آیا می‌توانم کد USSD ام را ارتقا دهم؟

آیا می‌توانم کد USSD ام را ارتقا دهم؟

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

ویدئو آموزشی ارتقا کدهای USSD

مقدمه

آی نوتی برای کاربرانش امکان ارتقا کدهای USSD خریداری شده را قرار داده است تا کاربران برای تغییر کد یو اس اس دی، نیازی به خریداری کد جدید نداشته باشند؛ زیرا یک کد USSD همه نیازهای کسب و کار شما را برا طرف خواهد کرد و دیگر نیازی نیازی به تهیه چندین کد برای یک کسب و کار نخواهد بود.
شاید شما هم زمانی که کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اید نیازی به تهیه یک کد USSD با ارقام کمتر نداشتید و فقط می‌خواستید برای مدتی از کد USSD استفاده کنید تا مزایایش را برای کسب و کارتان بررسی کنید.
به همین دلیل کدی که خریداری کرده بودید؛ یک کد با واسطه با ارقام بیشتر بوده است اما با گذشت زمان برای اینکه کد USSD شما بیشتر در ذهن مشتریان و مخاطبانتان بماند تصمیم به ارتقا کد USSD خریداری شده، گرفته باشید.

نحوه ارتقا کدهای USSD

برای این کار مانند دسترسی به سایر امکانات کدهای USSD از منوی اصلی سایت آی نوتی، منوی "خدمات" و سپس زیر منوی "خدمات USSD" را انتخاب نمایید و از میان گزینه‌های موجود بر روی گزینه‌ی "مدیریت کد USSD" کلیک کنید.
حال از صفحه‌ی "مدیریت کدهای USSD" بر روی دکمه‌ی "ارتقا کد" زیر کد یو اس اس دی مورد نظر، کلیک کنید.


 
پس از ورود به این صفحه نوع کد USSD فعلی خود را به همراه کد USSD فعالتان را مشاهده خواهید کرد.
فقط کافیست از از لیست بازشونده‌ی "نوع کدUSSD" ، نوع کد مورد نظرتان را انتخاب کنید و در کادر مربوط به "کد USSD" ارقام کد درخواستی را وارد کنید.
پس از آن برای استعلام آزاد بودن کد و ادامه‌ی مراحل ارتقا کد، بر روی دکمه‌ی بررسی و ارتقا کد کلیک کنید.



 
در صورتی که از قبل توسط فرد دیگری خریداری و یا رزرو شده باشد؛ سیستم به شما پیغام خواهد داد و می‌بایست کدهای دیگر را امتحان کنید.
 
در صورتی که کد USSD مورد نظر آزاد باشد؛ صفحه پیشفاکتور به شما نمایش داده خواهد شد. زیرا شما می‌بایست هزینه‌ی مابه‌التفاوت کد فعلی و جدید را پرداخت نمایید.
اگر هزینه مورد تاییدتان بود؛ شرایط و قوانین را مطالعه کرده و به درگاه بانکی برای پرداخت هزینه متصل شوید.


 
نکته: توجه داشته باشید؛ چنانچه به تازگی کد USSD را خریداری کرده‌اید و قبل از گذشت سه ماه از خرید کد، تصمیم به ارتقاء آن کد گرفته‌اید؛ می‌بایست مابه التفاوت قیمت کد جدید و قیمت کد قبلی را پرداخت نمایید.
اما چنانچه بیش از 3 ماه از خرید کد گذشته باشد و تصمیم به ارتقاء کد بگیرید، ارزش کد فعلی شما بر اساس زمان باقی مانده محاسبه خواهد شد و شما می بایست مبلغی معادل مابه التفاوت قیمت کد جدید و ارزش محاسبه شده کد فعلی را پرداخت نمایید.
برای مثال چنانچه کدی را به مبلغ 200.000 تومان خریداری کرده اید و 6 ماه از زمان استفاده‌ی آن کد گذشته است؛ ارزش کنونی آن کد معادل 100.000 تومان خواهد شد.
حال تصمیم به ارتقا آن کد گرفته اید؛ اگر فرض کنیم قیمت کد جدید 500.000 تومان باشد؛ شما میبایست مبلغی معادل 400.000 تومان پرداخت نمایید.

 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,175
مجموع کاربران
35,324
رزومه ساز iAM
28,123
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR