درباره ما

علم داده یا دیتا ساینس (Data Science) همچنان یکی از موضوعات داغ در بین سازمان‌ها و متخصصان کارآزموده‌ای است که تمرکزشان بر جمع‌آوری داده و کسب اطلاعات از آن‌ها برای کمک به رشد کسب‌وکار است. داده‌ی بسیار مانند سرمایه‌ای برای سازمان‌هاست، البته به شرطی که به شکلی مؤثر پردازش شود.
با ورود به عصر داده‌های کلان (Big Data) نیاز به فضای ذخیره‎‌سازی چندبرابر شده‌است. تا سال 2010 تمرکز اصلی بر روی ساخت زیربنایی پیشرفته برای ذخیره‌ی این داده‌های ارزش‌مند بود. سپس این داده‌ها برای کسب اطلاعات درمورد کسب‌وکار، قابل دسترس و پردازش بودند. امروزه تمرکز بر روی پردازش داده‌هاست، چراکه با کمک چارچوب‌هایی مانند هَدوپ (Hadoop) از بخش ذخیره‌سازی داده‌ها مراقبت می‌شود. بیایید ببینیم دیتا ساینس چیست و چگونه با وضعیت کنونی داده‌های کلان و کسب‌وکارها سازگار می‌شود.

تماس با ما

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما هست. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت مورد شما را پیگیری کنیم.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان این مرکز، میتوانید با ارسال [ 09188152643 ] به شماره سامانه 10008590 عضو رسمی باشگاه شوید و از امتیازات ویژه، آخرین اخبار، رویداد و ... مطلع و بهره مند شوید

مسیریابی از طریق: