رتبه الکسا سایت من و افزونه alexa

رتبه الکسا سایت من و افزونه alexa

رتبه الکسای سایت من ارتباط مستقیمی با نصب افزونه الکسا یا همان alexa toolbar روی مرورگر شما دارد. بهترین کاری که شما میتوانید انجام دهید این است که بر روی تمامی کامپیوترهای خود افزونه الکسا را نصب کرده و هر روز به بررسی رتبه alexa خود بپردازید.

رتبه الکسا چیست؟

اگر با سایت و رتبه الکسا آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به www.alexa.com سر بزنید و آدرس یک سایت را در آن تایپ کنید تا بتوانید رتبه سایت در الکسا را ببینید و سپس به مطالعه‌ی مقاله ادامه دهید.
عدد کوچکتر به معنای رتبه‌ی بهتر است و همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید رتبه‌ی سایت‌های گوگل و فیس بوک تک رقمی است.

رتبه الکسای سایت من به چه عواملی مرتبت است

رنک alexa شما به عواملی همانند لیست زیر مرتبت می باشد:
  • آمار بازدید سایت شما
  • تعداد مرورگرهای دارای افزونه الکسا که وارد سایت شما شده اند
  • رفتار و فعالیت کاربران دارای alexa toolbar که ویزیتور سایت شما هستند
  • ترافیک روزانه وبسایت شما
  • آمار بازدید سایت های رقیب در رتبه الکسا
این موارد تنها برخی از پارامترهای مهم برای الکسا میباشند. عوامل تاثیر گذار طیف بسیار وسیعی را در بر میگیرند. در ادامه به توضیح و توصیف برخی از این موارد خواهیم پرداخت.

رتبه الکسای سایت من ، از آمار بازدید سایت تا افزونه الکسا 

آمار بازدید سایت در واقع اصلی ترین و مهم ترین عامل برای الکسا میباشد ، الکسا آمار بازدید روزانه را در نظر میگیرد که در این میان افراد دارای افرونه الکسا از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردارند. حتما بر روی کامپیوترهای خود افزونه الکسا را نصب کنید ، سعی کنید به دنبال روش هایی برای بازدید افرادی باشید که افزونه الکسا را دارند به عنوان مثال تنظیم وب سایت شما روی کامپیوترهای یک کافی نت راه خوبی می باشد.

افزونه الکسا را چگونه نصب کنم؟
به وبسایت الکسا که پیشتر لینک آن را برای شما قرارده ایم رفته و قسمت انتهایی وب سایت بر روی عبارت GET THE EXTENSION کلیک کنید ، به صفحه دیگری منتقل میشوید که آنجا دکمه install را مشاهده میکنید . با فشردن این دکمه به مخزن افزونه های گوگل کروم منتقل شده و با زدن دکمه add فرایند نصب افزونه الکسا را تکمیل میکنید.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

مطالب مرتبط

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,078,085
مجموع کاربران
35,795
رزومه ساز iAM
29,439
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR