انتقال سرویس iAM  به کاربر دیگر

انتقال سرویس iAM به کاربر دیگر

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

مقدمه

همانطور که می‌دانید سرویس رزومه ساز iAM آی نوتی قابلیت انتقال به سایر کاربران را دارد. برای این انتقال یک شرط وجود دارد و آن هم عدم فعالسازی رزومه بر روی حساب کاربری خودتان است.
یعنی شما تنها زمانی قادر به انتقال سرویس می‌باشید که پس از خرید و پرداخت هزینه، بر روی دکمه‌ی فعالسازی کلیک نکرده باشید.

مراحل انتقال iAM به کاربر دیگر

برای این کار پس از ورود به سامانه آی نوتی، از منوی سمت راست صفحه، به منوی خدمات مراجعه کرده و از زیر منوهای موجود بر روی گزینه‌ی "سرویس iAM " کلیک نمایید.
در این بخش شما از دو طریق می‌توانید وارد صفحه‌ی انتقال سرویس شوید.
  1. بر روی گزینه‌ی "مدیریت سرویس‌های iAM من" کلیک نمایید و پس از آن بر روی دکمه‌ی "انتقال" کلیک نمایید.
  2. مستقیما زیر منوی "انتقال سرویس iAM" را انتخاب نمایید.

نکته: در حال حاضر برای انجام عملیات انتقال سرویس iAM نیاز است که مراحل احراز برای مدارک و شماره موبایل شما انجام گردد. اما پیشنهاد تمامی مراحل احراز را به دقت انجام دهید تا در بروزرسانی های آتی سامانه‌ی آی نوتی، وقفه ای در انجام درخواست‌های شما ایجاد نشود.

پس از ورود به صفحه‌ی انتقال می‌بایست از لیست بازشونده‌ی بالای صفحه، iAM مورد نظر خود را جهت انتقال، انتخاب نمایید. سپس کد ملی کاربری که میخواهید این سرویس به او انتقال پیدا کند را وارد کنید.

نکته: در صورتی که کاربر مورد نظر شما، در سامانه‌ی آی نوتی، حساب کاربری داشته باشد، نام آن فرد روبروی کد ملی وارد شده نمایش داده خواهد شد.

در مرحله‌ی بعدی می‌بایست رمز حساب کاربری خود را وارد نمایید تا سیستم آی نوتی مطمئن شود، صاحب حساب کاربری در حال انجام عملیات انتقال می‌باشد.
یکی دیگر از مراحل امنیت انتقال سرویس خریداری شده، شماره گیری کد USSD اعلام شده در بالای این صفحه می‌باشد. دقت کنید، حتما با شماره همراهی که با آن در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کرده‌اید، کد USSD را شماره گیری کنید.
سپس بر روی دکمه‌ی "کد انتقال" کلیک نمایید تا عملیات انتقال با موفقیت انجام گردد و سیستم پیام آن را به شما نماش دهد.

در بروزرسانی های بعدی سامانه‌ی آی نوتی، با انجام احراز آدرس ایمیل، توکن انتقال سرویس به آدرس ایمیل ثبت شده، ارسال خواهد شد.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,387
مجموع کاربران
34,698
رزومه ساز iAM
27,797
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR