آیا رتبه الکسا مهم است

آیا رتبه الکسا مهم است

آیا رتبه الکسا مهم است؟ سوالی که همواره در بین سئو کارها و مشتریانشان رد و بدل میشود . سایت الکسا بعنوان معتبرترین مرجع در زمینه رتبه بندی سایت های اینترنتی از نظر بازدید شناخته میشود. طبق اعلام رسمی این سایت مهمترین منبع برای جمع آوری اطلاعات تولبار الکسا می باشد و در عمل تنها کاربرانی که بر روی مرورگر خود تولبار نصب داشته باشند بر رتبه الکسای سایت شما تاثیرگذارند. تا زمانیکه این شرایط برای همه سایت ها یکسان است میتوان به این رتبه بندی توجه کرد.

همه چیز درباره رتبه الکسا

الکسا یکی از معروف ترین و قدیمی ترین وب سایت ها در میان بازاریاب های اینترنتی است. برای دریافت اطلاعات از سایت الکسا تنها کافیست به آدرس alexa.com/siteinfo رفته و آدرس سایت مورد نظرتان را در آن وارد نمایید. الکسا اطلاعات طبقه بندی شده ای به شما میدهد که بسیار با ارزش است. این اطلاعات عبارتند از:
شهرت و محبوبیت وب سایت مورد بررسی ، میزان موفقیت در بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)،رتبه جهانی و رتبه محلی.سایت الکسا با در نظر گرفتن ملاک های آماری و محاسباتی مختلف، در نهایت سایت ها را رتبه‌بندی می‌کند. رتبه الکسا یک سایت دقیقاً مانند رتبه کنکور ما ایرانی ها است یعنی هر چه رتبه یک سایت نزدیک به یک باشد بهتر است و آن سایت بازدید بیشتر و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

رتبه الکسا مهم تر است یا گوگل؟

درست است که این روزها گوگل حرف اول را میزند ، اما نکته حائز اهمیت این است که گوگل همانند الکسا رنک بندی واضح و مشخصی در اختیار عموم قرار نمیدهد که بتوانند از آن به عنوان عیار سنجش اعتبار سایت شما استفاده کنند!شما به عنوان یک سئوکار هوشمند همه موتورهای جستجو را مد نظر داشته باشید . بینگ ، یاهو ، داک داک گو و ... هنوز سرچ انجین های زنده ای هستند که مخاطبان خاص خود را دارند . این سایت های قدرتمند همواره خدمات و نرم افزارهای مختلفی را برای تضمین بقای خود در رقابت با گوگل تولید میکنند.

از تولبار الکسا غافل نشوید!

سایت الکسا بعنوان معتبرترین مرجع در زمینه رتبه بندی سایت های اینترنتی از نظر بازدید شناخته میشود. طبق اعلام رسمی این سایت مهمترین منبع برای جمع آوری اطلاعات تولبار الکسا می باشد و در عمل تنها کاربرانی که بر روی مرورگر خود تولبار نصب داشته باشند بر رتبه الکسای سایت شما تاثیرگذارند. تا زمانیکه این شرایط برای همه سایت ها یکسان است میتوان به این رتبه بندی توجه کرد.کاربران دارای تولبار الکسا و میزان بازدید آنها از سایت شما تاثیری بسیار بسیار چمگیر تر از کاربران معمولی دارند. در واقع حرف اول و آخر را در رنکینگ الکسای شما میزان بازدید روزانه میزند.توجه داشته باشید که مهمترین مشتری سایت شما خودتان هستید و بیشتر از هرکسی در طول روز صفحات سایت خود را بازدید می کنید پس با نصب تولبار الکسا به سرعت شاهد پیشرفت رتبه خود خواهید بود. عددی که برخی از مختصصین درباره ارائه کرده اند تخمینی حدودا 50 الی 60 برابری برای ارزش باردید های مربوط به افراد دارای تولبار الکسا می باشد.

مقالات مرتبط
همه چیز درباره رتبه الکسا
رتبه الکسا و هزار و یک حرف نگفته بررسی سئوی سایت
نقش تولبار الکسا در رنک سایت شما چیست؟ آیا گوگل حرف اول را در بررسی سئوی سایت شما میزند؟
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

مطالب مرتبط

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,392
مجموع کاربران
35,338
رزومه ساز iAM
28,130
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR