درخواست پیش فاکتور محصول و خدمات آی نوتی

درخواست پیش فاکتور محصول و خدمات آی نوتی

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

ویدئو آموزشی دریافت پیش‌فاکتور خدمات آی نوتی

مقدمه

همانطور که می‌دانید تمامی شرکت‌هایی که با سازمان و شرکت دیگری همکاری می‌کنند؛ برای خرید خدمات نیاز به پیشفاکتور دارند. حتی افرادی که به صورت حقوقی فعالیت نمی‌کنند و حقیقی هستند هم می‌توانند درخواست پیش فاکتور را داشته باشند.
آی نوتی دریافت پیش فاکتور را برای کاربران عزیز ساده کرده و آنها با چند کلیک ساده می‌توانند اقدام به دریافت پیش فاکتور نمایند.

مشاهده لیست پیش فاکتورها و دریافت پیش فاکتور جدید

برای این کار کافیست از منوی اصلی سامانه آی نوتی، بر روی منوی "امور مالی و قرارداد" کلیک کرده و گزینه‌ی "درخواست پیش فاکتور" را انتخاب نمایید.
 

پس از ورود به این بخش، لیست پیش فاکتورهایی که تا کنون برای خرید خدمات درخواست نموده‌اید به همراه فایل پیشفاکتور جهت دانلود نمایش داده می‌شود.
همچنین امکان درخواست پیش فاکتور از این بخش صورت می‌گیرد.

درخواست پیش فاکتور

برای درخواست پیش فاکتور کافیست از این صفحه بر روی دکمه‌ی "درخواست پیش فاکتور جدید" کلیک کنید.


اگر شما شخص حقیقی هستید و اطلاعاتی مانند شناسه ملی و کد اقتصادی و شماره ثبت ندارید؛ می‌توانید ما بقی فیلدهای این بخش را تکمیل نمایید.
توجه کنید؛ فیلدهای ضروری که حتما می بایست تکمیل گردد شامل این دو مورد می‌باشد و مابقی فیلدها می تواند به صورت اختیاری تکمیل شود.
  • نام شخص حقیقی و حقوقی
  • نوع محصول
از لیست بازشونده‌ی این بخش بر روی محصول مورد نظر کلیک نمایید. در صورتی که هر یک از محصولات را انتخاب کردید؛ لیستی از انواع آن به شما نمایش داده خواهد شد. برای مثال در صورتی که کد USSD را انتخاب نمایید؛ می بایست از لیست دوم نوع کد USSD (با واسطه و بدون واسطه) و تعداد ارقام آن را انتخاب کرده و در نهایت بر روی دکمه‌ی "ثبت و درخواست صدور پیش فاکتور" کلیک کنید.

جستجوی پیش فاکتور

در صورتی که به دنیال پیش فاکتور خاصی می‌گردید می توانید با وارد کردن مقادیر مناسب در این فیلدهای این بخش، اقدام به جستجو نمایید. وارد کردن تمامی فیلدهای این بخش اجباری نبوده و شما می توانید حتی با وارد کردن یکی از این مقادیر اقدام به جستجوی فاکتور مورد نظر نمایید.

دانلود فایل پیش فاکتور درخواستی

به محض ثبت درخواست پیش فاکتور در سامانه آی نوتی، سیستم فایل آن را جهت دانلود در همین بخش، در اختیار شما قرار خواهد داد.
تمامی پیش فاکتورهای درخواستی در این بخش، لیست خواهد شد و شما می‌توانید پس از جستجو و پیدا کردن پیش فاکتور مورد نظر، بر روی دکمه‌ی "دانلود" روبروی رکورد آن کلیک کنید.


پس از کلیک، فایل پیش فاکتور با فرمت PDF بر روی سیستم شما دانلود شده و قابل نمایش می‌باشد.
تصویر پیشفاکتور خدمات آی نوتی


 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,063,098
مجموع کاربران
35,417
رزومه ساز iAM
28,171
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR