جذب ارگانیک بازدیدکنندگان نیست اما میتواند منجر به جذب ارگانیک بازدیدکنندگان شود. اگر وب سایت شما محتوایی دارد که کاربران ورودی از طریق تبلیغات گوگل پس از بازدید مشتری دائم سایت شما میشوند شما موفق به جذب ارگانیک بازیدکنندگان شده است.

محتوای شاهانه برای مخاطبانتان فراهم سازید

برای افزایش و نگه داری مخاطب تولید محتوای خلاقانه بسیار مهم است. در امر تولید محتوای شاهانه برای مخاطبتان اصول تامین محتوا را در نظر داشته باشید.
  • تیترهای جذاب بزنید
  • مطالب تکراری یا بازنویسی های سطحی نگذارید
  • اصول سئو را رعایت کنید
  • کلیدواژه های رقابتی را هوشمندانه در نظر بگیرید
  • کلیدواژه ها با متن ارتباط مفهومی داشته باشند
و ...
محتوا مبحثی بسیار گسترده و البته تخصصی هست که در مقالات دیگری واضحا به نقش آن و روش های تهیه محتوای مناسب اشاره خواهیم داشت.

از تولبار الکسا / alexa toolbar غافل نشوید

تولبار الکسا مهم ترین پارامتر برای تشخیص تعداد بازدید یک سایت توسط الکسا است ، سعی کنید محتوای خود را طوری تنظیم کنید که کاربران خود را ترقیب به نصب افزونه الکسا بر روی مرورگر خود کنند. تولبار الکسا در خزن افزونه های گوگل کروم موجود میباشد و کاربران شما میتوانند با خیال راحت آن را نصب کنند.

اهمیت کاهش رتبه الکسا ایران

کاهش رتبه الکسا ایران یکی از مهم ترین معیارهای مهم برای سنجش میزان پیشرفت وب سایت شما و همینطور ارزش و اعتبار ریالی آن است. آمار بازدید یک وب سایت تاثیر مستقیمی بر میزان فروش محصولات یا افزایش مشتریان شما دارد.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

مطالب مرتبط

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,252
مجموع کاربران
35,231
رزومه ساز iAM
28,060
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR