چطوری می‌تونم ارقام کد USSD کسب و کارم  را تغییر بدم؟

چطوری می‌تونم ارقام کد USSD کسب و کارم را تغییر بدم؟

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

ویدئو آموزشی تغییر کد USSD

مقدمه

شما به عنوان صاحب کسب و کار ممکن است، با توجه به سیاست‌های کاری خود، تصمیم به تغییر کد USSD خود بگیرید. ممکن است تصمیم بگیرید فرمت کدی که خریداری کرده‌اید را تغییر دهید و تعداد ارقام آن را کمتر کنید و یا تصمیم بگیرید تعداد ارقام کد یو اس اس دی شما همان باشد اما خود ارقام را تغییر دهید.
آی نوتی این امکان را قرار داده است تا علاوه بر تغییر ارقام کد یو اس اس دی، بتوانید تعداد ارقام آن را هم تغییر دهید.

روش تغییر کدهای USSD

برای تغییر کدهای USSD می بایست از منوی اصلی سامانه آی نوتی‌، منوی "خدمات" و سپس زیر منوی "خدمات USSD" را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه‌ی "مدیریت کد USSD" کلیک کنید.
پس از ورود به صفحه‌ی مدیریت کدهای USSD بر روی دکمه‌ی "تغییر کد" روبروی کد یو اس اس دی مورد نظر کلیک کنید.

 
در این بخش تعداد ارقام کد فعلی شما نوشته شده است و کد فعلی خود را در کادر مربوطه مشاهده می‌کنید.
توجه نمایید کد جدیدی که می‌خواهید در این بخش وارد کنید؛ می بایست تعداد ارقامش برابر با تعداد ارقام کد فعلی باشد. در غیر این صورت سیستم به شما خطا خواهد داد و به شما اجازه‌ی ثبت کد جدید را نخواهد داد.
 
نکته : در صورتی که می‌خواهید تعداد ارقام کد USSD خریداری کرده‌اید را کاهش دهید؛ می بایست از بخش ارتقا کد USSD اقدام کنید. زیرا هزینه کدهای USSD با ارقام کمتر بیشتر خواهد بود.
در صورتی که تعداد ارقام کد جدید برابر با تعداد ارقام کد قبلی باشد؛ همچنین کد جدید درخواستی آزاد باشد و توسط فرد دیگری خریداری نشده باشد؛ کد USSD شما با موفقیت تغییر پیدا خواهد کرد.
نکته: اصلا نگران تغییر کد USSD خود باشید؛ زیرا با این کار منو‌یی که بر روی کد قبلی ساخته بودید؛ پاک نخواهد شد و زمانی که کاربران شما، کد جدید را شماره گیری کنند؛ همان منوی قبلی را مشاهده خواهند کرد؛ مگر آنکه خودتان تصمیم بگیرید منوی قبلی را ویرایش نمایید و منوی جدیدی بر روی این کد USSD تهیه کنید.

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,442
مجموع کاربران
35,346
رزومه ساز iAM
28,131
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR