نقشه گنج همینجاست فقط یک نگاه به نقشه آی نوتی بنداز

نقشه گنج همینجاست فقط یک نگاه به نقشه آی نوتی بنداز

قبول دارید که هر کسب و کار موفقی می‌تواند صاحب یک گنج بزرگ باشد؟
قبول دارید که مشتریان شما همان گنج بزرگ شرکت شما هستند؟
پس اگر کنجکاوید تا بدانید از چه راه هایی می‌توانید گنج خود را افزایش دهید؛ با آی نوتی همراه باشد و از تمامی امکانات آن به نحو احسن استفاده کنید.
در این مقاله در مورد iMap یا همان نقشه آی نوتی صحبت خواهیم کرد و با امکانات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.
نقشه آی نوتی برای کسب و کارها این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند اطلاعات مرتبط به خدماتشان را بر روی نقشه با دیگران به اشتراک بگذارند.
حتما این امکان را در سایت های مختلف بر روی نقشه گوگل (Google Map) مشاهده کرده‌اید. اما هیچ وقت شما نقشه‌ای را ندیده‌اید که اطلاعات همه بیزینس های ایرانی را به صورت یکجا بر روی یک نقشه نمایش دهد.
نقشه آی نوتی این امکان را در اختیار همه مخاطبان قرار می‌دهد که آنها بتوانند لیست تمامی کسب و کارهایی که قبلا از شرکت دانش بنیان آی نوتی کد EBC تهیه کرده‌اند را بر روی iMap مشاهده کنند و اطلاعات مورد نیازشان را در مورد آنها بدست آورند.
اگر خاطرتان باشد یکی از امکانات شرکت آی نوتی، کد EBC بود که در واقع همان کارت ویزیت الکترونیکی برای معرفی کسب و کارها می‌باشد.
در مقاله کارت ویزیت آی نوتی به یکی از مهمترین امکانات کارت ویزیت inoti که امکان مشخص کردن موقعیت مکانی کسب و کار و قرار دادن لینک مسیر یابی بود؛ اشاره کردیم.

شرایط استفاده از iMap چیست؟

خب باید به شما این خبر خوب را بدهیم؛ افرادی که برای بیزینس خود کد EBC خریداری کرده‌اند و موقعیت مکانی خود را در بر روی نقشه تنظیم کرده باشند؛ در iMap نمایش داده می‌شوند و دیگر نیازی نیست برای ثبت کسب و کار خود بر روی نقشه آی نوتی ، هزینه جداگانه‌ای را پرداخت کنند.

نقشه آی نوتی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

همانطور که در تصویر iMap می‌بینید؛ لیست تمامی کسب و کارهایی که موقعیت مکانی خود را در مدیریت کد EBC مشخص کرده‌اند بر روی نقشه آی‌نوتی نمایش داده می‌شوند که در ادامه به لیستی از امکانات iMap اشاره خواهیم کرد.
  1. امکان مشاهده اطلاعات کسب و کار خاص با کلیک بر روی آیکون آنها در iMap
  2. امکان مشاهده لیست کاملی از تمامی کسب و کارهایی که موقعیت مکانی خود را بر روی iMap ثبت کرده‌اند.
  3. امکان جستجوی بر اساس نام کسب و کار یا گروه فعالیت آنها در iMap
  4. انتخاب و مشاهده اطلاعات تماس کسب و کار
  5. امکان تماس مستقیم با کلیک بر روی دکمه تماس موجود در نقشه آی نوتی
  6. امکان مشاهده صفحه اختصاصی از روی صفحه iMap
  7. امکان مسیریابی از طریق اپلیکیشن گوگل مپ و یا waze از صفحات اختصاصی

سخن آخر:

همانطور که می‌دانید؛ کارت ویزیت آی نوتی امکاناتی را نظیر صفحه اختصاصی در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. این صفحات دارای سئو قوی ای هستند که باعث می‌شود کاربر پس از جستجوی نام کسب کار شما در گوگل، صفحه اختصاصی کسب و کار شما را در صفحات اول گوگل مشاهده نماید.
از طرف دیگر سرویس نقشه آی نوتی ،کمک می‌کند که محل و اطلاعات بیزینس شما، بر روی iMap به مخاطبین بر بستر وب و اپلیکیشن، نمایش داده شود.
لذا امکاناتی که در iMap و EBC ارائه می‌شود کمک می‌کند که اطلاعات شما بیشتر در دسترس عموم مردم قرار بگیرد و همین امر کمک شایانی به رشد کسب و کار شما خواهد کرد.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • مهناز میهمانچی

    مطمئناً با چنین امکاناتی، دیر یا زود همه از کارت EBC شرکت آینوتی،بهره مند خواهند شد.

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,021
مجموع کاربران
35,108
رزومه ساز iAM
28,021
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR