مسیریابی بر روی کارت ویزیت الکترونیکی کد EBC

مسیریابی بر روی کارت ویزیت الکترونیکی کد EBC

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

ویدئو آموزشی تنظیم محل کسب و کار بر روی نقشه

مقدمه

یکی دیگر از امکاناتی که بر روی کارت ویزیت الکترونیک آی نوتی ارائه می‌گردد؛ تنظیم محل کسب و کار بر روی نقشه‌ و دریافت لینک مسیریابی و قرار دادن آن لینک در متن پاسخ پیامک کارت ویزیت الکترونیک می‌باشد.

مزیت تنظیم محل کسب و کار

از جمله مزیت‌های این امکان، نمایش تمام کسب و کارهایی است که موقعیت جغرافیایی خود را بر روی نقشه‌ی آی نوتی مشخص کرده اند.
بنابراین اگر فردی به دنیال کسب و کار خاصی می‌گردد می‌تواند با مراجعه به نقشه‌ی آی نوتی و جستجو با کلمه‌ی کلیدی خاص، کسب و کار مورد نظر خود را پیدا کنند.
علاوه بر آن، با تنظیم محل کسب و کار می‌توانید لینک مسیریابی را دریافت کنید و در متن پیامک کارت ویزیت الکترونیکی خود قرار دهید.
با این کار هر فردی که کارت ویزیت الکترونیکی شما را در قالب پیامک دریافت می‌کند؛ می‌تواند بر روی لینک مسیریابی کلیک کند؛ تا توسط نرم افزارهای نقشه خوانی مانند waze و google map بهینه‌ترین مسیر از مبدا خودشان تا محل کسب و کار شما را بر مشاهده کند.

تنظیم محل کسب و کار بر روی نقشه

برای این کار نیاز است حتما از قبل، یک کد EBC خریداری کرده باشید.
پس از ورود به سامانه‌ی آی نوتی، از منوی اصلی به منوی "خدمات" سپس زیر منوی "کارت ویزیت EBC" مراجعه کرده و گزینه‎‌ی "مدیریت کد EBC" را انتخاب نمایید.
و از منوی صفحه‌ی مدیریت کد EBC گزینه‌ی "تنظیم محل کسب و کار" را انتخاب کنید.

 
به صورت پیشفرض، موقعیت مکانی بر روی میدان آزادی تهران، تنظیم شده است و شما باید این موقعیت را تغییر دهید.
پس از ورود به صفحه‌ی مربوطه با استفاده از اسکرول ماوس می‌توانید بر روی نقشه زوم کنید. همچنین با کلیک و درگ نقشه، موقعیت جغرافیایی کسب و کار خود را پیدا کنید و همان محل کلیک کنید.
در ورژن تلفن همراه موقعیت جغرافیایی مورد نظر را تاچ کنید.

 
همچنین در صورتی که با گوشی تلفن همراه خود کار می‌کنید می توانید با کلیک بر روی دکمه‌ی "یافتن مکان شما با GPS" از مکان یاب خودکار گوشی هوشمند خود استفاده کنید و دیگر نیازی نیست خودتان به صورت دستی موقعیت مکانی را پیدا کنید.

 
برای ثبت نهایی موقعیت جغرافیایی، بر روی دکمه‌ی "ذخیره تغییرات" کلیک نمایید.

قرار دادن لینک مسیریابی در پاسخ کارت ویزیت الکترونیکی

لینکی که در صفحه مدیریت کارت ویزیت الکترونیک خود مشاهده می‌کنید را کپی کرده و در بخش متن پاسخ کارت ویزیت الکترونیک، اضافه کنید تا در زمان درخواست مخاطبین، این لینک هم برایشان ارسال گردد.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,401
مجموع کاربران
35,338
رزومه ساز iAM
28,130
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR