انتقال سرویس پیشرفته اینما به کاربر دیگر

انتقال سرویس پیشرفته اینما به کاربر دیگر

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

مقدمه

همانطور که می‌دانید، برای دسترسی به امکانات بیشتر در پلتفرم اشتراک ویدئو اینما، می‌توانید سرویس پیشرفته‌ی اینما را با قیمت کمتر از سامانه‌ی آی‌نوتی خریداری کنید.
ممکن است برخی از کاربران آی نوتی پکیجی را خریداری کنند که یکی از خدمات داخل پکیج اینما باشد و کاربر نیازی به سرویس پیشرفته اینما نداشته باشد.
از اینرو، کاربر تصمیم به انتقال و جابجایی سرویس اشتراک ویدئو اینما خواهد گرفت.
و یا ممکن است عوامل دیگری باعث شود تا کاربر تصمیم به انتقال سرویس پیشرفته اشتراک ویدئو اینما به کاربر دیگر را بگیرد.
به همین دلیل ما در این مقاله توضیح خواهیم داد چه طور و از کجا این انتقال را انجام دهید.

شرایط انتقال سرویس پیشرفته اینما

  1. دسترسی به کد ملی کاربر گیرنده
  2. عدم فعالسازی سرویس پیشرفته اینما
نکته: در صورتی که از بخش مدیریت سرویس eNama.ir ، سرویس پیشرفته اینما را فعال کرده باشید، دیگر امکان انتقال آن، به کاربر دیگر نخواهید داشت. بنابراین قبل از فعالسازی اینما، حتما این نکته را به خاطر داشته باشید.

نحوه انتقال سرویس پیشرفته اینما به کاربر دیگر

برای این کار پس از ورود به سامانه آی‌نوتی، از منوی خدمات، بر روی زیر منوی "سرویس اشتراک ویدئویی" کلیک کنید و گزینه‌ی "انتقال اشتراک ویژه eNama" را انتخاب کنید.

درمرحله‌ی بعدی می‌بایست کد دستوری که با رنگ قرمز نوشته شده است را با همان شماره موبایلی که در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کرده‌اید؛ شماره گیری کنید تا عملیات انتقال برای شما امکان پذیر باشد.
 

در مرحله‌ی بعدی می‌بایست از لیست بازشونده‌ بالا، از بین سرویس های غیر فعال که هنوز منتشر نشده است، سرویسی که میخواهید انتقال دهید را انتخاب کنید.
در کادر بعدی، کد ملی فرد گیرنده را وارد کنید. چنانچه کد ملی صحیح باشد، نام و نام خانوادگی آن فرد داخل کادر با رنگ قرمز نمایان خواهد شد.
برای حفظ امنیت حساب کاربری شما، در کادر بعدی، رمز ورود به سامانه‌ی آی نوتی را وارد کنید و در نهایت برای تکمیل کرحله‌ی انتقال، بر روی دکمه‌ی "انتقال کد" کلیک کنید.

در صورتی که کد دستوری را شماره گیری نکنید و پس از تکمیل فیلدها، بر روی دکمه‌ی انتقال کلیک کنید؛ سیستم به شما پیغام خطایی مبنی بر فعال نبودن انتقال سرویس، نمایش داده خواهد شد.

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,518
مجموع کاربران
34,685
رزومه ساز iAM
27,800
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR