ربات تلگرام  آینوتی عصای دست بازاریابان

ربات تلگرام آینوتی عصای دست بازاریابان

چند وقتی است که ربات آی نوتی با قابلیت های عملیاتی و با هدف سهولت تجربه کاربری ایجاد و راه اندازی شده است. ربات تلگرام inoti به دلیل سادگی و سرعت پاسخگویی بالا مورد استقبال روز افزون کاربران قرار گرفته است .
***شایان ذکر است در راستای ارائه بهتر خدمات ، استفاده از ربات تگرام منوط به عضویت در کانال تلگرام آی نوتی میباشد!

ربات تلگرام آی نوتی چه کاربردهایی دارد؟

این سرویس در واقع قسمت زیادی از امکانات داشبرد inoti ، سیستم مشاهده گزارشات ، مطالب کاربردی آموزشی اعم از آموزش های متنی و تصویری ، لینک بلاگ رسمی inoti و بسیاری امکانات دیگر را پوشش میدهد که در ادامه به معرفی هریک میپردازیم. منوی اصلی ربات شامل آیتم های زیر میباشد:
  • میزکارمن
  • آموزش ها
  • گالری فیلم و عکس
  • اسناد فنی و اداری
  • درباره ما
  • تماس با ما

میزکارمن

در این ناحیه قسمتی از امکانات داشبرد آی نوتی با دسترسی سریعتر برای شما تهیه شده است. این قسمت دارای سیستم احراز هویت دقیق و ساختار امنیتی مناسبی است که کاربران ما با اطمینان خاطر بتوانند از آن استفاده کنند. گزارش گیری آسان و سریع ، امورمالی ، دفترچه تلفن و بسیاری دیگر از خدمات ما در حال حاضر در این بخش گنجانده شده اند.

آموزش ها

در بخش آموزش ها ، مطالبی کاربردی در مورد سرویس ها ، خدمات و همچنین مطالب مفید آموزشی شامل فیلم و متن برای شما تدارک دیده شده است.یکی از مزایای استفاده از ربات آموزشی آی نوتی برای کاربران مشاهده مطالب و محتوای آموزشی بصورت دسته بندی شده و منظم است.

گالری فیلم و عکس

در این بخش آرشیوی از محتوای بصری تولید شده در آی نوتی ارائه میشود. آنچه طی این سالها در رویدادهای مختلف آی نوتی رخ داده است به علاوه بخش هایی همچون اخبار ، محتوای مناسبتی و دیگر مطالب تصویری در قالب فیلم و عکس گنجانده شده اند.

اسناد فنی و اداری

دسترسی آسان و سریع و همچنین امکان اشتراک گذاری بهتر همواره یکی از درخواست های کاربران inoti بود. این آیتم از منوی ربات تلگرام inoti ، کار را برای شما بسیار ساده کرده است. به این ترتیب شما نه تنها خیلی سریع به فایل های مورد نیازتان دسترسی خواهید یافت بلکه میتوانید به سادگی آن را در بستر تلگرام بدون داشتن دغدغه سرعت اینترنت به اشتراک بگذارید.

درباره ما و تماس با ما

بطور معمول هرکسب و کاری در منوی اصلی وبسایت رسمی خود این دو صفحه را گنجانده است. در این دو قسمت شما میتوانید با شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری inoti بیشتر آشنا شده و درباره مجوزها نحوه کسب درآمد ، رزومه شرکت و همچنین راه های ارتباط با inoti اطلاعات مفیدی را کسب کنید.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • مهناز میهمانچی

    بسیار عالی و کاربردی یکدنیا سپاس

  • عطارد

    بازم تشکر ویژه از آقایان و خامنها پشتیبانی (اسماتونو ندارم ) تشکر ویژه از آقای پورابتهاج که واقعا استاد بهنام عیار(اگه کلاس اول دبیرستان هندسه رو ایشون بمن تعلیم میدارم الان مریخ و عطاررو همه رو آباد میکردم ) گروه برنامه نویسان و.و.و.و.و.و آقایان قاسمی و امیدخان گل گلاب ارادت خاصی داریم .از مدیرعامل مهربان و دوست داشتنی شرکت هم که جای خود دارندایشون آخر نوشتم رو جسارتا عفو میفرمایند چون حالا حالاها برایشان کارداریم و ایشالله همیشه مریدان و سالم و قبراق ببینمشان و از اون حالت نگرانی برای بچه ها و خانواده اینوتی در بیایند و یه جشن پیروزی و جشن خدمت به میهن و ملت و یکنواختی و همدلی در ستاره شهر عطارد برپا میکنیم .

  • حمیدرضایی

    در مورد کدussd و کسانیکه از این‌کدها(مشاغل وسازمانها)استفاده کردند به همراه تصاویرسازمانها ومشاغل در این منوها بنگنجانید...

  • حمیدرضایی

    ربات آموزشی رو گسترش بدید و منوها و قسمتهای دیگری رو هم به بخش اضافه‌کنید....در قسمت مشاغل باید مشاغل زیادتری که به عنوان نمونه قراردادید ،،،،؛این مشاغل رو تعدادشون رو بیشتر کنید..

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,530
مجموع کاربران
35,351
رزومه ساز iAM
28,136
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR