سیستم صوتی یونیورسال

سیستم صوتی ماشین در اصفهان

  • تاریخ تاسیس 1401/01/01

بیوگرافی

شماره تماس :
🔹09132000273🔹
علی شاطری

🔺ادرس:خیابان جی_نرسیده سه راه همدانیان🔺

سیستم صوتی خودرو یک سیستم است که در داخل خودرو نصب میشود و برای پخش موسیقی, پاسخگویی به تماسها, حرف زدن با افراد دیگر, تنظیم صدا و استفاده از فرمانهای صوتی استفاده میشود. این سیستم معمولا شامل رادیو, دیسکجیای, پخش کننده CD و سیستم GPS نیز میشود.

با استفاده از سیستم صوتی خودرو, میتوانید اهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید, به تماسهای دریافتی پاسخ دهید و حتی با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود, تماس بگیرید. همچنین, میتوانید تنظیمات صدا را به دلخواه خود تغییر دهید و با استفاده از فرمانهای صوتی سیستم خودرو..., دستورات خاصی را به سیستم بدهید.

سیستم صوتی خودرو در اصفهان معمولا با استفاده از صفحه نمایشی که در داخل خودرو قرار دارد, کنترل میشود. این صفحه نمایش از طریق لمس, دکمه ها یا کنترل صوتی قابلیت کنترل نوع و حجم صدا, تنظیمات رادیو و موسیقی, تماس گیری و دیگر عملکردها را به شما میدهد.

به طور کلی, سیستم صوتی خودرو به کاربران امکان میدهد تا از ویژگیهای صوتی خودرو بهره ببرند و از تفریحاتی مانند گوش دادن به موسیقی, ارتباط برقرار کردن با دیگران و استفاده از تماسهای تلفنی بدون استفاده از دستگاه تلفن همراه لذت ببرند.
نصب سیستم صوتی در اصفهان
سیستم صوتی موتوسل در اصفهان

شماره تماس : 09132000273
علی شاطری

بیشتر

سوابق شغلی

اسپرت ماشین
سه راه همدانیان
از 1380 - تا کنون
حدود25 سال است که دراین شغل فعالیت دارم

تماس با ما

در صورت تمایل میتوانید از طریق فرم یا اطلاعات زیر با ما در تماس باشید
  • موبایل: 09132000273
  • کد EBC: ندارد
  • کد USSD: ندارد

مسیریابی از طریق:

Loading ...