مدیریت کدهای کارت ویزیت الکترونیکی EBC

مدیریت کدهای کارت ویزیت الکترونیکی EBC

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

فیلم آموزشی 

مقدمه

کارت ویزیت الکترونیکی یکی از خدمات ارزشمند مجموعه آی نوتی بوده که کمک بزرگی به حفظ محیط زیست و کسب و کارها خواهد کرد.
برای مشاهده تمامی امکانات و مزایای استفاده از کارت ویزیت آی نوتی می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و مقاله زیر را مطالعه نمایید.
چرا باید از کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی استفاده کنیم؟
برای استفاده از امکانات کارت ویزیت الکترونیک نیاز است که یکی از کدهای EBC را با توجه به نیاز خود از داخل سامانه‌ی آی نوتی خریداری کنید و از امکانات بیشمار آن بهره مند گردید.
جهت مطالعه مقاله آموزشی استعلام و خرید کد EBC (کارت ویزیت الکترونیکی) بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
استعلام و خرید کارت ویزیت الکترونیکی از سامانه آی نوتی
پس از خرید کدهای EBC نیاز است؛ به صفحه مدیریت کدهای EBC مراجعه کنید و تنظیمات لازم جهت استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی و صفحه اختصاصی آن را انجام دهید.
لازم به ذکر است هر یک از امکانات کدهای EBC راهنمای آموزشی جداگانه‌ای داشته که در صفحه مربوز به خودش قابل کلیک و مشاهده می‌باشد.

دسترسی به صفحه مدیریت کارت ویزیت الکترونیکی EBC

برای دسترسی به این بخش کافیست پس از ورود به سامانه‌ی آی نوتی، از منوی اصلی به منوی "خدمات" و سپس به زیر منوی "کارت ویزیت EBC" مراجعه کرده و سپس گزینه‌ی "مدیریت کد EBC" را انتخاب نمایید.
 
چنانچه شما چندین کد EBC (کارت ویزیت الکترونیکی) رزرو و یا خریداری کرده باشید؛ در این صفحه تمامی کدهای فعال را مشاهده خواهید کرد. لذا می‌توانید برای مدیریت و تنظیم هر کدام از امکانات منوها بر روی دکمه های روبروی کد EBC مورد نظر، کلیک کنید.

امکانات صفحه‌ی مدیریت کدهای EBC

در این بخش دکمه های متعددی را مشاهده می‌کنید که هر کدام را به اختصار توضیح خواهیم داد. اما برای مشاهده‌ی مقاله‌ی آموزشی هر کدام از این قسمت‌ها می‌توانید بر روی دکمه‌ی آموزش همان صفحه کلیک نمایید.

ویرایش

این بخش اصلی ترین و مهمترین قسمت تنظیمات کارت ویزیت الکترونیکی می‌باشد. در این بخش باید اطلاعاتی را که می‌خواهید برای درخواست کنندگان کارت ویزیت شما ارسال گردد را وارد نمایید تا با هر درخواست کارت ویزیت توسط مخاطبین، اطلاعات این بخش برای مخاطبین توسط پیامک ارسال گردد.
این اطلاعات می‌تواند شامل اطلاعات تماس کسب و کار شما باشد.
اگر کد EBC خریداری شده؛ کد فارسی و لاتین باشد؛ شما می‌توانید دو کد EBC متفاوت داشته باشید و برای هرکدام از آنها پاسخ متفاوتی تعریف نمایید.

دستورات تلگرام

با ورود به این بخش می‌توانید برای یک منوی در ربات تلگرامی "مرجع کسب و کارهای ایران" ساخته تا هر فردی کد EBC شما را در این ربات ارسال کند، منوی شیشه‌ای ساخته شده به آن فرد نمایش داده شود.

تغییر کد

برای تعریف و یا تغییر منوی EBC مورد نظر می‌بایست به این صفحه مراجعه نمایید. فرض کنید شما یک کد EBC فارسی و لاتین خریداری کرده‌اید؛ برای تعریف عبارت فارسی و یا لاتین آن کد؛ کافیست به این بخش مراجعه کنید و کدهای کارت ویزیت الکترونیکی خود را در این بخش وارد نمایید.

تعهدات مالی

با ورود به این بخش می‌توانید تمامی صورتحساب های مالی خود، اعم از بدهکاری و طلبکاری‌ها را وارد نمایید. این قسمت مانند یک سیستم حسابداری کوچک برای شما کاربرد خواهد داشت.

مدیریت صفحه اختصاصی

تمامی افرادی که یک کد EBC خریداری می‌کنند؛ دسترسی به صفحه‌ی اختصاصی‌ای خواهند داشت که میتواند اطلاعات کسب و کار خود را در این بخش وارد کنند. این صفحه همانند یک سایت تک صفحه‌ای برای کسب و کارها عمل خواهد کرد. زیرا آنها می‌توانند علاوه بر اطلاعات کسب و کارشان، محصولات خود را به صورت ویترین به نمایش بگذارند .

مشاهده‌ی صفحه اختصاصی

هر تغییری که در قسمت مدیریت صفحه‌ی اختصاصی می‌دهید، با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید تغییرات اعمال شده را مشاهده نمایید.

تنظیم محل کسب و کار در نقشه

چنانچه می‌خواهید لینک مسیریابی ، در متن پاسخ کد EBC خود قرار دهید؛ می‌بایست از این بخش موقعیت جغرافیایی کسب و کار خود را بر روی قشه مشخص کنید.

مسیریابی

با کلیک بر روی این گزینه امکان دسترسی به موقعیت جغرافیایی شما با نرم افزار های متفاوت نمایش داده خواهد شد. شما می توانید لینک مسیریابی این بخش را کپی کرده و در متن پاسخ کد EBC قرار دهید تا زمانی که پیامک متن کارت ویزیت الکترونیک برای مخاطبین ارسال می‌گردد؛ لینک مسیریابی هم برای مخاطبین ارسال شود.

محصولات

با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید تا یک مرحله برای محصولاتتان، دسته بندی ایجاد نمایید و محصولات خود را در دسته بندی‌های ایجاد شده، درج کنید.

مشاهده درخواست‌های محصولات

افرادی که از صفحه اختصاصی کسب و کار شما بازدید می‌کنند؛ می‌توانند برای محصولات داخل ویترین درخواست درج کنند تا شما به عنوان مدیر سیستم در زمان مناسب، به درخواستها رسیدگی کنید و محصول را برای مشتریان ارسال نمایید.

QR Code

روبروی هر کد EBC شما 2 عدد QR Code مشاهده خواهید کرد. یکی از این کد ها برای ربات تلگرام مرجع کسب و کارها بوده و دیگری برای نمایش صفحه اختصاصی کسب و کار شما می‌باشد.
شما می‌توانید به عنوان مدیر سیستم QR Code مد نظر را ذخیره کنید، بر روی تبلیغات کسب و کارتان قرار دهید و یا برای دسترسی راحت تر مخاطبان، لینک QR Code و یا تصویر QR Code مرتبط به کارت ویزیتتان را در پیام رسان ها با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.
کاربران با اسکن این دو QR Code می‌توانند صفحه اختصاصی کد EBC شما را مشاهده کنند و یا از طریق ربات تلگرام مرجع کسب و کار ایران، منوی شیشه ای شما را ببینند و از آن استفاده کنند.

برای مثال چنانچه میخواهید آدرس صفحه اختصاصی کسب و کارتان را در اختیار مخاطبان قرار دهید، کافیست بر روی دکمه‌ی "QR صفحه‌ی اختصاصی" کلیک کنید.

اگر با کامپیوتر این صفحه از سامانه‌ی آی نوتی را باز کرده‌اید، می‌توانید یکی از اپلیکیشن های پیشنهادی را انتخاب کنید و یا بر روی کپی لینک (Copy Link) کلیک کنید و سپس لینک دریافتی را در متن پیامک و یا بخش چت پیام رسان انتخابی خود، ارسال کنید.
مخاطبان شما میتوانند با اسکن QR Code توسط گوشی تلفن همراه و کلیک بر روی لینک نمایش داده شده، صفحه‌ی اختصاصی کسب و کار شما را مشاهده کنند. 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • علی عزیزی

    عالیه .فوق العاده . موفق باشید .

  • حدیث

    توضیحات بسیارکامل داده شده ممنونم

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,036
مجموع کاربران
35,302
رزومه ساز iAM
28,108
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR