برکت اراده کامیاب

موسسه باراکا

  • شماره ثبت 51096
  • تاریخ تاسیس 1386/11/01

بیوگرافی

گروه درمان چاقی باراکا ایمان دارد که یک انسان طبیعی می تواند بدون چاق شدن, از خوراکیهای مورد علاقه اش بخورد و سیر هم بشود! شاید در ابتدا باورش کمی سخت باشد ولی یادآوری می کنم که ما بعد از سیر شدن, به خوردنمان ادامه داده ایم و صرفا بهمین دلیل چاق شده ایم نه بخاطر غذاخوردن یا سیرشدن.
اما چرا وقتی سیر هستیم یا بدنمان کالری کافی دریافت کرده باز هم میل به خوردن داریم و یا ممکن است پرخوری کنیم؟!. چرا وقتی به سختی وزنمان را کم می کنیم و مزایای زیادی از آن می بریم اما در اغلب مواقع , نهایتا دستاورد لاغریمان را به راحتی از دست می دهیم.
پاسخ سئوالهایی از این قبیل جانمایه دوره درمان چاقی ماست.
.دوره درمان چاقی باراکا حاوی نکاتی ...بدیع و خلاقانه ای در حوزه درمان چاقی ست که کمتر به آن پرداخته شده است.

برنامه ی حاضر ما دو قسمت دارد :
1- بخش لاغر شدن .
باراکا هیچ لیست غذایی ندارد. شعار باراکا این است:
از هر سفره, هرچه دلت می خواهد را یک شکم سیر بخور و خوش اندام بمان. “سیر خوش تراش” به عنوان شعار و نماد باراکا تلقی می شود. باوجود موفقیت چشمگیر این روش در کاهش وزن مراجعین( تا 80 کیلوگرم کاهش ) مقوله کاهش وزن, فقط 30% از برنامه را به خود اختصاص داده است.
2) بخش لاغر ماندن.
70% خدمات برنامه مربوط به این قسمت است .در واقع به همین دلیل ما خودمان را یک “گروه و خانواده درمان چاقی “می دانیم .جالب است که بدانید این بخش برنامه با «جشن خوردن»آغاز می شود. در جشن آغازین این برنامه مراجعین با شیرینی تر , بستنی سنتی با خامه , نوشابه , میوه, چیپس و پفک, خشکبارها,… پذیرایی می شوند.
پس از آموزش مفاهیم ضروری در آغاز دوره, شرکت کنندگان تحت پوشش گروه حمایت قرار می گیرند.حامیان, شرکت کنندگان دوره های گذشته باراکا هستند که خودشان در برنامه وزن کم کرده اند و علاوه بر آن برای حمایت از شرکت کنندگان جدید, آموزش جداگانه دیده اند.
هر شرکت کننده باراکا, یک حامی مخصوص به خود دارد.

هر روز بیش از پیش امیدوار می شویم که بتوانیم با روش بدیع مان, لذت خوردن و تناسب اندام را بطور همزمان به مراجعین باراکا هدیه کنیم و زندگی شادتری را برای انسانهای بیشتری فراهم کنیم .
سال97 با ورود آقای دکتر محمدمهدی شمسایی, استاد دانشگاه و هیئت علمی مرکز سلامت معنوی دانشگاه ایران فصل جدیدی از مطالعات خودمان را در حوزه درمان چاقی آغاز کردیم و مبانی نظری روش درمان چاقی مان را تدوین کردیم. سال1399پروتکل درمان چاقی گروهمان را ثبت کردیم و برای آن کداخلاق دریافت نمودیم.بارکا عمدتا رویکرد رفتارگرایانه به درمان چاقی دارد.

بیشتر

علاقه مندی

  • نقاشی
  • بوکس
  • تولید محتوا
  • مجمه سازی

افتخارات

مدرک تغذیه ورزش در IOC انگلستان 1385/07/04
پزشک تیم های فدراسیون های ورزشی 1383/11/05

تماس با ما

در صورت تمایل میتوانید از طریق فرم یا اطلاعات زیر با ما در تماس باشید
  • کد EBC: ندارد
  • کد USSD: ندارد
Loading ...