بیوگرافی

خدمات پرستاری در منزل شیراز

درمان در منزل شیراز

اینجانب محمد حسین محمدی دارای 15سال سابقه کار پرستاری در icuبیمارستان نمازی بیمارستان قلب کوثر دارای فوق لیسانس مراقبتهای ویژه پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز 8سال به عنوان کارشناس علمی زخم و استوما بیمارستان کوثر شیراز در حال خدمت رسانی به بیماران هستم  

مدیر شرکت پرستاری و پزشکی درمان در منزل تواناشرکت درمان درمنزل توانا در حیطه خدمات رسانی و اورژانس های پزشکی و پرستاری درمنزل

 

خدمات پرستاری در منزل شیراز


  • درمان تخصصی زخم بستر و زخم دیابت درمنزل 
  • ویزیت متخصص داخلی ارتوپدی جراحی و داخلی 
  • وصل سرم و تزریقات  
  • و دیگر تخصص ها 
  • ویزیت پرستار icu و ccu
  • ارسال تجهیزات پزشکی 
  • مراقبت از سالمند 
  • تزریقات و وصل سرم
  • سونداژ بینی و معده 
  • درمان تخصصی زخم های مزمن دیابت و بستر در کمترین زمان و کمترین هزینه
  • پانسمان زخم ها ی عفونی و جراحی
  • مراقبت از پوست و استوما
  • دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت
  • ارایه فاکتور معتبر جهت بیمه
  • مدیر شرکت پرستاری و پزشکی درمان در منزل توانادرمان در منزل شیراز
  • درمان تخصصی زخم های مزمن در شیراز 
  • درمان زخم های عفونی و جراحی
  • درمان زخم بستر 
  • اجاره دستگاه وکیوم زخم 
  • اجاره دستگاه اکسیژن ساز 
  • اجاره تخت بیمارستانی 
  • اجاره دستگاه زردی نوزاد

درباره ما

خدمات پرستاری در منزل شیراز

درمان در منزل شیراز

بهره مندی از بهترین امور مراقبتی و پرستاری در منزل


با پیشرفت علم و تکنولوژی در دهه های اخیر میزان پرستاری در منزل در کل دنیا به موازات آن در ایران رشد بسیاری داشته است . اما هنوز هم می توان اذعان داشت که میزان آگاهی و اطلاعات افرادی که قصد انتخاب پرستار در منزل را دارند، در سطح مناسبی نیست؛ لذا بهتر است با شناخت ویژگی های بهترین مراکز پرستاری این آگاهی را افزایش داد .


واضح است در کنار خانواده بودن و حفظ کانون خانواده، جایگاه ویژه ای در اجتماع دارد . برخی از افراد ممکن است به دلایل مشغله های کاری خود نتوانند به افراد خانواده خود رسیدگی کنند به همین منظور یکی از اولویت های مهم بهره مندی از امور مراقبتی با انتخاب پرستار در منزل می باشد . با انتخاب پرستار می توانید در تمامی ساعات شبانه روز از اطرافیان خود بدون هیچ گونه دغدغه ای پرستاری کنید .


مرکز خدمات پزشکی و پرستاری توانا یکی از مراکز پرستاری در سطح شیراز است که با ارائه خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند و کودک، همچنین ویزیت پزشک، فیزیوتراپی در منزل ، مراقبت از بیماران در منزل و … خدمات گسترده ای را به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت در اختیار افراد قرار می دهد .

خدمات پرستاری در منزل شیراز

درمان در منزل شیراز

اهمیت محبوبیت امور مراقبتی و پرستاری در منزل


با حضور یک فرد به منظور مراقبت بیمار در بیمارستان، منجر می شود تا بیماران زودتر بهبود یابند .


یکی دیگر از عواملی که موجب محبوبیت این امر می شود این است که با گرفتن پرستار سالمند در منزل سالمندان در خانه باقی می مانند و نیازی نیست تا برای مراقبت از آن ها را به سرای سالمندان ببریم .

خدمات پرستاری در منزل شیراز

مراقبت و پرستاری بیماران در منزل


مراقبت و پرستاری بیماران در منزل برای فرد بیمار به نسبت بیمارستان بهتر است زیرا سبب می شود تا از لحاظ روحی و روانی فرد زودتر بهبود یابد .


یکی دیگر دلایل محبوبیت بهره مندی و مراقبت از بیماران در منزل این است که، بودن این افراد در کنار خانواده و حمایت اعضای خانواده سبب می شود تا روحیه ای بهتر و شاداب تری داشته باشند و از این امر لذت بسیاری می برند و دچار افسردگی نمی شوند .


هزینه پرستاری در منزل به طبع به نسبت بستری در بیمارستان ها و انواع مراقبت های دیگر کمتر خواهد بود .

درمان در منزل شیراز

از دیگر عواملی که بسیار موجب محبوبیت امور مراقبتی و پرستاری در منزل شده است؛ محیط خانه به نسبت بیمارستان از لحاظ بهداشتی بهتر بوده و ترجیح داده می شود .

خدمات پرستاری در منزل شیراز

مرکز خدمات پزشکی و پرستاری توانا شیوه مدرن پرستاری در منزل می باشد، که با استفاده از تجهیزات کامل پزشکی و دارا بودن کادر مجرب درمانی و پرستاران حرفه ای می تواند، اقدامات درمانی و پرستاری را در منزل برای شما و عزیزانتان ارائه دهد. به منظور دستیابی به خدمات این مرکز می توانید با شماره های انتهای مقاله پیش رو  تماس حاصل فرمایید.

خدمات پرستاری در منزل شیراز

چرا نگهداری از بیماران در منزل اهمیت بالایی دارد؟


از سوی دیگر ، هزینه ی مراکز درمانی و بیمارستان ها برای بستری و نگهداری از بیماران بسیار بالا می باشد ، که این امر موجب شده است که در اکثر موارد ، بیماران زودتر مرخص و به منزل باز می گردند.  با توجه به نکات گفته شده می توان به اهمیت درمان در منزل پی برد.


متقابلا بسیاری از خانواده های عزیز ساکن شیراز به دنبال بهترین مرکز پرستاری در شیراز ، برای نگهداری از عزیزان خود می باشند. آیا این سوال شما هم هست که بهترین مرکز پرستاری در شیراز کجاست؟ پس با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی بهترین مرکز پرستاری در شیرازبپردازیم.

درمان در منزل شیراز

آرامش خاطر و راحتی برای سالمندان


با این حال بسیاری از افراد سالمند که نیازمند پرستاری و مراقبت می باشند ، میلی به بستری شدن در مراکز درمانی و بیمارستان ها ندارند و ترجیح می دهند به منازل خود بازگردند. از آنجایی که می دانید پرستاری از سالمندان مقوله ی مهمی می باشد که اکثر خانواده های امروزی را درگیر ساخته است. اولین پارامتر مهم در این افراد ، ایجاد آرامش خاطر و راحتی برای سالمندان می باشد.

خدمات پرستاری در منزل شیراز

نکات مهم در درمان و پرستاری در منزل


فرض کنید بیماری بنا به تجویز پزشک در آی سی یو بستری و نیاز به تنفس مصنوعی دارد. در مواقعی با بستری شدن طولانی مدت این افراد احتمال ایجاد عفونت و بیماری های دیگر ، تشدید می شود. حتی در مواردی ملاقات افراد در آی سی یو برای خانواده های این عزیزان دشوار و دارای محدودیت می باشد.


شاید با خود فکر کنید که در منزل همانند بیمارستان نظارت و نگهداری بطور مطلوب و کامل صورت نمی گیرد!  اما یکی از راهکارهای موثر و کارآمد موسسه طبیب اول ، ایجاد موقعیتی مناسب برای نگهداری از بیماران آی سی یو در منزل می باشد.

درمان در منزل شیراز

این مرکز پرستاری ، با فراهم نمودن تمامی امکانالت لازم برای مراقبت از بیماران ICU ، باعث می شود تا خانواده ها بتوانند در منزل خود از عزیزانشان مراقبت و پرستاری کنند.


لازم به ذکر است که  مرکز خدمات پرستاری  توانا با ایجاد بستری امن و مناسب، شرایط بسیار مطلوب و راحتی برای مراقبت و پرستاری از بیماران فراهم آورده است و شما عزیزان می توانید با هزینه ی کمتری به نگهداری و محافظت از عزیزانتان بپردازید.

خدمات پرستاری در منزل شیراز

درمان در منزل شیراز

نقش پرستار و مراقب در نگهداری از بیماران


به زبان ساده ، هرچقدر فرد مراقب و به اصطلاح پرستار از دانش و مهارت بالایی برخوردار باشد، نگهداری از بیماران نیز به نحو احسن پیش می رود.


بنابراین بهترین مرکز پرستاری در شیراز باید کادری مجرب و آموزش دیده داشته باشد تا بتواند رضایت و اطمینان خاطر بالایی برای خانواده ها ایجاد کند و تاثیر مفید و مثبتی در ادامه ی روند درمان عزیزان آن ها داشته باشد.

خدمات پرستاری در منزل شیراز

خدمات پزشکی و پرستاری توانا  در راستای ایجاد تیمی قوی و کارآمد در جهت نگهداری و درمان بیماران در منزل، کادری آموزش دیده و مجرب را بکار گرفته است.


جالب توجه است که بدانید این مرکز دارای کادر متخصص مانند: پزشکان متخصص، پزشک های عمومی، پزشک های بیهوشی و … می باشد. بنابراین تمامی نیاز های درمانی و پرستاری بیماران در منزل را با ایجاد شرایطی مطلوب، پاسخگو می باشد.

درمان در منزل شیراز

ویژگی های بهترین مرکز پرستاری در شیراز


دغدغه اکثر افرادی که سعی دارند برای اطرافیان خود از خدمات پزشکی و پرستاری استفاده نمایند سوالی ذهن آنان را درگیر می کند که بهترین مرکز پرستاری در منزل را چگونه انتخاب کنیم؟

خدمات پرستاری در منزل شیراز

بهترین مرکز پرستاری چه ویژگی های دارد؟


برای آگاهی بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید …

درمان در منزل شیراز


خدمات پرستاری در منزل شیراز

۱- ارزیابی مرکز پرستاری حین ویزیت ها و مشاوره های پزشکی


در صورت شناخت بهتر می توانید پرستاران و پزشکان تحت نظر مراکز پرستاری را در حین انجام ویزیت ارزیابی نماید و در صورتی که شخصی از آن موسسه پزشکی و پرستاری آشنایی دارد بهتر است در این خصوص با ایشان مشورت نمایید، زیرا راهنمایی این افراد می تواند بسیار در انتخاب شما موثر باشد.

درمان در منزل شیراز

۲- برقراری ارتباط موثر


توانایی برقراری ارتباط موثر و بیمار محور بودن این افراد سبب می شود تا افراد با آسودگی خاطر بتوانند در کنار این عزیزان نگرانی های خود را در میان بگذارند، در واقع یکی از بهترین ویژگی های یک مرکز پرستاری این است که افرادی را داشته باشند تا بتوانند با افراد مختلف در تمامی سنین روابط خوبی را برقرار نمایند .

خدمات پرستاری در منزل شیراز

۳- تجربه و مهارت مرکز خدمات پزشکی و پرستاری


تجربه و مهارت پزشکان و پرستاران نقش بسزایی در نتیجه روند بهبود بیماران و امور مراقبتی خواهد داشت . به همین منظور بهتر است قبل از انتخاب مراکز پرستاری به تجربه و مهارت آن موسسه و پرستاران و پزشکان آن دقت لازم و کافی را داشته باشید، در ضمن برای آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید به ارزیابی سوابق ایشان بپردازید .

درمان در منزل شیراز

۴- آشنایی با تکنیک های روز پزشکی


همان طور که می دانید با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی آشنایی با تکنیک های روز پزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد و به کارگیری این تکنیک ها سبب می شود تا به دور از هیچ گونه آسیب و خطایی به درمان افراد و مراقبت از آن ها پرداخت .

خدمات پرستاری در منزل شیراز

۵- هزینه امور مراقبتی و پرستاری در منزل


هزینه های امور مراقبتی و پرستاری در منزل با توجه به شرایط فرد متفاوت می باشد . با توجه به این که هزینه های پرستاری در منزل به نسبت هزینه های بستری در بیمارستان حدود ۴۰ درصد کمتر خواهد بود .

درمان در منزل شیراز

فیزیوتراپی در منزل


خدمات پرستاری در منزل شیراز

برخی از بیماران به دلیل انجام جراحی ( بطور مثال جراحی زانو، جراحی کمر و…) نیاز به انجام فیزیوتراپی و حرکات نرمشی برای تقویت مفصلی که مورد جراحی قرار گرفته است ، می باشند.


حال در نظر داشته باشید فردی که جراحی انجام داده است برای رفتن به مراکز درمانی به منظور انجام فیزیوتراپی متحمل درد و زحمت زیادی می شود.


خوشبختانه مرکز پرستاری توانا مجهز به دستگاه های پیشرفته ی پزشکی می باشد و می تواند انجام رادیولوژی ، سونوگرافی ، آزمایشات بالینی و فیزیوتراپی در منزل را برای بیماران ؛ باکیفیتی همانند بیمارستان ها و مراکز درمانی ، انجام دهد.

درمان در منزل شیراز

کلام آخر


هدف از این مقاله افزایش سطح آگاهی عموم افراد جامعه با ویژگی های بهترین مرکز خدمات پزشکی و پرستاری می باشد . امیدوارم با ارائه این مقاله بتوانیم شما را در انتخاب بهتر یاری نماییم .

خدمات پرستاری در منزل شیراز

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بهترین مرکز پرستاری در شیراز مراجعه فرمایید و یا با ما در تماس باشید.

برای مشاوره سریع با ما در تماس باشید.

مرکز خدمات پزشکی و پرستاری توانا ارائه خدمات بالینی در منزل مراقبت از بیماران نیازمند مراقبت های ویژه فیزیوتراپی و رادیولوژی در منزل پانسمان و معالجه زخمهای حاد


نقشه

گالری

تماس با ما. 




اطلاعات تماس مرکز توانا

تلفن:07138246001

مشاوره پزشکی: 09369520451

مشاوره پرستاری:09369520451

چنانچه نیاز به مشاوره با کارشناسان ما دارید منتظر صدای گرمتان هستیم

خدمات پرستاری در منزل شیراز

سلامتی روز افزون شما آرزوی همیشگی ماست.

با ما در اینجا در ارتباط باشید

گالری

گالری