محصولات/خدمات

دسته بندی

درباره ما

شرکت گسترش طراحان نقش الماس فعالیت خود را با مدیریت آقای علی معارفی از تاریخ 1390/09/08 شروع کرده است.
شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس (آی نوتی) به شماره ثبت 419710 و شناسه ملی 10320710696 و کد اقتصادی 411556354471 توانسته است پس از پنج سال تحقیق و توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم از دی ماه سال 1395 پروژه ای با نام " آی نوتی (iNoti)" را در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق بخشی به تولید و اشتغال در فضای کسب و کارنوین در حوزه خدمات بازاریابی دیجیتال آغاز نماید.

حوزه فعالیت شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس به هفت بخش اصلی تقسیم شده که مختصرا به آنها اشاره می شود:
1- ارائه سرویس‌های آفلاین بر روی کدهای USSD
2- ارائه راهکارهای تبلیغاتی در قالب اپلیکیشن موبایل و سامانه ارسال پیامک
3- ارائه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری از طریق کارت ویزیت الکترونیک EBC و رزومه ساز iCV
4- ارائه خدمات شهروندی بر خط
5- ارائه اپلیکیشن شبکه اجتماعی – تجاری ، جهت توسعه خدمات بازاریابی دیجیتال
6- ارائه آنتی ویروس بومی
7- ارائه صفحات اختصاصی جهت معرفی بهتر کسب و کارها بر روی نقشه

شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس به گونه‌ای پروژه آی نوتی را طراحی کرده است که تمامی کاربران حقیقی و حقوقی آن بتوانند علاوه بر استفاده از خدمات نرم افزاری آی نوتی، از خدمات بازاریابی دیجیتال آی نوتی کسب درآمد داشته باشند و کسب و کار خود را رونق دهند.
شما می‌توانید با استفاده از خدمات بازاریابی دیجیتال، نرم افزار آی نوتی و خدماتش را به دیگران معرفی کنید و از مزایا و درآمدهای لحظه ای آن بهره مند گردید.

بسیاری از صاحبان کسب و کارها می‌توانند از طریق آی نوتی به معرفی کسب و کار خود بپردازند و ارتباط خود با مشتریانشان را به بهترین نحو حفظ کنند.

اشتغال زایی در آی نوتی ، سیاست کاری آی نوتی ، توزیع پورسانت و پاداش عادلانه بین کارشناسان فروش می باشد.
هر شخص جویای کار می‌تواند وارد سیستم فروش آی نوتی گردد و پورسانت قابل توجهی بابت فروش مستقیمی که انجام می دهد؛ دریافت نماید و اگر خود از خریداران آی نوتی باشد می‌تواند از پاداش‌های آی نوتی بهره مند گردد. سیستم کاری آی نوتی، حق و حقوق فروشندگان را همیشه محفوظ می‌دارد و در صورت نبود و قطع همکاری فروشنده، مادامیکه مشتریان ایشان با آی نوتی همکاری می‌کنند، می‌تواند پورسانت و پاداش خود را در حساب شخصی خود دریافت نمایند.

آی نوتی مطابق با فناوری روز جهان به ارائه سرویس خدمات مدیریت ارتباط با مشتری در ایران می‌پردازد.
خدمات بازاریابی دیجیتال و فروش آی نوتی انقلابی در صنعت فروش ایجاد کرده است.
امیدواریم بتوانیم ضمن بهبود فرهنگ استفاده از این سامانه در ایران با ارائه راهکارهای نو در دنیای الکترونیک جهت کاهش اتلاف وقت و هزینه کاربران، خدمتگزار مردم ایران زمین باشیم.

تماس با ما

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما هست. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت مورد شما را پیگیری کنیم.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان این مرکز، میتوانید با ارسال [ ارجمند ] یا [ گروه آسایش ] به شماره سامانه 10008590 عضو رسمی باشگاه شوید و از امتیازات ویژه، آخرین اخبار، رویداد و ... مطلع و بهره مند شوید

مسیریابی از طریق: