نحوه درخواست وجه از کیف پول سامانه آی نوتی

نحوه درخواست وجه از کیف پول سامانه آی نوتی

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

فیلم آموزشی درخواست وجه کیف پول

مقدمه

تمامی کاربرانی که در سامانه آی نوتی حساب کاربری دارند و کد USSD خریداری کرده‌اند، می‌توانند بر روی کد USSD خود، منویی از نوع "پرداخت وجه مستقیم" استفاده کنند.
شما می‌توانید به منظور امنیت بیشتر به جای اعلام شماره کارت بانکی خود به افرادی که می‌خواهند برای شما پول واریز کنند؛ کد USSD و شماره منوی پرداخت وجه که بر روی کد USSD تنظیم کرده‌اید را اعلام نمایید.
مخاطبین شما می‌توانند با شماره گیری این منو از کد USSD، لینک اتصال به درگاه بانکی را دریافت کنند و در صورتی که شما، شماره ثابت خود را در سیستم آی نوتی احراز کرده باشید؛ تا سقف 50 میلیون تومان از این طریق برایتان پول واریز نمایند.
وجوه واریزی در کیف پول آی نوتی شما قرار خواهد گرفت .
نکته: سیستم به صورت خودکار اطلاعات واریز وجه موجود در کیف پول USSD شما را راس ساعت 10 شب برای بانک ارسال خواهد کرد.
برای این کار می‌بایست وارد بخش "درخواست وجه کیف پول" شوید.

 

دسترسی به بخش درخواست وجه کیف پول

برای دسترسی به این بخش از 2 طریق می‌توانید اقدام نمایید.
  • نوار ابزار بالای سامانه آی نوتی

برای این کار کافیست از نوار ابزار بالای سامانه‌ی آی نوتی بر روی آیکون دلار ($) کلیک کنید و از بین گزینه‌های موجود بر روی گزینه‌ی "درخواست وجه کیف پول" کلیک نمایید.


 
  • منوی سمت راست سامانه آی نوتی

برای دسترسی از این بخش کافیست از موی اصلی سامانه آی نوتی، به منوی "امور مالی و قرارداد" و زیر منوی "درخواست وجه کیف پول" کلیک نمایید.
 

ثبت درخواست وجه کیف پول

نکته: چنانچه حساب کاربری شما در آی نوتی به صورت حقوقی ثبت شده است؛ حتما اطلاعات حساب بانکی حقوقی شرکت و سازمان خود را وارد نمایید و اطلاعات حساب بانکی برای فرد خاصی نباشد.

برای ثبت درخواست واریز وجه نیازی نیست تا شما اقدام خاصی کنیدد زیرا سیستم به صورت خودکار، در صورتی که شرایط زیر برقرار باشد، به صورت خودکار راس ساعت 22 هر شب، اطلاعات حساب بانکی شما به همراه مبلغ موجود در کیف پول را برای بانک ارسال خواهد کرد تا پرداخت وجه صورت پذیرد.  
  • مبلغ موجود در کیف پول USSD شما می بایست بیشتر از 30 هزار تومان باشد.
  • مراحل احراز هویت حساب کاربری شما به طور کامل انجام شده باشد.
  • اطلاعات حساب بانکی کامل و مطابق با مشخصات فرد صاحب حساب کاربری باشد.
نکته: شما می‌توانید اطلاعات یک و یا بیش از یک حساب بانکی در این بخش وارد نمایید اما حواستان باشد که باید حتما یکی از آنها را به عنوان حساب بانکی پیشفرض تعیین نمایید.

این اطلاعات شامل :
  1. شماره کارت ( 16رقم بدون خط فاصله)
  2. نام بانک مقصد (سامان، ملی، ملت و ...)
  3. شماره حساب (شماره حساب خود را حتما از بانک دریافت نمایید)
  4. شماره شبا حساب (24 رقم بدون خط فاصله و IR)
برای اینکه بتوانید اطلاعات حساب بانکی خود را درج نمایید و یا اطلاعات حسابی که از قبل وارد کرده‌اید را ویرایش نمایید؛ نیاز است که بر روی دکمه‌ی "ویرایش اطلاعات درخواست" کلیک نمایید تا اجازه داشته باشید داخل فیلدهای این قسمت، اطلاعات حساب خود را درج کنید.


نکات مهم برای ورود اطلاعات حساب کاربری

  1. اطلاعات حسابی که در این بخش وارد می‌نمایید می‌بایست به نام فردی باشد که صاحب پنل آی نوتی است. بنابراین به هیچ وجه اطلاعات حساب فرد دیگری را در این بخش وارد نکنید.
  2. اطلاعات شماره حساب و شماره کارت و شماره‌ی شبا می‌بایست برای یک حساب باشد. برای مثال اگر 2 حساب از یک بانک دارید؛ شماره‌ی کارت برای یک حساب و شماره‌ی شبا برای حساب دیگر نباشد.
  3. در فیلد شماره‌ی شبا هیچ کاراکتری به جز اعداد مورد قبول نبوده و اگر شماره شبای حساب خود را کمتر از 24 رقم وارد کنید و یا از خط فاصله میان ارقام و یا IR در ابتدای شماره شبای خود، استفاده کنید؛ سیستم به شما خطا خواهد داد.
  4. حداقل مبلغ واریز 30000 تومان می‌باشد. همچنین در صورتی که مبلغ شما بالاتر از 50.000.000 تومان باشد، سیستم به صورت خودکار مبلغ کل را در چند مرحله واریز خواهد کرد.

 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,064,537
مجموع کاربران
35,508
رزومه ساز iAM
28,245
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR