صفحه اختصاصی کارت ویزیت الکترونیکی

صفحه اختصاصی کارت ویزیت الکترونیکی

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

ویدئو آموزشی صفحه اختصاصی کارت ویزیت الکترونیکی

مقدمه

امروزه با گشترش دنیای وب همه‌ی کسب و کارها به دنبال الکترونیکی کردن خدماتشان هستند و خیلی از آنها می‌خواهند برای کسب و کارشان و به نمایش گذاشتن محصولاتشان یک سایت اختصاصی داشته باشند. اما تهیه سایت هزینه‌ی زیادی را برای کسب و کارها رقم خواهد زد به همین منظور آی نوتی قابلیتی به کارت ویزیت الکترونیکی خود اضافه کرده است تا هر کسب و کاری که یک کد EBC تهیه می‌کند بتواند این سایت تک صفحه ای را برای کسب و کارش به سادگی درست کند.
مزیت صفحه‌ی اختصاصی کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی این است که این صفحات طی زمان اندکی در گوگل امتیاز دریافت خواهد کرد و به محض اینکه مخاطبین برند و یا حوزه‌ی کسب و کار شما را در گوگل جستجو کنند؛ صفحه‌ی شما را در نتایج اولیه گوگل مشاهده خواهند کرد.
ما در این مقاله‌ی آموزشی به نحوه‌ی تکمیل صفحه‌ی اختصاصی کارت ویزیت الکترونیکی می پردازیم.

دسترسی به صفحه‌ی اختصاصی کارت ویزیت الکترونیکی

در صورتی که می‌خواهید شما هم به این امکان دسترسی داشته باشید می‌بایست در قدم اول یک کد EBC از سامانه‌ی آی نوتی خریداری کنید و پس از آن به صفحه‌ی مدیریت کدهای EBC مراجعه کنید.
برای تکمیل اطلاعات صفحه‌ی اختصاصی کارت ویزیت، می بایست از منوی اصلی سامانه‌ی آی نوتی به منوی "خدمات" زیر منوی "کارت ویزیت EBC" مراجعه کرده و گزینه‌ی "مدیریت کد EBC" کلیک کنید.
سپس از دکمه‌های مختص به کد EBC مورد نظر، بر روی دکمه‌ی "مدیریت صفحه‌ اختصاصی" کلیک کنید.


 
پس از آن وارد بخش مدیریت اطلاعات صفحه‌ی اختصاصی کارت ویزیت خواهید شد.
فیلدهایی که در این بخش قرار داده شده است را به صورت دقیق کامل نمایید. برای تصویر اصلی می‌توانید از لوگوی کسب و کارتان استفاده کنید.



 
در نهایت پس از تکمیل تمامی اطلاعات، بر روی دکمه‌ی "ذخیره تغییرات" کلیک کنید.
 

 
برای مشاهده‌ی تغییرات اعمال شده می‌توانید از صفحه‌ی مدیریت کارت ویزیت الکترونیکی بر روی دکمه‌ "مشاهده صفحه اختصاصی" کلیک کنید.


 
در صورتی که از مدیریت کدهای EBC محل کسب و کار خود را بر روی نقشه تعیین کرده باشید؛ محل کسب و کار شما بر روی نقشه انتهای این صفحه به مخاطبین نمایش داده خواهد شد.
لذا مشتریان شما می‌توانند با استفاده از گوگل مپ و یا waze بهینه ترین مسیر از مبدا خودشان تا محل کسب و کار شما را پیدا کنند.

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,805
مجموع کاربران
35,376
رزومه ساز iAM
28,159
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR