محصولات/خدمات

دسته بندی

درباره ما

درباره موکب معراج شهدای کرمان

بسم رب الحسین(علیه السلام)

موکب معراج الشهدای کرمان با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) مخصوصا لطف بی کران ارباب سیدالشهدا علیه السلام در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه اعزام کاروانهای راهیان کربلا آغاز کرد و با کمک خادمین معراج الشهدا و همچنین گروه تفحص سیره شهدا کرمان از سال 1395 با گرفتن مجوز موکب داری از ستاد بازسازی عتبات عالیات، کار اسکان و پذیرایی از خادمین اربعین حسینی در محل کربلای معلا شارع طوریج ادامه داد .
​​​​​​​سفر میلیونی زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین، نشانه‌حیات و بالندگی نهضت بزرگ عاشورا و فرصتی بی‌نظیر برای پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام جهت معرفی این نهضت و حماسه بزرگ به جهانیان است.
پیاده‌روی زائران و عشاق اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در ایام اربعین و خدمت‌رسانی به آنها که خوشبختانه هر سال با شور و اشتیاق بیشتری انجام می‌شود، خالق صحنه‌های بسیار زیبایی است که در هیچ نقطه از دنیا نمی‌توان مانند آن را یافت.
بی‌تردید هر میزان این حضور با آگاهی و شناخت همراه باشد، می‌تواند بهره‌وری و استفاده از این مائده عظیم الهی را افزایش دهد و برای رسیدن به این مقصود، اولین و اساسی‌ترین گام، آموزش و توجیه در خصوص این سفر است.

راههای ارتباطی
تلفن: 09909602661
واریز وجوه نقدی و دریافت آدرس کربلا و شرکت در پویش ها با شماره گیری کد USSD موکب به شماره #720000*6655*

واریز وجوه نقدی: *720000*6655*

نذر آب: با واریز هر 60 هزار تومان، 40 زائر اربعین را سیراب نمایید.

نذر غذا: با واریز هر 50 هزار تومان یک غذا برای زائرین هدیه دهید


صفحه اینستاگرام موکب: https://www.instagram.com/ms.kerman/


امکانات موکب در کربلا:
مکان اسکان زایرین، پذیرایی از زوار آقا اباعبدالله به صورت شبانه روزی و رایگان، نانوایی، خیاطی،

تماس با ما

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما هست. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت مورد شما را پیگیری کنیم.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان این مرکز، میتوانید با ارسال [ حاج قاسم ] یا [ یا مهدی ] به شماره سامانه 10008590 عضو رسمی باشگاه شوید و از امتیازات ویژه، آخرین اخبار، رویداد و ... مطلع و بهره مند شوید

مسیریابی از طریق: