محصولات/خدمات (ساعت کردستان)

ساعت کردستان

درباره ما

فروشگاه ساعت کردستان⌚⌚
با عرض سلام و ادب و خوش آمد بصیرت راد هستم
📌📌فروشگاه ساعت کردستان واقع در آبادان نبش چهار راه احمد آباد جنب (( فروشگاه ارایشی و بهداشتی آبادان لک)) یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی ساعت و اکسسوری های جانبی در آبادان است.
انواع ساعت های مچی مردانه،زنانه، ست عروس و داماد،اسپرت و دیجیتالی با قیمت های باور نکردنی در گالری ساعت کردستان موجود می باشد و انجام انواع خدمات شامل:
تعمیرات انواع ساعت ها/تعویض شیشه / تعویض و فروش انواع باتری ها/تعویض بند های چرم و فلزی و یپو/ کوتاه کردن بند ساعت

خرید حضوری و آنلاین در فروشگاه ساعت کردستان برقرار است تا در شرایط کنونی شما مشتریان عزیز خرید راحت و آسانی داشته باشید تنوع و طرح و رنگ و مدل های ساعت مچی در فروشگاه ساعت کردستان بی نظیر و شگفت انگیز است.
بهترین خرید زندگی خود را به گالری ساعت کردستان بسپارید، ما در فروشگاه ساعت کردستان برای بهترین انتخاب شما لحظه شماری می کنیم و مفتخریم که خدمتگزار شما مشتریان عزیز هستیم.
اینستاگرام:
https://instagram.com/watch.kurdistan

تماس با ما

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما هست. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت مورد شما را پیگیری کنیم.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان این مرکز، میتوانید با ارسال [ 101 ] به شماره سامانه 10008590 عضو رسمی باشگاه شوید و از امتیازات ویژه، آخرین اخبار، رویداد و ... مطلع و بهره مند شوید

مسیریابی از طریق: