نحوه ثبت نام و ورود  در سایت آی نوتی

نحوه ثبت نام و ورود در سایت آی نوتی

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

ویدئو آموزشی

نحوه ثبت نام در سامانه آی نوتی

نحوه بازیابی رمز عبور در سامانه‌ی آی نوتی

ثبت نام در سامانه آی نوتی

اگر می‌خواهید به عنوان یک کارشناس فروش در سامانه آی نوتی شروع به فعالیت کنید و یا می‌خواهید برای توسعه کسب و کارتان از خدمات و محصولات آی نوتی استفاده کنید؛ نیاز است در سامانه آی نوتی حتما ثبت نام کنید.
برای ثبت نام کافیست وارد سایت inoti.com شوید و از منوی موجود در سایت، گزینه‌ی "ورود به سیستم" را انتخاب کنید.

 

بعد از باز شدن صفحه‌ی ورود می‌بایست بر روی گزینه‌ی "ثبت نام" کلیک کنید.

در صفحه ‌ای که برای شما باز می‌شود؛ فرمی جهت تکمیل فیلدها به شما نمایش داده خواهد شد که می‌بایست تمامی این فیلدها در نهایت دقت و با اطلاعات حقیقی و درست تکمیل گردد. تمامی اطلاعات می بایست بر اساس مدارک هویتی شما تکمیل گردد. زیرا برای احراز هویت نیاز است که مدارک شناسایی خود را در سامانه بارگذاری نمایید.
در ادامه‌ی راهنما تک تک فیلدها را توضیح خواهیم داد.

 
نکته: حتما در زمان وارد کردن اعداد و رمز عبور، صفحه کلید خود را بر روی لاتین قرار دهید.

کد معرف

برای ثبت نام در سامانه آی نوتی، حتما نیاز است که کد معرف داشته باشید و در صورتی که کسی سامانه آی نوتی را به شما معرفی نکرده و خودتان از طریق سرچ گوگل با خدمات و امکانات سامانه آی نوتی آشنا شده‌اید؛ می‌توانید در گوگل به دنبال کد معرف آی نوتی بگردید و یکی از کدهای موجود را در این فیلد وارد نمایید.
نکته: معرف شما می‌بایست حتما جزو کارشناسان فروش آی نوتی باشد و داخل سامانه آی نوتی مراحل احراز هویت و فعال سازی شماره همراه را انجام داده باشد. این بدان معناست که هیچ کسب و کاری نمی‌تواند کد ملی خودش را به عنوان کد معرف به فرد دیگری بدهد. زیرا کسب و کارها فقط می‌توانند از خدمات آی نوتی استفاده کنند و نمی‌توانند به عنوان کارشناس فروش فعالیت داشته باشند.
 

تابعیت

در این فیلد حتما باید تابعیت خود را مشخص کنید و طبق تابعیت خود مدارک خود را آپلود کنید. چنانچه تابعیت غیر ایرانی دارید می‌بایست مدارکی که تابعیت شما را نشان دهد مانند تصویر کارت شهروندی و یا تصویر پاسپورت خود را جزو مدارک حساب کاربری آی نوتی بارگذاری کنید.
تابعیت ایرانی
دقت کنید اگر این فیلد را بر روی "ایرانی" قرار دهید؛ ملزم به رعایت نکات زیر می‌باشد. 
1- در فرم بعدی ثبت نام، تمامی اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی و ... می بایست به زبان فارسی وارد گردد؛ حتی تاریخ تولد حتما می‌بایست به شمسی وارد شود.
2- در فیلد کد ملی که در فرم بعدی ثبت نام خواهید دید؛ حتما کد ملی 10 رقمی و معتبری که بر روی کارت ملی خود شخص درج شده است؛ در کادر "کد ملی" وارد گردد.
 

 

تابعیت غیر ایرانی

افرادی که تابعیت غیر ایرانی دارند می‌بایست نکات زیر را در وارد کردن اطلاعات خود در فرم ثبت نام رعایت نمایند.
1- در فیلد "کد ملی" شماره پاسپورت و یا شماره‌ی درج شده بر روی کارت شهروندی خود را وارد نمایند. این کد می‌تواند بین 5 تا 15 کاراکتر باشد.
2- برای وارد کردن اطلاعات در فرم بعدی ثبت نام، اطلاعات می‌تواند با توجه به انتخاب خود کاربر به صورت فارسی و یا لاتین وارد گردد. تاریخ تولد هم می‌تواند به صورت میلادی در این فرم وارد گردد.
 

کشور محل سکونت

کاربران می‌بایست برای ثبت نام از لیست بازشونده‌ی کشور، نام کشور محل سکونت خود را وارد نمایند. البته لازم به ذکر است. بنابراین افرادی که در کشوری غیر از ایران ساکن هستند و می‌خواهند به عنوان کارشناس فروش در سایت آی نوتی فعالیت داشته باشند؛دراین بخش کشور محل سکونت خود را انتخاب نمایند.

کاربران پس از تکمیل اطلاعات این فرم می‌بایست، قوانین و مقررات را مطالعه نمایند و در صورتی که مورد تاییدشان است آن را علامتدار کرده و برای تکمیل ادامه‌ی فرم ثبت نام، بر روی دکمه‌ی "ادامه‌ی ثبت نام" کلیک نمایند.
نکته: با توجه به اینکه محل سکونت خود را ایران و یا کشوری غیر از ایران انتخاب نمایید؛ تعداد ارقامی که برای شماره همراه در فرم بعدی وارد می‌کنید؛ متفاوت خواهد بود.این نکته به صورت کامل در بخش مرتبط به شماره همراه توضیح داده شده است.

پس از کلیک بر روی این دکمه، ادامه‌ی فرم ثبت نام به شما نمایش داده خواهد شد.
همانطور که در مطالب قبلی گفته شد در صورتی که تابعیت شما ایرانی است؛ می بایست اطلاعات فرم دوم را به صورت فارسی وارد نمایید اما اگر تابعیت غیر ایرانی را انتخاب کرده باشید می‌توانید به انتخاب خود، اطلاعات فرم ثبت نام را به صورت فارسی و یا لاتین وارد نمایید.

نام و نام خانوادگی

برای وارد کردن نام و نام خانوادگی اگر تابعیت شما ایرانی باشد حتما به زبان فارسی  وارد نمایید و اگر تابعیت غیر ایرانی دارید با توجه به انتخاب خودتان می‌توانید این فیلد را با کاراکتر های فارسی و یا انگلیسی تکمیل کنید.

کد ملی

در این بخش حتما باید کد ملی صحیح و معتبر خود را که بر روی کارت ملی شما درج شده است و یک عدد 10 رقمی است؛ درج نمایید.
در صورتی که شما تابعیت غیر ایرانی دارید؛ شماره پاسپورت و یا شماره‌ی درج شده بر روی کارت شهروندی خود را وارد نمایید. این کد می‌تواند بین 5 تا 15 رقم باشد.
نکته: با هر کد ملی تنها می‌توانید یک بار در سامانه آی نوتی ثبت نام کنید و در صورتی که کد ملی تکراری وارد کنید؛ سیستم به شما خطا خواهد داد.

شماره همراه

  • اگر کشور محل سکونت ایران باشد
در صورتی که کشور محل سکونت شما ایران باشد باید شماره همراه 11 رقمی خود را که برای یکی از اپراتورهای ایرانسل و یا همراه اول است را در این کادر وارد نمایید. توجه نمایید در وارد کردن شماره همراه به هیچ وجه از کاراکترهای خط فاصله، +، پرانتز و ... استفاده نکنیدو
افرادی که در ایران زندگی می‌کنندد؛ نیازی نیست که پیش شماره کشور ایران (0098) را قبل از شماره همراه خود وارد کنند.
شماره موبایل افرادی ساکن ایران، می‌بایست با این فرمت وارد گردد.
*******0912 یا *******0935 و ...
نکته: شماره همراهی که در این بخش وارد می‌کنید نباید تکراری باشد و قبلا با این شماره کسی در سامانه آی نوتی ثبت نام نکرده باشد.
  • اگر کشور محل سکونت ایران نباشد

 افرادی که ساکن ایران نیستند می‌بایست شماره همراه خود را با به همراه پیش شماره وارد کنند اما به هیچ وجه از کاراکترهای غیر عددی مانند + یا - (خط فاصله) یا پرانتز، استفاده نکنند. برای مثال شماره همراه خود را می‌بایست به این صورت وارد کنند. *******001216

عنوان و شغل

دو فیلد برای گروه شغلی و نام شغل قرار داده شده است به صورت دلخواه تکمیل نمایید.

تاریخ تولد 

تاریخ تولد خود را طبق تاریخی که در مدارک شناسایی شما درج شده است تکمیل نمایید. اگر شما تابعیت ایرانی را انتخاب کرده‌اید و فرم خود را با کاراکترهای فارسی وارد کرده‌اید؛ تاریخ تولد خود را به شمسی در این فرم وارد نمایید و اگر تابعیت خود را غیر ایرانی انتخاب کرده‌اید و فرم ثبت نام را با حروف لاتین تکمیل کرده‌اید؛ تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید.

جنسیت

برای فیلد جنسیت هم حتما حواستان باشد که این گزینه بر روی حالت پیشفرض نماند و جنسیت خود را در این بخش انتخاب نمایید.
نکته: پس از ثبت نام برای احراز هویت در سامانه آی نوتی می‌بایست تصویر مدارک شناسایی خود را ارسال نمایید. لذا در صورتی که اطلاعات وارد شده با اطلاعات مندرج بر روی تصویر مدارک شناسایی مغایرت داشته باشد؛ مدارک شما تایید نخواهد شد.

استان و شهر

بر اساس آدرس پستی خود، فیلدهای استان و شهر را به درستی وارد کنید.

رمز عبور و تکرار رمز عبور

همانند همه سایت‌هایی که در آن حساب کاربری دارید؛ می بایست رمزی را برای ورود به اکانت کاربری خود انتخاب کرده و وارد نمایید تا در زمان ورود به سیستم از کد ملی یا شماره همراه خود به عنوان نام کاربر و از رمزی که در این قسمت وارد کرده‌اید به عنوان رمز عبور خود استفاده کنید.

بهتر است برای امنیت بیشتر رمزی را انتخاب کنید که ادغامی از حروف انگلیسی، اعداد و کاراکترهای خاص مانند @, &,!,$ و ... باشد.

در نهایت، پس از تکمیل تمامی فیلدها بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا اطلاعات شما در سامانه آی نوتی ثبت گردد.


 

پس از کلیک بر روی دکمه ثبت نام، این پیغام به شما نمایش داده خواهد شد که می بایست از این بخش بر روی دکمه‌ی "ورود به کنترل پنل" کلیک کنید.

ورود به کنترل پنل سامانه آی نوتی

وقتی بر روی دکمه‌ی "ورود به کنترل پنل" کلیک می‌کنید؛ به صفحه ورود به سایت راه پیدا کرده‌اید.

در این صفحه کد ملی و یا شماره موبایلی که در زمان ثبت نام، وارد کرده‌اید را به عنوان نام کاربری و پسوردی که در فرم ثبت نام تعریف کرده‌اید را به عنوان کلمه عبور وارد کنید.

و برای تایید اینکه شما ربات نیستید، کد نمایش داده شده را در کادر مربوطه وارد نمایید.
نکته: اگر می‌خواهید برای هر بار وارد شدن به اکانت کاربری، نام کاربری و رمز عبور وارد نکنید؛ گزینه‌ی " مرا به خاطر داشته باش" را علامت دار نمایند.
و در نهایت بر روی دکمه "ورود به سامانه" کلیک کنید.


پس از اولین ورود سیستم از شما می‌پرسد که شما می‌خواهید به عنوان یک کارشناس فروش در سامانه آی نوتی فعالیت داشته باشید و فعالیت کنید و یا می‌خواهید به عنوان یک کسب و کار فقط از خدمات سامانه‌ی آی نوتی استفاده کنید.
نکته: توجه نمایید اگر گزینه‌ی کسب و کار را انتخاب نمایید به هیچ وجه امکان بازاریابی و کسب در آمد از سامانه‌ی آی نوتی نخواهید داشت اما اگر گزینه‌ی کارشناس فروش را انتخاب نمایید علاوه بر استفاده از خدمات آی نوتی می‌توانید  به عنوان کارشناس فروش در آی نوتی فعالیت داشته باشید و فروش مستقیم خود را انجام دهید.


بازیابی رمز ورود به سامانه آی‌نوتی

چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید و یا سیستم پیغام خطا برای رمز عبور به شما می‌دهد، به صفحه‌ی "ورود به میزکار" آی‌نوتی مراجعه کنید.
سپس از منو های بالای صفحه، منوی "بازیابی رمز عبور" و یا از دکمه های پایین صفحه، دکمه‌ی "فراموشی رمز" را انتخاب کنید.
 
 سپس به صفحه‌ای ارجاع داده خواهید شد که می‌توانید با استفاده از یکی از روش‌های در دسترس، رمز خود را بازیابی نمایید.
در ابتدا نیاز است که کد ملی و یا شماره همراهی که با آن در سایت آی‌نوتی ثبت نام کرده‌اید را در اولین کادر وارد کنید.
سپس با توجه به شرایط خود، یکی از روش‌های بازیابی رمز عبور را انتخاب کنید.
در صورتی که شما مقیم ایران هستید و به شماره موبایل با سیم کارت همراه اول و یا ایرانسل خود دسترسی دارید، می توانید یکی از سه روش را انتخاب کنید.
اما اگر شما مقیم ایران نیستید و شماره گیری کد دستوری برای شما مقدور نیست و یا پیامک به دست شما نمیرسد، حتما از "دریافت کد تغییر رمز از طریق ایمیل" استفاده کنید.
در مرحله‌ی بعدی کد کپچا را وارد کرده و بر روی دکمه‌ی "درخواست کد تغییر رمز" کلیک کنید.
ما در این آموزش دریافت کد تغییر رمز از طریق پیامک را انتخاب کرده‌ایم. 
با انتخاب این روش، پس از کلیک بر روی دکمه‌ی درخواست کد رمز، یک پیامک حاوی کد 5 رقمی به شماره موبایلی که با آن در سامانه آی نوتی ثبت نام کرده‌اید ارسال خواهد شد. کد دریافتی را می‌بایست در کادر مربوطه وارد کنید و در نهایت جهت بررسی صحت کد، بر روی دکمه‌ی "بررسی کد تغییر رمز" کلیک کنید.

 
چنانچه کد وارد شده صحیح باشد، شما میتوانید رمز مد نظر خود را برای سیستم تعریف کنید.
نکته: حواستان باشد که برای انجام چنین عملیاتی تنها 5 دقیقه فرصت دارید و بعد از آن کد دریافتی منقضی خواهد شد. در نتیجه میبایست مجددا از سیستم، کد فعالسازی را دریافت کنید.
روش‌های دریافت کد تغییر رمز از طریق ایمیل و کد دستوری به همین صورت میباشد.
در صورتی که دریافت کد از طریق ایمیل را انتخاب کنید، به جای آنکه کد تغییر رمز به شما پیامک شود، به آدرس ایمیلی که در بخش مشخصات حساب کاربری آی نوتی وارد و احراز کرده‌اید ارسال خواهد شد. و چنانجه دریافت کد تغییر رمز از طریق کد دستوری را انتخاب کنید؛ سیستم یک کد USSD به شما نمایش خواهد داد که شما می بایست آن کد USSD را با شماره موبایلی که در زمان ثبت نام آی نوتی وارد کرده‌اید، شماره گیری کنید تا کد تغییر رمز به شما نمایش داده شود.
 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,060,965
مجموع کاربران
35,106
رزومه ساز iAM
28,020
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR