خرید دوره‌ی آموزشی "راهبری و مدیریت خدمات" و شرکت در آزمون دوره

خرید دوره‌ی آموزشی "راهبری و مدیریت خدمات" و شرکت در آزمون دوره

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

مقدمه

همانطور که می‌دانید کاربران سامانه‌ی آی نوتی این امکان را خواهند داشت که در صورت تمایل به عنوان کارشناس فروش در سامانه‌ی آی نوتی فعالیت کنند و از فروش مستقیم هر یک از خدمات، درصدی از مبلغ آن خدمت را به عنوان درآمد کسب نمایند.

اما مهمترین شرط برای فروش هر محصول و یا هر خدمتی، داشتن آگاهی و دانش کامل نسبت به آن محصول است. تا زمانی که کارشناس فروش نسبت به محصول و جزئیات آن، دانش و اطلاعات کافی نداشته باشد، نمی‌تواند فروش موفقی را تجربه کند و اگر بتواند محصول یا خدمت را بفروشد نمیتواند به خوبی آن خدمت را پشتیبانی کرده و رضایت مشتری را جلب نماید.
از این رو، آی نوتی تصمیم به ارتقاء سطح دانش کارشناسان فروش گرفته است و به همین دلیل دوره‌های آموزش مجازی مرتبط با خدمات آی نوتی را ارائه می‌دهد.
کارشناسان فروش آی نوتی می‌توانند با خرید این دوره‌ی آموزشی و شرکت در آزمون آن، مدرک بین المللی دوره‌ی راهبری و مدیریت خدمات را دریافت نمایند.
مدرک این دوره در سایت دانشگاه جهان اسلام قابل استعلام بوده و در 57 کشور دنیا دارای اعتبار می‌باشد.

نکته: کارشناسان فروشی که تا به حال هیچ کدام از خدمات آی نوتی را خریداری نکرده‌اند، درصد کمتری از فروش خدمات را به عنوان درآمد دریافت می‌کنند، اما این دسته از کارشناسان می‌توانند با خرید دوره‌ی آموزشی، علاوه بر دریافت مدرک بین المللی، درآمد خود را از فروش خدمات، ارتقاء دهند.

لازم به ذکر است، شرکت در این دوره و آزمون آن، کاملا مجازی بوده و تمامی مراحل آن به صورت آنلاین انجام می‌گردد.
در ادامه‌ی این راهنمای آموزشی تمامی مراحل و بخش‌های آموزش مجازی آی نوتی را توضیح خواهیم داد.

نحوه ثبت نام در دوره‌ی آموزشی " راهبری و مدیریت خدمات "

اولین مرحله برای گذراندن دوره‌ی آموزش مجازی راهبری و مدیریت خدمات، ثبت نام در دوره آموزشی و پرداخت هزینه‌ی آن می باشد.
برای این کار می‌بایست پس از ورود به سامانه‌ی آی نوتی، از منوی سمت راست، بر روی منوی "خدمات" و زیر منوی "دوره‌های آموزشی" کلیک کنید.
از میان گزینه‌های موجود، بر روز گزینه‌ی "خرید دوره‌ی آموزشی" کلیک نمایید.
پس از ورود به صفحه‌ی ثبت نام در دوره‌ی آموزشی، لیست دوره‌های آموزشی به همراه اطلاعات کامل آن و سیلابس دوره، قابل مشاهده می‌باشد.

در حال حاضر دوره‌ی " راهبری و مدیریت خدمات آی نوتی" بر روی سامانه‌ی آموزشی فعال می‌باشد. لذا کاربران از لیست بازشونده‌ی "دوره‌های آموزشی موجود" می‌توانند فقط این دوره را انتخاب و خریداری نمایند.
پس از انتخاب دوره‌ی آموزشی مد نظر، کافیست بر روی دکمه‌ی "بررسی و خرید دوره‌ آموزشی" کلیک نمایید تا به درگاه بانکی جهت پرداخت هزینه‌ی دوره، منتقل شوید.

لازم به ذکر است به هزینه‌ی دوره‌ی آموزشی منتخب، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، اضافه خواهد شد.
پس از اینکه موفق به پرداخت هزینه‌ و ثبت نام در دوره‌ی آموزشی انتخابی شدید، میتوانید لیست دوره‌های آموزشی خریداری شده و فعال خود را از مسیر زیر مشاهده نمایید.

مشاهده‌ی دوره‌های آموزشی خریداری شده و فعال

برای این کار می‌بایست از منوی "خدمات" سامانه‌ی آی نوتی، زیر منوی "دوره‌های آموزشی" را انتخاب کرده و بر روی گزینه‌ی "دوره‌های آموزشی من" کلیک نمایید.
 

انتشار دوره‌ی آموزشی

در این بخش کاربر یک دکمه‌ی "انتشار" روبروی اطلاعات دوره‌‌ی خریداری شده، مشاهده می‌نماید.
نکته: تا زمانی که کاربر بر روی دکمه‌ی "انتشار" کلیک نکند، این دوره قابل انتقال به جایگاه کاربر دیگر می‌باشد و به محض آنکه کاربر بر روی دکمه‌ی انتشار کلیک نماید، دوره‌ی آموزشی فعال شده و کاربر برای سیستم آموزشی شناخته شده خواهد بود، لذا کاربر می‌تواند با ورود به سیستم آموزشی اقدام به دریافت، مطالعه‌ی محتواهای آموزشی و در نهایت شرکت در آزمون نماید.

به محض کلیک بر روی دکمه‌ی انتشار دوره، پیامی برای اخذ تاییدیه جهت انتشار دوره ، نمایش داده خواهد شد. با تایید نهایی، دوره منتشر شده و هرگز قابل انتقال به جایگاه کاربر دیگر نمی‌باشد.

انتقال دوره‌ی آموزشی به جایگاه کاربر دیگر

همانطور که گفته شد، عملیات انتقال دوره‌ی آموزشی تنها امکان پذیر است که منتشر نشده باشد.
برای انتقال دوره‌ی آموزشی می‌بایست از منوی اصلی سامانه‌ی آی نوتی به منوی "خدمات" مراجعه کرده و از زیر منوی "دوره های آموزشی" گزینه‌ی "انتقال دوره آموزشی" را برگزینید.

در این صفحه کاربر می‌بایست از لیست بازشونده‌ی دوره آموزشی، نام دوره ای که می‌خواهد به جایگاه کاربر دیگر انتقال دهد را، انتخاب نماید.
به محض انتخاب دوره‌ی مورد نظر، سیستم پیغامی مبنی بر احراز هویت کاربر، نمایش خواهد داد.
در این پیام ذکر شده است که کاربر با شماره همراهی که در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کرده است، کد USSD ذکر شده را شماره گیری نماید.

پس از شماره گیری کد USSD توسط کاربر، در صورتی که احراز هویت با موفقیت انجام گردد، سیستم به کاربر پیغامی مبنی بر اینکه دوره‌ی آموزشی آماده‌ی انتقال می‌باشد، نمایش خواهد داد.

نکته: پس از دریافت این پیغام، کاربر تنها 15 دقیقه فرصت جهت انتقال دوره‌ی آموزشی خواهد داشت. در صورتی که زمان از 15 دقیقه تجاوز کند، کاربر می‌بایست مجددا با شماره همراه خود، کد USSD ذکر شده را شماره گیری نماید تا امکان انتقال دوره‌ی آموزشی برایش فعال گردد.

در این مرحله کاربر می‌بایست کد ملی فرد دریافت کننده‌ی دوره‌ی آموزشی را به همراه رمز عبور حساب کاربری خود در فیلدهای مربوطه تکمیل نماید و در نهایت بر روی دکمه‌ی "انتقال" کلیک کند تا دوره‌ی آموزشی با موفقیت به جایگاه کاربر دیگر منتقل گردد.

ورود به سیستم آموزشی آی نوتی و دریافت محتوای آموزشی

کاربران پس از خرید دوره‌ی آموزشی می‌بایست به سامانه‌ی آموزش مجازی مراجعه نمایند تا به محتواهای آموزشی و بخش آزمون دسترسی داشته باشند.

ورود به سامانه‌ی آموزشی آی نوتی

برای ورود به سامانه‌ی آموزشی می‌توان از دو طریق عمل کرد.
  • روش اول : زیر منوی "ورود به سامانه آموزشی"
برای این کار از منوی اصلی سامانه‌ی آی نوتی، منوی "خدمات" را باز کرده و به زیر منوی " دوره‌های آموزشی" مراجعه نمایید. از میان گزینه‌های این زیر منو، گزینه‌ی "ورود به سامانه‌ی آموزشی" را انتخاب نمایید.
  • روش دوم : از طریق لینک مستقیم
در مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود آدرس زیر را وارد نمایید. سپس از منوی بالای صفحه بر روی منوی "ورود" کلیک کرده و با نام و نام کاربری آی نوتی خود، وارد سامانه‌ی آموزشی شوید.
نکته: در صورتی که فراگیر ، خرید و ثبت نام در دوره‌ی آموزشی انجام نداده باشد و یا حتی دوره‌ی خریداری شده را منتشر نکرده باشد به هیچ وجه نمی‌تواند وارد سامانه‌ی آموزشی شود.
نکته: در صورتی که فراگیر پس از خرید دوره‌ی آموزشی، رمز عبور سامانه‌ی آی نوتی (inoti.com) را تغییر دهید، می‌بایست با همان نام کاربری و رمز عبور قبلی وارد سامانه‌ی آموزش مجازی آی نوتی شود.

تغییر رمز سامانه‌ی آموزش مجازی

به فراگیران عزیز پیشنهاد می‌گردد جهت امنیت بیشتر، رمز عبور سامانه‌ی آموزشی را تغییر دهید تا با سامانه‌ی آی نوتی یکسان نباشد.
برای این کار پس از ورود به صفحه‌ی آموزش مجازی، از منوی بالای صفحه بر روی دکمه‌ی ورود کلیک کرده و از صفحه‌ی ورود بر روی لینک "رمز خود را فراموش کرده‌ام!" کلیک نمایید.

در مرحله‌ی بعد کافیست نام کاربری خود را وارد کرده و از لیست بازشونده‌ی "دریافت کد تغییر رمز" یکی از روش‌های تغییر رمز را انتخاب نمایید.
با انتخاب گزینه‌ی اول (دریافت کد تغییر رمز از طریق پیامک)، سیستم نام کاربری شما را شناسایی کرده و در صورتی که در سیستم آموزشی آی نوتی موجود باشد، یعنی کاربر در دوره‌ای ثبت نام کرده باشد، سیستم به صورت خودکار، پیامکی حاوی کد تغییر رمز به شماره همراه آن حساب کاربری ارسال خواهد کرد.

در مرحله‌ی بعدی صفحه ای، جهت احراز هویت به شما نمایش داده خواهد شد تا بتوانید کد دریافتی از طریق پیامک را وارد نمایید.

در صورتی که شما روش دوم (دریافت کد از طریق شماره گیری کد USSD) را انتخاب کنید. سیستم شماره موبایل صاحب دوره آموزشی را شناسایی خواهد کرد و به کاربر مخاطب پیغامی مبنی بر اینکه صاحب دوره با شماره موبایل مشخص شده؛ چه کد دستوری را شماره گیری کند تا بتواند کد تغییر رمز عبور را دریافت کند، نمایش داده خواهد شد.

با ورود کد تغییر رمز، سیستم به شما امکان تعیین رمز جدید را خواهد داد.
از این پس شما به عنوان فراگیر دوره‌ی آموزشی می‌توانید با نام کاربری قبلی که با نام کاربری آی نوتی شما یکسان است و رمز عبور جدید که تعیین کرده‌اید وارد سامانه‌ی آموزشی آی نوتی شوید.

دریافت و مطالعه محتوای آموزشی دوره

پس از ورود به سامانه‌ی آموزشی، فراگیر می‌تواند به محتواهای آموزشی دوره‌ای که خریداری کرده است، دسترسی داشته باشد.
برای اینکار کافیست از منوی سمت راست صفحه، بر روی گزینه‌ی آموز‌ش‌ها کلیک نماید.
و یا اینکه از همان صفحه‌ی میزکار، بر روی دکمه‌ی "آموزش‌ها" که بر روی دوره‌ی آموزشی مورد نظر، فعال است، کلیک کند.

در این بخش برای هر سیلابس درسی تعدادی محتوا در قالب PDF و فیلم‌های آموزشی قرار داده شده است که قابل مشاهده آنلاین و دانلود می‌باشد.
برای مشاهده و دانلود هر کدام کافیست بر روی آیکون‌های فایل PDF و فایل ویدئویی کلیک کنید.

در صورتی که تمایل دارید تمامی محتواهای متنی هر سر فصل را، به صورت یکجا دریافت کنید، کافیست صفحه خود را تا پایین اسکرول کرده و بر روی دکمه‌ی "دانلود همه‌ی فایل‌ها به صورت یکجا" کلیک کنید، تا یک فایل ZIP در اختیار شما قرار گیرد.

شرکت در آزمون و دریافت نمره‌ی قبولی

پس از مطالعه‌ی تمامی محتواهای آموزشی، زمانی که فراگیر خود را آماده‌ی شرکت در آزمون بداند، می‌تواند در زمان دلخواه در آزمون دوره ‌شرکت نماید.

شرایط شرکت در آزمون و کسب نمره‌ی مورد قبول

با توجه به نوع دوره‌ی آموزشی، تعداد سوالات آزمون و نمرات قبولی در آزمون دوره، متفاوت خواهد بود.
در دوره‌ی آموزشی " راهبری و مدیریت خدمات" چهار آزمون که هر آزمون شامل 20 سوال است، به کاربر نمایش داده خواهد شد.
به همین جهت فراگیر می‌بایست از هر آزمون حداقل به 10 سوال پاسخ صحیح دهد تا بتواند نمره‌ی قبولی از آزمون را اخذ نماید و مجموع نمراتش بالاتر از 50 شود، در غیر این صورت مردود خواهد شد و می‌بایست مجددا در آزمون دوره شرکت کند.
نکته: در صورتی که کاربر نمره‌ی قبولی را از آزمون کسب نکند، حداقل 72 ساعت بعد از اتمام آزمون قبلی می‌تواند در آزمون مجدد شرکت نماید.

نمرات قبولی در دوره‌ی آموزشی " راهبری و مدیریت خدمات" به شرح زیر خواهد بود و افرادی که امتیاز مورد نظر را دریافت نکنند، مردود خواهند شد.
  • به فراگیرانی که از 80 سوال حداقل به 50 الی 60 سوال پاسخ صحیح داده باشند، نمره‌ی C تعلق خواهد گرفت.
  • به فراگیرانی که از 80 سوال حداقل به 60 الی 70 سوال پاسخ صحیح داده باشند، نمره‌ی B تعلق خواهد گرفت.
  • به فراگیرانی که از 80 سوال حداقل به 70 الی 80 سوال پاسخ صحیح داده باشند، نمره‌ی A تعلق خواهد گرفت.
افرادی که نمرات B یا C دریافت کرده‌اند این دسترسی را خواهند داشت تا مدرک خود را دریافت کنند اما در صورتی که فراگیر تمایل به ارتقاء نمره‌ی خود را داشته باشند، می‌توانند درخواست آزمون مجدد دهد.

نکته: فراگیرانی که نمره‌ی قبولی B یا C را دریافت کرده‌اند، می‌بایست برای درخواست آزمون مجدد هزینه جداگانه ای را پرداخت نمایند.

مراحل شرکت در آزمون دوره‌ی آموزشی

برای شرکت در آزمون کافیست پس از ورود به سامانه‌ی آموزشی، از صفحه‌ی میزکار، بر روی دکمه‌ی "لیست آزمون‌ها" کلیک نمایید.
پس از ورود به صفحه‌ی لیست آزمون‌ها، همانطور که می‌بینید در این دوره‌ی آموزشی 4 آزمون قرار دارد و کاربر می‌بایست در هر 4 آزمون شرکت کند تا بتواند نمره‌ی قبولی برای درخواست مدرک را اخذ نماید. در صورتی که هر کدام از آزمون ها تکمیل و ثبت نهایی نگردد، دکمه‌ی درخواست مدرک، فعال نخواهد شد.

برای این کار کافیست تا فراگیر بر روی دکمه‌ی "شرکت در آزمون" هر کدام از آزمون‌ها کلیک نماید تا وارد صفحه‌ی سوالات 4 گزینه‌ای گردد.

پس از آن صفحه‌ای به فراگیر نمایش داده خواهد شد که قوانین شرکت در آزمون در آن ذکر شده است و کاربر برای شروع آزمون می‌بایست بر روی دکمه‌ی "شروع آزمون" کلیک کند.
پس از آن فراگیر سوالات هر آزمون را مشاهده کرده و با انتخاب گزینه‌ی مناسب برای هر سوال، به سوال بعدی هدایت خواهد شد.
در بالای صفحه زمان باقی مانده از آزمون به کاربر نمایش داده خواهد شد.
نکته: در صورتی که زمان هر آزمون تمام شود و فراگیر موفق به پاسخگویی تمامی سوالات نگردد، سیستم آزمون را پایان یافته تلقی خواهد کرد. بنابراین پس از شروع هر یک از آزمونها، به تمامی سوالات پاسخ دهید و آزمون را نصفه رها نکنید.
پس از اینکه فراگیر به تمامی سوالات پاسخ داد، در صورتی که از پاسخ های خود اطمینان دارد و هنوز زمان آزمون پایان نیافته است، بر روی دکمه‌ی "پایان آزمون" در انتهای سوالات، کلیک نماید.
پس از کلیک بر روی این دکمه، علاوه بر اینکه سیستم خلاصه وضعیتی از آزمون را به فراگیر نشان می‌دهد، مجددا به فراگیر فرصت می‌دهد تا به آزمون برگردد و پاسخ های سوالاتی که شک داشته است را تغییر دهد و یا "پایان نهایی آزمون" را بزند.
در نتیجه اگر کاربر بر روی دکمه‌ی "پایان نهایی آزمون" کلیک نماید، آزمون برای همیشه بسته شده و نتیجه‌ی این آزمون از 4 آزمون به فراگیر نمایش داده خواهد شد.

نکته: در صورتی کاربر در یکی از 4 آزمون شرکت نماید و آن را نهایی کند، می‌تواند در روزهای آتی در 3 آزمون بعدی شرکت کند و الزامی به شرکت در هر 4 آزمون در یک روز نمی‌باشد ولی نمی‌تواند یک آزمون را نصفه رها کند.
 

همانطور در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یکی از 4 آزمون تکمیل شده است و کاربر برای نتیجه‌ی آزمون (تعداد سوالات صحیح و اشتباهی که پاسخ داده است) می‌بایست بر روی "مشاهده‌ نتیجه آزمون" کلیک نماید.

در این بخش تعداد پاسخ های صحیح و غلط به فراگیر نمایش داده خواهد شد، پاسخ های اشتباه به همراه فایل‌های راهنمای آن نمایش داده خواهد شد تا کاربر بتواند جواب صحیح را از فیلم و یا مقاله‌ی آموزشی پیدا کند.

نکته: البته ممکن است برخی سوالات عمومی بوده و هیچ فیلم و راهنمای آموزشی نداشته باشد.

پس از اینکه فراگیر به هر 4 آزمون پاسخ دهد، دکمه‌ی "مشاهده‌ی نتیجه آزمون" روبروی هر کدام از آزمون ها فعال خواهد شد که فراگیر میتواند با کلیک بر روی دکمه‌ی روبری هر آزمون، فقط نتیجه‌ی همان آزمون را مشاهده نماید.

حالا که هر 4 آزمون تکمیل شده است، فراگیر این دسترسی را خواهد داشت تا نتیجه نهایی و امتیاز کسب شده از مجموع هر 4 آزمون را مشاهده کند.
برای این کار می‌بایست به منوی "میزکار" سامانه‌ی آموزشی مراجعه نماید و وضعیت آزمون خود را از بخشی که در تصویر دور آن کادر کشیده‌ایم مشاهده کند.
با توجه‌ی به نمره‌ی کسب شده در آزمون، شرایط دریافت مدرک و شرکت در آزمون مجدد متفاوت خواهد بود که در ادامه با جزئیات توضیح خواهیم داد.
  • در صورتی که فراگیر امتیاز A را از آزمون دریافت کرده باشد، می‌تواند درخواست صدور مدرک بین المللی دهد.
  • در صورتی که کاربر نمره‌ی B و یا C را دریافت کرده باشد، برای ارتقاء نمره‌ی خود می‌تواند مجددا بعد از گذشت 72 ساعت در آزمون این دوره شرکت کند.
  • در صورتی که فرد نمره‌ی B یا C دریافت کرده باشد و درخواست صدور مدرک داده باشد، می بایست برای شرکت مجدد در آزمون هزینه‌ی 200 هزار تومان پرداخت نماید و پس از 72 ساعت از اتمام آزمون قبلی، در آزمون مجدد شرکت نماید
  • در صورتی که فراگیر نمره‌ی B یا C دریافت کرده باشد و درخواست صدور مدرک داده باشد، می بایست برای شرکت مجدد در آزمون هزینه‌ی 50 هزار تومان پرداخت نماید و پس از 72 ساعت از اتمام آزمون قبلی، در آزمون مجدد شرکت نماید
  • در صورتی که فرد فراگیر، نمره‌ی قبولی را کسب نکرده باشد و مردود شده باشد، می‌تواند به صورت رایگان محتوای دوره را مطالعه کرده و مجددا در آزمون دوره شرکت کند.
نکته: لازم به ذکر است در صورتی که فراگیر با نمره‌ی B یا C در آزمون شرکت کند، نمره‌ی قبلی از سیستم پاک شده و مدرک با نمره‌ی قبولی جدید اخذ شده صادر می‌گردد.

مراحل درخواست صدور مدرک و یا درخواست شرکت در آزمون مجدد

چنانچه فراگیری مردود شده باشد، امکان درخواست صدور مدرک را نخواهد داشت و مجددا می بایست اقدام به مطالعه‌ی محتوا و آزمون مجدد نماید.
آزمون مجدد برای فراگیران مردودی رایگان خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه نمی‌باشد.
برای این کار نیاز است، فراگیر از داخل سامانه‌ی آموزشی آی نوتی، به صفحه‌ی میز کار مراجعه کند و بر روی دکمه‌ی "درخواست آزمون مجدد" کلیک نمایند.

پس از کلیک بر روی این دکمه، آزمون جدیدی برای فراگیر فعال خواهد شد که وضعیت آن بر روی "ثبت نام شده" نمایش داده می‌شود.
اما فراگیرانی که نمره‌ی قبولی A,B و یا C را دریافت کرده‌اند برای درخواست مدرک و یا درخواست آزمون مجدد، می‌بایست به سامانه‌ی آی نوتی به آدرس inoti.com مراجعه نماید.

پس از ورود به سامانه‌ی آی نوتی، از منوی سمت راست صفحه، بر روی منوی "خدمات"، سپس زیر منوی "خدمات آموزشی" کلیک کند و بر روی گزینه‌ی "دوره‌های آموزشی من" کلیک نماید.
در این صفحه فراگیر با توجه به نمره‌ی دریافتی، دو دکمه‌ی "درخواست صدور مدرک" و یا "درخواست شرکت در آزمون مجدد" را مشاهده خواهد کرد.

درخواست صدور مدرک

همانطور که گفته شد اگر کاربر باشد، امکان درخواست صدور مدرک را خواهد داشت.
به محض آنکه کاربر بر روی دکمه "درخواست صدور مدرک" کلیک نماید، فرمی به فراگیر نمایش داده خواهد شد که می‌بایست بر اساس اطلاعات دقیق درج شده در شناسنامه و پاسپورت فرد فراگیر (جهت صدور مدرک به زبان انگلیسی)، تکمیل نماید و در انتهای فرم بر روی دکمه‌ی "ثبت درخواست صدور مدرک" کلیک نماید تا کارشناسان ما فرم را بررسی کنند.
در صورتی که اطلاعات فرم مورد تایید قرار گیرد، مدرک برای کاربر صادر خواهد شد.

در صورتی که اطلاعات فراگیر به درستی در فرم درخواست مدرک وارد نگردد و کارشناسان ما پس از بررسی فرم، درخواست مدرک را رد کنند، فراگیر می‌تواند مجددا اطلاعات خود را ویرایش نماید.

نکته: حواستان باشد، به محض اینکه درخواست صدور مدرک مورد تایید قرار بگیرد، در صورتی که فراگیر بخواهد مجددا در آزمون شرکت کند، می بایست هزینه‌ی ذکر شده را پرداخت نماید.

درخواست شرکت در آزمون مجدد

در صورتی که فراگیر تمایل داشته باشد مجدد در آزمون دوره‌ی آموزشی شرکت کند تا نمره‌ی بهتری را دریافت نماید، می بایست بر روی دکمه‌ی "درخواست شرکت در آزمون مجدد" کلیک نماید.
با کلیک بر روی این دکمه، پیغامی مبنی بر پاک شدن نمرات آزمون گذشته و جایگزین شدن نمرات جدید، به فراگیر نمایش داده خواهد شد.
در صورتی کاربر، پیغام را تایید نماید، به درگاه بانکی ارجاع داده خواهد شد تا هزینه‌ی آزمون مجدد را با توجه به شرایطی که در بخش های قبلی ذکر کردیم، پرداخت کند.

نکته: به محض اینکه کاربر به درگاه بانکی متصل شود، حتی اگر پرداخت هزینه را انجام ندهد و از درگاه خارج شود، دکمه‌ی درخواست مدرک برایش غیر فعال خواهد شد.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,530
مجموع کاربران
35,351
رزومه ساز iAM
28,136
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR