درباره ما

تیم اینوتی کارگاهان معاملاتی بیجارکاران هم نمایندگی خدمات وپشتیبانی وفروش سیستم هوشمند اینوتی برای کلیه مشاغل در استان گیلان می باشد .
وهم متشکل از افراد با تجربه وشناخته شده ودارای حسن شهرت در منطقه خودشان در سراسر استان گیلان می باشند که با همه مردم وکلیه اصناف ومشاغل ارتباطات بسیار خوب واطلاعات مستند از وضعیت منطقه از هر نظر دارند ومی توانند برای متقاضیانی که نیاز به خرید از هر صنفی که هستند بهترین مورد در ان منطقه را بر اساس بودجه ای که دارند برایشان یافته ومعرفی نمایندو به عنوان یک گارگاه کلیه موارد اطلاعتی که برای انجام یک معامله یا خرید وفروش لازم است در استان گیلان برای متقاضیا ن غیر استانی و هم استانیان عزیز انجام دهند.متقاضیان می توانندبا شماره 09113849310 تماس بگیرندادرس کانال تلگرامی tadarokatneti@ می باشد.

تماس با ما

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما هست. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت مورد شما را پیگیری کنیم.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان این مرکز، میتوانید با ارسال [ کاراگاه معاملات ] یا [ ابراهیم اکبری ] به شماره سامانه 10008590 عضو رسمی باشگاه شوید و از امتیازات ویژه، آخرین اخبار، رویداد و ... مطلع و بهره مند شوید

مسیریابی از طریق: