سامانه متایار.. اینترنتی/پیامکی/تلفنی ... پیشرو در ارایه کالا و خدمات ..بخش خصوصی

*6655*31033#

نام : متایار

شغل : مدیریت وتوزیع کالا و خدمات

موبایل : 09337360415

توضیحات : متایارسامانه هوشمند بخش خصوصی پازل گمشده و نقطه ارتباط تولید کننده و مصرف کننده نهایی است. در شرایطی که کاهش رفت و آمد باید جزء اولویت بندی های هر شخصی باشد. متایار با بهینه سازی پروسه خرید تا تحویل کالا و سفارش تا ارایه خدمات , شما را برای رسیدن به یک تجربه خرید و سفارش لذت بخش و بدون دقدقه نزدیک تر می کند.

درباره ما

متایار , حلقه گمشده زنجیر توانمندی جامعه در حال توسعه کشور عزیزمان ایران است. که بر اساس ایده ای نوین و با شعار هر شهر یک مرکز توسعه فعالیت خود را در حوزه مارکیتینگ اغاز نموده است. و در تلاش برای ورود به حوزهای مختلف اقتصادی است تا با تکمیل زنجیره های ناقص بهره وری را در ان حوزه به حد مطلوب و استاندارد برساندوتوسط گروهی از همفکران باهدف کمک به نیل به اقتصادکشوربرای رسیدن به پویایی مطلوب با توجه ویژه در بکارگیری تکنولوژی های نوین ایجادگردیده است . و امیدوار است بتواند چشم انداز و رویای مطلوب اینده را به واقعیتی عینی تبدیل کند .

تماس با ما

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما می باشد. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت نظرات شما را پیگیری کنیم.

مسیریابی از طریق: