پرداخت بدهی معوقه با استفاده از موجودی کیف پول خرید یا پورسانت

پرداخت بدهی معوقه با استفاده از موجودی کیف پول خرید یا پورسانت

مقدمه

در این بخش یاد میگیریم چه طور بدهی های معوقه حساب کاربری از جمله اقساط پرداخت نشده و یا تعهدات سیستمی را پرداخت کنیم.
اولویت پرداخت هزینه خرید، تمدید و ارتقاء خدمات از موجودی کیف پول خرید می باشد و در صورت عدم موجودی در کیف پول خرید، اولویت دوم، موجودی کیف پول پورسانت می باشد.

در صورتی که شما بدهی اقساط خود را پرداخت نکرده باشید، برای پرداخت بدهی 4 حالت اتفاق خواهد افتاد.
1- اگر کیف پول خرید شما به اندازه‌ی مبلغ بدهی، موجودی داشته باشد، زمانی که بر روی دکمه پرداخت کلیک می کنید به کیف پول خرید خود ارجاع داده می‌شوید و مبلغ را از آن بخش پرداخت خواهید کرد.
2- اگر در کیف پول خرید خود، مبلغ بدهی را موجو نداشته باشید اما در کیف پول پورسانت خود آن مبلغ را موجود داشته باشید، مبلغ بدهی از کیف پول پورسانت شما کسر خواهد شد.
3- چنانچه بخشی از بدهی را در کیف پول خرید  و مابقی مبلغ را در کیف پول پورسانت موجود داشته باشید، یعنی جمع موجودی دو کیف پول شما به اندازه مبلغ بدهی باشد، ابتدا مبلغ از موجودی کیف پول خرید شما کسر خواهد شد، سپس مابقی مبلغ از کیف پول پورسانت کسر می‌گردد.
4- چنانچه موجودی کیف پول خرید و کیف پول پورسانت به اندازه بدهی معوقه نباشد، سیستم شما را به درگاه بانکی برای شارژ کیف پول خرید سوق خواهد داد. از این رو به درگاه بانکی متصل میشوید تا مبلغ مورد نظر را وارد کرده و کیف پول خرید خود را شارژ کنید.

نکته: در نظر داشته باشید، در صورتی که شما بدهی معوقه داشته باشید،  کیف پول خرید شما موجودی نداشته باشد اما کیف پول پورسانت شما مبلغ بدهی را موجود داشته باشد، سیستم اجازه‌ی درخواست وجه پورسانت و یا انتقال موجودی کیف پول پورسانت به کیف پول خرید را تا زمان تسویه حساب بدهی معوقه به کاربر نخواهد داد.

پرداخت بدهی معوقه

برای پرداخت بدهی معوقه از کیف پول پورسانت، در زمانی کیف پول خرید شما موجودی کافی ندارد، می‌بایست از آیکون دلار بالای سامانه آی نوتی، بر روی گزینه‌ی "درخواست وجه پورسانت" کلیک کنید.

 

در صورتی که بدهی معوقه داشته باشید؛ به شما دکمه "پرداخت بدهی معوقه از پورسانت" نمایش داده خواهد شد.
 بر روی این دکمه کلیک کنید.
 

با زدن این دکمه به صفحه‌ی تسویه بدهی های معوقه ارجاع داده خواهید شد.
در این بخش همانطور که قبلا توضیح دادیم،  اولویت با کسر از موجودی کیف پول خرید است و سیستم به طور اتوماتیک مابه التفاوت را از کیف پول پورسانت برداشت میکند.
با ورود به این صفحه، بر روی دکمه‌ی "افزودن بدهی" کلیک کنید.
 

سپس یک صفحه از لیست بدهی های معوقه به شما نمایش داده می‌شود.
با کلیک بر روی دکمه‌ی "افزودن به لیست پرداخت" بدهی را در لیست پرداختی قرار دهید.


در مرحله‌ی بعدی، لیست بدهی ها به همراه جمع مبلغ بدهی به شما نمایش داده خواهد شد.
در صورتی جمع مبلغ بدهی از جمع موجودی دو کیف پول پورسانت و خرید شما کمتر باشد، می توانید با کلیک بر روی دکمه‌ی "پرداخت از پورسانت و کیف پول خرید" بدهی را پرداخت کنید.

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,196
مجموع کاربران
35,168
رزومه ساز iAM
28,041
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR