فوق دیپلم
دانشگاه تربیت معلم شهید شرافت تهران
توضیحات
من هما ریاضتی هستم از کودکی به آموختن و آموزش دادن علاقه زیادی داشتم تمایل زیادی به معلمی داشتم زمانی که دانشگاه تربیت معلم قبول شدم به حدی خوشحال شدم که احساس کردم به همه ی آرزوهام رسیدم دو سال تربیت معلم رو با عشق سپری کردم سال( ۶۹-۶۷ ) ۶ سال در یک روستایی تدریس کردم که نه آب و نه برق درستی داشت ولی مردمان خونگرم دانش آموزان با استعدادی داشت ۶ سال در همان روستا تدریس کردن وقتی منتقل شدم ناراحت بودم شیراز که رفتم مدرسه خود شیراز شروع به تدریس کردم مدرسه نمونه دولتی بعد از ۳۰سال بازنشسته شدم و بعد از بازنشستگی در مدارس و آموزشگاههای مختلف کار کردم به مدت سه سال در شرکت نفیس مشغول مشاوره و فروش محصولات هستم به تازگی در شرکتی دانش بنیان مشغول به کار شدم
توضیحات
توضیحات
تدریس در آموزشگاه ریاضی معادله شیراز
مدیریت موسسه موج در شیراز
توضیحات
توضیحات
توضیحات
توضیحات
توضیحات
توضیحات