درباره ما

کاری نو ، پلتفرم ایده ای جدید برای کسب درآمد آنلاین ، حلال و قانونی برای همه افراد می‌باشد.
کاری نو کارآفرین شرکت دانش بنیان در حوزه تجارت الکترونیک می‌باشد. خدمات ما در حوزه تجارت الکترونیک جهت رشد و توسعه همه کسب و کارهای سنتی و مدرن با ابزارهای بازاریابی دیجیتال می باشد.
امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده عموم مردم از ابزارهای دیجیتال و اینترنت کمتر شغلی را می‌توان یافت که خود را از ابزارهای بازاریابی دیجیتال نظیر وبسایت و شبکه های اجتماعی و ... بی نیاز بداند.
همچنین در بازار رقابتی امروزه در جهان صرفا کسب و کارهایی موفق به توسعه پایدار خواهند شد که به درستی از خدمات حوزه تجارت الکترونیک استفاده نمایند.
در این میان کاری نو شرایطی را فراهم آورده تا عموم افراد علاقمند به کسب درآمد آنلاین با هر سطح سواد بتوانند از این بستر گسترده کسب درآمد نمایند.
کار ما محدودیت ندارد و همه افراد از دانش آموز و دانشجو گرفته تا کارمند و بازاری و بازنشسته و حتی خانمهای خانه دار امکان کسب درآمد هم بصورت پاره وقت و هم تمام وقت از پلتفرم کاری نو را دارند.
در کاری نو شما به سرمایه آنچنانی نیاز ندارید و فقط با همین گوشی موبایل و ثبت نام رایگان می‌توانید میز کار خود را تحویل گرفته و سپس با تهیه ابزار کار خدماتی خود کسب درآمد نمایید.
خبر خوب اینکه پس از ثبت نام و شروع بکار شما تنها نیستید و تیم قدرتمند آموزشی کاری نو با آموزش رایگان خدمات و مهارتهای کسب درآمد در کنار شما عزیزان خواهد بود.

پیج ما در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/karinobama

تماس با ما

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما هست. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت مورد شما را پیگیری کنیم.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان این مرکز، میتوانید با ارسال [ کاری نو ] یا [ digicode ] به شماره سامانه 10008590 عضو رسمی باشگاه شوید و از امتیازات ویژه، آخرین اخبار، رویداد و ... مطلع و بهره مند شوید

مسیریابی از طریق: