شارژ سیم کارت اعتباری از داخل سامانه‌ی آی نوتی

شارژ سیم کارت اعتباری از داخل سامانه‌ی آی نوتی

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

مقدمه

سامانه آی نوتی امکانی را برای کاربران و مخاطبین قرار داده است تا بتوانند به راحتی سیم کارت های اعتباری خود و اطرافیانشان را شارژ کنند. سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل.
با شارژ هر سیم کارت، به اندازه‌ی 1 درصد از مبلغ شارژ، به عنوان کسب درآمد، در کیف پول پورسانت حساب کاربری آی نوتی آن شخص، واریز خواهد شد.
این روش با روش شارژ سیم کارت از طریق شماره گیری منوی تنظیم شده بر روی کد USSD متفاوت خواهد بود.
اما هر کاربری که بر روی کد USSD منوی شارژ سیم کارت ایجاد کند و یکسری از مخاطبین از این طریق سیم کار خودشان را شارژ کنند، باز هم آن 1 درصد از مبلغ شارژ سیم کارت به کیف پول کاربر واریز خواهد شد.

نحوه شارژ سیم کارت از داخل سامانه‌ی آی نوتی

برای این کار نیاز است که پس از ورود به سامانه‌ی آی نوتی، از منوی اصلی به منوی "خدمات" و زیر منوی "خدمات الکترونیک" مراجعه کنید و در نهایت بر روی گزینه‌ی "خرید شارژ تلفن همراه" کلیک کنید.


در صفحه‌ی باز شده، لیست بازشونده ای برای انتخاب مبلغ شارژ، لیست بازشونده ای برای تعیین نوع شارژ (معمولی یا شگفت انگیز) و کادری برای وارد کردن شماره تلفن سیم کارتی که میخواهید آن را شارژ کنید، وجود دارد.
در بخش مبلغ شارژ امکان وارد کردن مبلغ وجود نخواهد داشت و کاربر می بایست یکی از مبالغی که در لیست نمایش داده می‌شود را انتخاب نماید.
پس از تکمیل تمامی این موارد بر روی دکمه‌ی " پرداخت صورتحساب و شارژ سیم کارت، کلیک کنید.
در مرحله‌ی بعدی جزئیات فاکتور به کاربر نمایش داده خواهد شد. در صورتی که مورد تایید شما می‌باشد، می‌بایست بر روی دکمه‌ی "مشاهده‌ی قوانین و پرداخت" کلیک کنید تا به درگاه بانکی برای ورود اطلاعات کارت بانکی و واریز وجه اقدام کنید.


پس از تکمیل فرآیند پرداخت، لیست تراکنش های انجام شده موفق و نا موفق در همان صفحه‌ی شارژ سیم کارت نمایش داده خواهد شد.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در این جدول وضعیت تراکنش به همراه جزئیاتی مانند شماره سیم کارت، تاریخ، مبلغ شارژ نشان داده خواهد شد.
چنانچه مخاطبی از طریق کد USSD شما، اقدام به خرید شارژ سیم کارت کند، در این جدول کد و منوی شارژ سیم کارت نشان داده خواهد شد.


به محض انجام هر پرداخت موفق، به میزان یک درصد از مبلغ تراکنش انجام شده به کیف پول پورسانت کارشناس فروش آی نوتی واریز خواهد شد.

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,206
مجموع کاربران
35,230
رزومه ساز iAM
28,059
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR