آی‌نوتی: در دنیای کسب و کار شتاب بگیرید

آی‌نوتی: در دنیای کسب و کار شتاب بگیرید

در فضای رقابتی کسب‌ و کار در دنیای امروز، دیده شدن کسب و کار در رونق آن اهمیت بالایی دارد. کسب و کار جدیدی را در نظر بگیرید که برای رشد خود خدمات مناسبی را برای عرضه آماده کرده است. حال این کسب و کار ناشناخته است و باید در کنار شرکت‌های رقیب به فعالیت در بازار کار بپردازد. بدیهیست که شرکتی که به تازگی تاسیس شده حتی اگر خدماتی بی‌نقص ارائه دهد باز هم نخواهد توانست در مدتی کوتاه خود را اثبات کند. لازمه‌ی این اثبات این است که مشتریان به شرکت و محصول یا خدمات شرکت اعتماد کرده و به آن فرصتی برای اثبات کیفیت بالا بدهند. به عبارت ساده‌تر، رقابت برای کسب و کار نوپا با کسب و کارهای کهنه‌کار، امری دشوار است و لازمه‌ی صرف زمان و هزینه‌ی بالاست.

شرکت دانش‌بنیان آی نوتی در راستای توسعه‌ی کسب و کارها و قرار دادن فرصت رشد در اختیار هر صاحب کسب و کار، خدماتی نوین در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد که به بهتر دیده شدن آن‌ها کمک کرده و اعتماد اولیه را برای شروع کار در اختیار آن‌ها قرار دهد. لازم به ذکر است که جذب مشتریان از این طریق انجام می‌شود و حفظ آن به کیفیت محصولات ارائه شده نیز بستگی دارد.

یکی از روش‌های تبلیغات برای هر کسب و کار ارائه‌ی کارت ویزیت است. این کارت‌ها که به صورت فیزیکی تهیه می‌شوند هزینه‌ی نسبتا بالایی برای تهیه داشته و به راحتی گم می‌شوند. از همه مهم‌تر این است که برای تهیه‌ی هر کارت فیزیکی ویزیت نیاز به کاغذ است. شرکت دانش‌بنیان آی نوتی با قرار دادن تمرکز اولیه بر حفظ منابع طبیعی و فضای سبز، به صاحبان کسب و کار اجازه می‌دهد که کارت ویزیت خود را بر بستری مجازی و به صورت الکترونیکی تهیه کنند. علاوه بر هزینه‌ی کم این محصول، برای تهیه‌ی کارت ویزیت الکترونیکی نیاز به قطع درختان نمی‌باشد.

نکته‌ی مهم دیگر این است که اطلاعات موجود در کارت ویزیت به راحتی قابل ویرایش می‌‎باشد. در کارت ویزیت‌های سنتی باید تمامی کارت‌های قبلی معدوم می‌شدند و این امر به معنای هدر رفتن کاغذهای بسیار زیادی بود که برای تهیه‌ی آن‌ها نیز درختان زیادی قطع شده بودند. هم‌چنین امکان ذخیره‌سازی شماره تلفن مشتری درخواست کننده‌ی کارت ویزیت نیز قابلیتی است که کارت ویزیت الکترونیکی در اختیار صاحب کسب و کار قرار می‌دهد.

یکی دیگر از مشکلات کسب و کارها خدمات حضوری مانند نوبت‌دهی، پرداخت، پاسخگویی به مشتری و خدماتی از این دست است. بسیاری از کسب و کارها برای پاسخگویی به تمام تلفن‌ها و ثبت و رزرو نوبت به مشکل زمان برخورده‌اند و شرکت گسترش طراحان نقش الماس برای این مشکل نیز راه حلی نوین ارائه کرده است.

حتما با کدهای دستوری (USSD) آشنایی دارید. این کدها به شخص اجازه می‌دهند که منوی خاصی برای مشتری تعیین کند و مشتری با شماره‌گیری سرشماره‌ی خاص می‌تواند به منو دسترسی داشته و بر اساس نیاز خود به زیرمنوی خاص، گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و نیاز خود را برطرف کند. این کدها به راحتی قابل دسترسی نیستند: از طرفی تهیه‌ی آن‌ها هزینه‌ی بالایی نیاز دارد و از طرفی دیگر برای تنظیم منوها به دانش برنامه نویسی نیاز است.

شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با فروش زیرکدهای #6655* این سرویس بسیار کاربردی را با هزینه‌ی مناسب در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. نکته‌ی حائز اهمیت در این زمینه این موضوع است که تهیه‌ی این کدها به صاحب کد اجازه‌ی تنظیم کد به صورت شخصی را می‌دهد. به عبارت دیگر، برای تنظیم منوها دیگر به دانش برنامه‌نویسی نیاز نیست و شخص می‌تواند با رجوع به میزکار خود در وب سایت آی نوتی منوی خود را تنها در چند دقیقه تغییر دهد.

یکی دیگر از خدمات بسیار کاربردی آی نوتی رزومه‌ ساز آنلاین "iCV" می‌باشد. فرض کنید صاحب کسب و کاری هستید و وب سایتی هم برای شرکت خود تهیه کرده‌اید. اکنون بعد از جستجوی کاربران در موتورهای جستجو خبری از اسم شرکت شما نیست. متخصصین شرکت گسترش طراحان نقش الماس با به کار گیری تکنولوژی روز و بهره‌گیری از دانش بهبود موتورهای جستجو (به اختصار SEO) رزومه‌ی آنلاینی در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند که با تهیه و تنظیم آن با هزینه‌ی بسیار مقرون به صرفه، عنوان کسب و کار تنظیم شده به عنوان اولین نتیجه در موتورهای جستجو به کاربر نشان داده خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید در این رزومه‌ی آنلاین (که در موتورهای جستجو به خوبی دیده می‌شود) لینکی از سایت اصلی خود نیز قرار دهید و به بهبود سئوی آن نیز کمک کنید.

این پایان خدمات آی نوتی نیست. علاوه بر ارائه‌ی خدمات نوین و کاربردی، آی نوتی به کاربران خود اجازه می‌دهد که به عنوان بازاریاب در سایت ثبت نام کرده و با فروش محصولات پورسانت بازاریابی خود را دریافت کنند. مبلغ این پورسانت به میزان 30% اصل مبلغ محصول فروخته شده می‌باشد که به صورت آنی محسابه شده و بدون کسر هیچگونه کارمزدی به حساب کاربری شخص واریز می‌شود. کاربر می‌تواند در هر ساعتی از شبانه‌روز درخواست وجه نموده و مبلغ موجودی خود را به حساب بانکی خود واریز کند.

برای ثبت نام در سایت آی نوتی نیازمند کد ملی معرف دارید و برای پیدا کردن معرف می‌توانید از اینترنت، صفحات مجازی و سایر بازاریابان شرکت کمک بگیرید. سعی کنید معرفی را انتخاب کنید که در شهر و محله‌ی خودتان باشد تا بتوانید از راهنمایی‌های بعدی او نیز بهره‌مند شوید و حتماً قبل از ثبت معرف با وی تماس گرفته و سوالات و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,054,997
مجموع کاربران
33,599
رزومه ساز iAM
27,708
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR