چه طور با استفاده از موجودی کیف پول پورسانت از سامانه‌ی آی نوتی خرید کنیم؟

چه طور با استفاده از موجودی کیف پول پورسانت از سامانه‌ی آی نوتی خرید کنیم؟

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

مقدمه

تمامی کاربران آی نوتی اعم از صاحبین کسب و کار و یا کارشناسان فروش، می‌بایست برای پرداخت هزینه‌ی خرید، تمدید و یا ارتقا خدمات آی نوتی، ابتدا کیف پول خرید خود را به میزان مد نظر شارژ کنند و سپس اقدام به پرداخت هزینه از سبد خرید کنند.
اما افرادی که به عنوان کارشناس فروش فعالیت میکنند و در کیف پول پورسانت خود مبلغی را جمع آوری کرده‌اند، میتوانند مبلغ مورد نظر را از موجودی کیف پول پورسانت به کیف پول خرید انتقال دهند.

مراحل انتقال موجودی کیف پول پورسانت به کیف پول خرید

برای دسترسی به صفحه‌ی انتقال می‌توانید از دو روش اقدام کنید.
  1. آیکون دلار بالای صفحه حساب کاربری آی نوتی
  2. صفحه موجودی کیف پول پورسانت و سپس کلیک بر روی دکمه انتقال موجودی
برای روش اول، از نوار ابزار بالای صفحه بر روی آیکون دلار کلیک کنید و از منوی باز شده، گزینه‌ی "انتقال پورسانت به کیف پول خرید " را انتخاب کنید.


اما برای استفاده از روش دوم، می بایست به صفحه‌ی میزکار حساب کاربری آی نوتی خود، مراجعه کنید. سپس از بخش "موجودی پورسانت" بر روی عبارت "مشاهده‌ی لیست تراکنش‌ها" کلیک کنید.


پس از ورود به این صفحه، بر روی دکمه‌ی "انتقال موجودی پورسانت" کلیک نمایید.
در این بخش موجودی کل پورسانت شما نمایش داده می‌شود.
نکته: مبلغ قابل انتقال نمی‌تواند کمتر از 30000 تومان باشد. تنها در شرایطی می‌توانید مبلغ پایینتر وارد کنید که موجودی کیف پول پورسانت شما کمتر از 30000 تومان باشد و شما عینا همان عدد موجودی را برای انتقال وارد نمایید.
در این مرحله، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید و در مرحله‌ی بعد، رمز ورود به حساب کاربری خود را وارد نمایید.
ورود رمز حساب کاربری به منظور حفظ امنیت، کیف پول پورسانت شما می‌باشد.
در ادامه، برای انجام عملیات انتقال، به یکی از 3 روش زیر ، رمز دوم از سامانه‌ی آی نوتی دریافت کنید.
برای افرادی که مقیم ایران هستند و به شماره همراه اپراتور همراه اول و یا ایرانسل دسترسی دارند؛ می‌توانند از روش های "دریافت رمز انتقال از طریف کد USSD و یا SMS" اقدام کنند.
اما افرادی که در خارج از ایران زندگی میکنند، با دسترسی به آدرس ایمیلی که در سامانه‌ی آی نوتی تعریف کرده بودند می‌توانند رمز انتقال را دریافت کنند.

  • دریافت رمز انتقال از طریق USSD
با انتخاب این گزینه و کلیک بر روی دکمه‌ی "ثبت انتقال" سیستم یک کد دستوری به شما نمایش خواهد داد که می‌بایست آن کد دستوری را با شماره همراهی که با آن در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کرده‌اید، شماره گیری کنید . با این کار کد 6 رقمی در پاسخ کد USSD به شما نمایش داده خواهد که می‌بایست آن کد را در کادر "رمز انتقال" وارد کنید.




  • دریافت رمز انتقال از طریق پیامک
با انتخاب این گزینه، کد 6 رقمی به شماره موبایلی که با آن در سامانه آی نوتی ثبت نام کرده‌اید؛ ارسال خواهد شد. که شما می بایست کد دریافتی را در کادر "رمز انتقال" وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه‌ی "انجام انتقال" کلیک نمایید.


 
  • دریافت رمز انتقال از طریق ایمیل
با انتخاب این گزینه، کد 6 رقمی به آدرس ایمیلی که قبلا در سامانه‌ی آی نوتی وارد کرده‌اید و آن را احراز کرده بودید، ارسال خواهد شد که می‌بایست آن کد 6 رقمی را از داخل ایمیل دریافت کنید و در کادر "رمز انتقال" وارد نمایید.



نکته: پس از انتقال وجه از کیف پول پورسانت به کیف پول خرید، امکان برگرداندن وجه به کیف پول پورسانت و یا عودت به حساب بانکی را نخواهد داشت. لذا در زمان انتقال وجه نهایت دقت را به خرج دهید.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,206
مجموع کاربران
35,230
رزومه ساز iAM
28,059
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR