رستوران هندی در یزد

رستوران هندی در یزد

بیوگرافی

به نظر میرسد رستوران هندی آقای عباسی و همسرشان در یزد توانسته باشد انتخابی منحصر به فرد در زمینه غذاهای هندی با نان مخصوص خودشان را ارائه دهد. منچوریا و مرغ 65 غذاهای بسیار محبوب در آشپزی هندی هستند. با مطالعه بیشتر در مورد رستوران و غذاهای آن, میتوانید اطلاعات دقیقتری کسب کنید و از تجربه خوشمزه ی هندی در یزد لذت ببرید. آیا می توانم در مورد چیزی دیگری به شما کمک کنم؟

من هنوز غذاهای شامل منچوریا و مرغ 65 را به این لذیذی به غیر از رستوران هندی در یزد به مدیریت آقای عباسی و همسرش ندیدم. البته, اینها غذاهای محبوب و معروفی در آشپزی هندی هستند و در رستوران هندی در یزد قابل یافتن هستند.

رستوران "تندوری" که در یزد قرار... دارد, متخص در فرهنگ غذا خوردی هند است. نام "تندوری" در واقع نام یک ابزار آشپزی هندی است که در تهیه غذاها استفاده میشود. تندور یک فر گرم است که در آن غذا در دمای بالا درون یک بشقاب چدنی تهیه میشود. این روش طهی امکان میدهد تا عطر و طعم ادویهها و اجزای مختلف غذا همگامان شده و غذاهایی با طعم و عطر غنی و معروف در آشپزی هند تولید شود.

در رستوران هندی در یزد, غذاها با استفاده از ادویه های مخصوص هندی تهیه میشوند. ادویه های هندی شامل عناصری مانند دارچین, هل, زیره سیاه, زعفران, زنجبیل, فلفل سیاه و سبز, دارچین, کمون, کری کلو, گیاهان داروی و دیگر ادویه های محلی هستند. این ادویه ها به غذاها طعم و عطر منحصر به فردی میبخشند.

فرهنگ غذا خوردی هند با تنوع بسیاری شهرت دارد. در هند, غذاها تنوع زیادی دارند و معمولاً شامل سبزیجات, نخودچیان, مرغ و گوشت است. نانهای مختلف نیز در غذا خوردی هند بسیار محبوب هستند, به عنوان مثال نان روتی و پوری

در رستوران هندی در یزد با استفاده از روش تهیه تندور و استفاده از ادویه های هندی, غذاهایی با طعم و عطر فوق العاده ارائه میدهد. شما میتوانید در این رستوران تجربه انواع غذاهای هندی از جمله بریانی, تندوری چیکن, ساموسا و بسیاری دیگر را بچشید.
رستوران هندی در یزد را از تندوری بخواهید.

بیشتر

تماس با ما

در صورت تمایل میتوانید از طریق فرم یا اطلاعات زیر با ما در تماس باشید
  • موبایل: 09131578235
  • آدرس: يزد - یزد - یزد,خیابان تیمسار فلاحی,کوچه 16 بنفشه
  • کد EBC: جهت دریافت اطلاعات کلمه [تندوری] [مجتبی عباسی] را به شماره سامانه 10008590 ارسال نمایید
    برای دریافت کارت ویزیت ما کلیک کنید.
  • کد USSD: ندارد

مسیریابی از طریق:

Loading ...