آیا می‌توانم کد کارت ویزیت الکترونیکی‌ام را ارتقاء دهم؟

آیا می‌توانم کد کارت ویزیت الکترونیکی‌ام را ارتقاء دهم؟

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

ویدئو آموزشی ارتقا کد EBC

مقدمه

کد های EBC (کارت ویزیت الکترونیکی) خریداری شده از سامانه آی نوتی، قابل ارتقا می‌باشد و تمامی افرادی که از سامانه‌ی آی نوتی کد EBC خریداری کرده‌اند می‌توانند؛ کد کارت ویزیت الکترونیکی خود را با توجه به نیاز خود ارتقا دهند و دیگر نیازی نیست که کد جدید خریداری کنند. فقط کافیست از صفحه مدیریت کدهای EBC همان کد قدیمی خود را ارتقا دهند. بر اساس زمان استفاده از کد، میزان پرداختی توسط سیستم محاسبه خواهد شد و شما میبایست کیف پول خرید خود را به میزانی که سیستم به شما اعلام کرده است شارژ نمایید.

نحوه ارتقا کد EBC

برای انجام این کار کافیست از منوی اصلی سامانه آی نوتی بر روی منوی "خدمات"، سپس "کارت ویزیت EBC" و در نهایت بر روی گزینه‌ی "مدیریت کد EBC" کلیک کنید.
پس از ورود به صفحه‌ی مدیریت کدهای EBC بر روی گزینه‌ی "ارتقای کد " کلیک کنید.

 
در صفحه‌ی ارتقا‌ کد EBC، ابتدا نوع کد مورد نظر را که هزینه‌ی بیشتری نسبت به کد فعلی دارد را انتخاب کنید؛ سپس با توجه به نوع کد انتخاب شده؛ عنوان کد مورد نظر را وارد نمایید؛ در نهایت بر روی دکمه‌ی "تغییر کد و بررسیEBC" کلیک کنید.
برای مثال اگر کد شما در حال حاضر "حروف فارسی و لاتین" است و می‌خواهید کدی از نوع "دو رقمی" انتخاب نمایید؛ می بایست در کادر کد اول، یک عدد دو رقمی وارد نمایید.


 
نکته: حواستان باشد شما نمی‌توانید کد EBC خود را کاهش دهید و کدی با هزینه‌ی پایینتر از کد فعلی انتخاب نمایید. در این صورت سیستم به شما خطا خواهد داد و کد فعلی شما تغییری نخواهد کرد.


 
همچنین در صورتی که کد انتخابی EBC برای ارتقا، آزاد نباشد و توسط فرد دیگری خریداری شده باشد؛ سیستم به شما خطا خواهد داد و کد فعلی شما تغییر نمی‌کند.
در صورتی که کد آزاد باشد و سیستم شما را به صفحه‌ی پیش فاکتور ارجاع خواهد داد.


 
نکته: توجه داشته باشید؛ چنانچه به تازگی کد EBC را خریداری کرده‌اید و قبل از گذشت سه ماه از خرید کد، تصمیم به ارتقاء آن کد گرفته‌اید؛ می‌بایست مابه التفاوت قیمت کد جدید و قیمت کد قبلی را پرداخت نمایید.
اما چنانچه بیش از 3 ماه از خرید کد گذشته باشد و تصمیم به ارتقاء کد بگیرید، ارزش کد فعلی شما بر اساس زمان باقی مانده محاسبه خواهد شد و شما می بایست مبلغی معادل مابه التفاوت قیمت کد جدید و ارزش محاسبه شده کد فعلی را پرداخت نمایید.
برای مثال چنانچه کدی را به مبلغ 200.000 تومان خریداری کرده اید و 6 ماه از زمان استفاده‌ی آن کد گذشته است؛ ارزش کنونی آن کد معادل 100.000 تومان خواهد شد.
حال تصمیم به ارتقا آن کد گرفته اید؛ اگر فرض کنیم قیمت کد جدید 500.000 تومان باشد؛ شما میبایست مبلغی معادل 400.000 تومان پرداخت نمایید.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,740
مجموع کاربران
35,372
رزومه ساز iAM
28,155
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR