راضیه دور اندیش
سلام

من راضیه دور اندیش هستم

روانشناس خوب در شیراز

  • مدرک تحصیلی دانشجوی دکتری
  • رشته تحصیلی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
  • دانشگاه دانشگاه شیراز
  • تولد 1372/09/11
  • وضعیت تاهل متاهل
  • جنسیت زن

بیوگرافی

راضیه دوراندیش, روانشناس بالینی و مشاور ازدواج, در شیراز فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه شیراز هستند و در زمینههای زوج درمانی, نوروفیدبک, نوروتراپی و فرزندپروری و طراحواره درمانی تخصص دارند.
خانم دوراندیش در سال 1390تحصیلات کارشناسی روانشناسی عمومی را در دانشگاه شیراز به پایان رساندند و پس از آن در سال 1391 در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در همان دانشگاه پذیرفته شدند. ایشان در سال 1396 از این مقطع فارغالتحصیل شدند و پس از آن به فعالیت حرفهای خود به عنوان روانشناس بالینی پرداختند.
سرکار خانم دوراندیش در زمینه زوج درمانی از رویکرد زوج درمانی هیجان مدار استفاده میکنند. این رویکر...د بر شناسایی و حل مشکلات ارتباطی و هیجانی زوجین تمرکز دارد.دکتر دوراندیش در زمینه نوروفیدبک از تکنیکهای مختلفی مانند نوروفیدبک SMR, نوروفیدبک EEG و نوروفیدبک QEEG استفاده میکنند. نوروفیدبک یک روش درمانی مبتنی بر مغز است که میتواند در درمان اختلالات مختلفی مانند اضطراب, افسردگی, اختلالات خواب و بیش فعالی و کم توجهی مفید باشد.دکتر دوراندیش در زمینه نوروتراپی از تکنیکهای مختلفی مانند تحریک الکتریکی مغز (tDCS), تحریک مغناطیسی مغز (TMS) و تحریک نوری مغز (LED) استفاده میکنند. نوروتراپی یک روش درمانی مبتنی بر مغز است که میتواند در درمان اختلالات مختلفی مانند سکته مغزی, آسیب مغزی, بیماری آلزایمر و پارکینسون مفید باشددکتر دوراندیش در زمینه فرزندپروری از رویکردهای مختلفی مانند تربیت مثبت, فرزندپروری آگاهانه و فرزندپروری قاطعانه استفاده میکنند. این رویکردها بر ایجاد ارتباط مثبت و موثر با فرزندان و کمک به آنها برای رشد و تکامل سالم تمرکز دارند.

بیشتر

مهارت ها

درمان حرفه ای در زمینه مشاوره پیش ازدواج و زوج درمانی
100%
دارای دستگاه نروفیدبک و نروتراپی در شیراز
100%
انجام نقشه های رنگی از مغز(QEEG)
100%
دارای کادر مجرب و حرفه ایی و پاسخگویی 24 ساعته
100%

تماس با من

در صورت تمایل میتوانید از طریق فرم یا اطلاعات زیر با من در تماس باشید
Loading ...