مدیریت منو های تلگرام

مدیریت منو های تلگرام

فهرست مطالب

مقدمه

کارت ویزیت الکترونیکی یکی از خدمات ارزشمند مجموعه آی نوتی بوده که کمک بزرگی به حفظ محیط زیست و کسب و کارها خواهد کرد.

برای استفاده از امکانات کارت ویزیت الکترونیک نیاز است که یکی از کدهای EBC را با توجه به نیاز خود از داخل سامانه‌ی آی نوتی خریداری کنید و از امکانات بیشمار آن بهره مند گردید.

پس از خرید کدهای EBC نیاز است؛ به صفحه مدیریت کدهای EBC مراجعه کنید و تنظیمات لازم جهت استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی و صفحه اختصاصی آن را انجام دهید.

یکی از امکانات کارت ویزیت EBC ربات تلگرامی "مرجع کسب و کارهای ایران" است. با ورود به این بخش می توانید یک منو ساخته تا هر فردی کد EBC شما را در این ربات ارسال کند، منوی شیشه‌ای ساخته شده به آن فرد نمایش داده شود.

ساخت منوی شیشه ای کارت ویزیت EBC


برای مثال قصد داریم چند منوی شیشه ای برای یک شیرینی پزی ایجاد کنیم ابتدا وارد سامانه آی نوتی شده، از منوی اصلی به منوی "خدمات" و سپس به زیر منوی "کارت ویزیت EBC " مراجعه کرده و سپس گزینه‌ی "مدیریت کدEBC " را انتخاب نمایید.

در صفحه "مدیریت کد EBC " دکمه "دستورات تلگرام" کد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده شما می توانید منوی شیشه مورد نظر خود را ایجاد، حذف یا ویرایش کنید. کافیست در کادر "عنوان منوی شیشه ای" نام شیرینی را بنویسید.

جهت آپلود عکس دکمه "انتخاب فایل" انتخاب نمایید و عکس شیرینی مورد نظر خود را آپلود نمایید. توجه داشته باشید حد اکثر حجم این فایل می بایست 4 مگابایت و با فرمت های  (.jpg - .gif - .mp4 - .mp3 - .png)باشد.

در کادر بعد "متن تلگرام" می توانید توضیح کوتاهی از کیک یا شیرینی را بنویسید  و در نهایت دکمه ذخیره منو را انتخاب کنید. این توضیح بعد از ارسال شدن فایل به مخاطب نمایش داده می شود.

همچنین می توانید در انتهای صفحه، لیست شیرینی ها را مشاهده، ویرایش و یا حذف کنید.

عملکرد ربات تلگرامی


پس از ساخت منوی شیشه ای کاربران شما می توانند کد کارت ویزیت EBC شمارا در ربات تلگرامی ارسال کنند تا متن کارت ویزیت به همراه منوی های ثبت شده برای آنها ارسال شود.
کاربرن با انتخاب هر یک از منوها، فایل مربوط به آن را داخل ربات تلگرامی دریافت خواهند کرد.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,214
مجموع کاربران
35,324
رزومه ساز iAM
28,123
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR