ویرایش و تکمیل مشخصات کاربری در سامانه آی نوتی

ویرایش و تکمیل مشخصات کاربری در سامانه آی نوتی

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.
 

مقدمه

همه کاربران آی نوتی می‌بایست پس از ثبت نام در سایت آی نوتی، اقدام به تکمیل فرم مشخصات کاربری خود نمایند؛ همچنین از این بخش می بایست مدرک شناسایی خود را بارگذاری نمایند.
در صورتی که مدرک شناسایی مانند کارت ملی را در سامانه بارگذاری نکنید؛ سیستم حین کار با خیلی از خدمات آی نوتی، خطای بلاک مدارک را به کاربران نمایش خواهد داد و عملا کاربر نمی‌تواند از خدمات سامانه‌ی آی نوتی استفاده کند.

دسترسی به بخش ویرایش مشخصات

برای دسترسی به صفحه مشخصات کاربری، از دو طریق می‌توانید اقدام نمایید.
4 فیلد اول قابل تغییر ‌نمی‌باشد زیرا شما این فیلدها را در حین ثبت نام در سامانه‌ی آی نوتی تکمیل کرده‌اید.
  1. دسترسی از نوار ابزار آی نوتی
  2. دسترسی از منوی سمت راست سامانه‌ی آی نوتی

دسترسی از نوار ابزار آی نوتی

برای دسترسی به این بخش نیاز است؛ از نوار ابزار بالای سامانه آی نوتی، بر روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و گزینه‌ی "ویرایش مشخصات" را انتخاب نمایید.

 

دسترسی از منوی سمت راست سامانه‌ی آی نوتی

برای دسترسی به صفحه ویرایش مشخصات کاربری می توانید علاوه بر روش بالا، از منوی اصلی سامانه آی نوتی، اقدام نمایید. برای این کار کافیست از منوی خدمات آی نوتی که در سمت راست صفحه اکانت کاربری شما واقع شده است؛ بر روی دکمه‌ی "مشخصات" کلیک کنید.

 

ویرایش مشخصات کاربری

نام، نام خانوادگی، کد ملی و نوع ثبت نام

 شما این فیلدها را زمانی که در حال ثبت نام در سایت آی نوتی بودید، تکمیل کرده‌اید؛ لذا تغییر این اطلاعات از این بخش وجود نخواهد داشت.
پس لطفا زمان ثبت نام دقیقا اطلاعات روی کارت شناسایی خود را وارد نمایید تا پس از ثبت نام، زمانی که مدارک شناسایی خود را آپلود می‌کنید، به دلیل مغایرت اطلاعات، با بلاک مدارک مواجه نشوید و مراحل احراز هویت را به طور کامل انجام دهید.

جنسیت، تاریخ تولد و عنوان

در فیلد تاریخ تولد، دقیقا تاریخی که بر روی مدرک شناسایی شما درج شده است را وارد نمایید.
در صورتی که تاریخ تولد وارد شده با تاریخ تولد درج شده بر روی مدرک شناسایی مغایرت داشته باشد؛ مدرک شما احراز نخواهد شد.
تکمیل فیلد عنوان اجباری نبوده اما بهتر است که تکمیل گردد. از لیست بازشونده عنوان می‌توانید یکی از عناوین شغلی را که به حوزه‌ی کاری شما بیشتر مرتبط است، انتخاب نمایید.

تلفن همراه، آدرس ایمیل و شماره تلفن ثابت

شماره تلفن همراه، دقیقا همان شماره‌ای است که شما در زمان ثبت نام وارد کرده‌اید و میبایست در مراحل احراز هویت احراز گردد.
اگر شما از کاربران قدیمی سامانه‌ی آی نوتی هستید، این فیلد در فرم مشخصات شما خالی است و می‌بایست قبل از احراز آدرس ایمیل، این فیلد را تکمیل نمایید.
اما کاربران جدید سامانه‌ی آی نوتی، فیلد ایمیل را در فرم ثبت نام مشاهده می‌کنند و در همان لحظه می‌بایست اقدام به تکمیل این فیلد نمایند.
نکته: دقت نمایید آدرس ایمیل پس از احراز قابل تغییر نخواهد بود و چنانچه آدرس ایمیل شما تغییر کرده است و می‌خواهید آدرس ایمیل جدیدی در فرم مشخصات وارد کنید، می‌بایست درخواست خود را از طریق تیکت برای واحد پشتیبانی ارسال کنید.
تکمیل فیلد "تلفن ثابت" الزامی نبوده و میتوانید این فیلد را خالی بگذارید. توجه داشته باشید احراز هویت شماره تلفن ثابت، هیچ ارتباطی به تکمیل این بخش نخواهد داشت.

اطلاعات مرتبط به لوکیشن و موقعیت جغرافیایی

فیلدهای کشور، استان و شهر در زمان ثبت نام تکمیل می‌گردد، اما شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی مشخصات حساب کاربری خود، این فیلدها را ویرایش نمایید.
تکمیل فیلدهای آدرس و کد پستی ضروری نبوده و در صورتی که تمایل به تکمیل آن نداشتید می‌توانید این دو فیلد را خالی بگذارید.

نام وارث، کد ملی وارث و شماره تلفن وارث

در این بخش اطلاعات وارث خود را وارد نمایید. این بخش برای زمانی قرار داده شده است که در زمان لزوم، وارث شما بتواند درخواست وجه کیف پول پورسانت یا USSD را از سامانه‌ی آی نوتی داشته باشد و یا از پنل کاربری شما استفاده کند.
در صورتی که نمی‌خواهید کد ملی خود را به عنوان معرف در اختیار کاربران قرار دهید، می‌توانید از لینک معرف استفاده کنید.
یعنی برای ثبت نام تمامی افرادی که از طریق شما با سامانه‌ی آی نوتی آشنا شده‌اند، به جای کد ملی، این لینک را بدهید.
مزیت استفاده از لینک معرف این است که فردی که در حال ثبت نام با لینک شما است، دیگر دسترسی به کد ملی شما نخواهد داشت.
نکته: این لینک برای هیچ کدام از کاربران آی نوتی یکسان نبوده و به صورت یکتا تولید می‌شود.
 

کاربرانی که با لینک معرف شما ثبت نام می‌کنند به صورت پیشفرض اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی شما را مشاهده نخواهند کرد.
در صورتی که تمایل دارید با زدن لینک معرف، نام و نام خانوادگی شما به کاربر نمایش داده شود؛ می بایست از همین بخش، فیلد نمایش نام را بر روی "فعال" قرار دهید.

 

ارسال پیامک خرید

اگر شما به عنوان کارشناس فروش در سامانه آی نوتی فعالیت می‌کنید؛ می‌توانید با فعال کردن این گزینه، شرایطی را فراهم آورید تا پس از خرید هر یک از محصولات توسط افراد مجموعه‌ی شما، یک پیامک اطلاع رسانی به شماره همراه شما، ارسال شود.
نکته: هزینه‌ی این پیامک اطلاع رسانی از شارژ پیامکی اکانت شما، کسر می‌گردد.

دریافت پیامک گزارش حجم فروش روزانه

در صورتی که این گزینه را فعال کنید، حجم فروش روزانه‌ی مرتبط به شما محاسبه می‌گردد و بعد از ساعت 24 همان روز برای شما پیامک خواهد شد.

نمایش در رنکینگ

در صورتی که شما به عنوان "کارشناس فروش" در سامانه‌ی آی نوتی فعالیت می‌کنید و می‌خواهید برای مدتی، نام شما در گزارشات رنکینگ (مدیران برتر و ...) نمایش داده نشود؛ می‌توانید از لیست بازشونده این بخش، گزینه‌ی غیر فعال را انتخاب کنید.

نمایش اطلاعات معرف

همانطور که می‌دانید اطلاعات آموزگار شما به صورت پیشفرض در بخش مشخصات حساب کاربری قابل مشاهده می‌باشد. اما ممکن است شما در زمانی که مشغول آموزش سامانه‌ی آی نوتی به دیگران هستید، نخواهید افراد حاضر، اطلاعات فرد معرف شما را مشاهده کنند. از این رو می‌توانید این بخش را غیر فعال نمایید. پس از غیر فعال کردن، نیاز است که یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و مجددا وارد شوید تا تغییرات اعمال شده در این بخش را مشاهده کنید.

ارسال پیامک در زمان ورود به سامانه‌ی آی نوتی

برای امنیت بیشتر بهتر است این فیلد را فعال نمایید. با فعال کردن این گزینه، پس از هر بار ورود به حساب کاربریتان، یک پیامک اطلاع رسانی برای شما ارسال خواهد شد.
بنابراین اگر شخص دیگری بدون اطلاع از شما، وارد اکانت کاربری شما شود؛ با این پیامک مطلع خواهید شد و می‌توانید بلافاصله این موضوع را به واحد پشتیبانی آی‌نوتی اطلاع دهید و رمز عبور خود را تغییر دهید.
نکته: دقت نمایید که هزینه‌ی این پیامک‌ها از شارژ پیامکی شما کسر خواهد شد. بنابراین اگر موجودی پیامکی شما کافی نباشد؛ پیامک ها ارسال نخواهد شد.

تصویر پروفایل

از بخش تصویر پروفایل می‌توانید، عکس پرسنلی خود و یا لوگوی کسب و کار خود را آپلود کنید.
پس از اعمال تغییرات بر روی هر یک از فیلدهای توضیح داده شده در بخش‌های "پروفایل کاربری" و "تنظیمات" حتما بر روی دکمه‌ی ثبت اطلاعات کلیک کنید.

توکن قابل استفاده در وب سرویس

در صورتی که می‌خواهید از وب سرویس‌های آی نوتی استفاده کنید، نیاز به توکن خواهید داشت. شما توکن مختص به حساب کاربری خود را می‌توانید از بخش مشخصات دریافت کنید. به خاطر داشته باشید توکن شما با کاربر دیگر متفاوت خواهد بود. لذا در راستای حفظ امنیت آن کوشا باشید.
در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به تغییر توکن داشتید، می‌بایست بر روی دکمه‌ی "ایجاد توکن جدید" کلیک کنید.
سپس با شماره موبایلی که با آن در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کرده‌اید، کد USSD اعلام شده را شماره گیری کنید و صفحه‌ی مشخصات حساب کاربری خود را رفرش نمایید.
همچنین اگر توکن قبلی را در وب سرویسی استفاده کرده‌اید؛ توکن جدید را جایگزین کنید تا وب سرویس شما با خطا مواجه نگردد.

معرف و آموزگار

چنانچه به عنوان کارشناس فروش در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کرده‌اید و به هر دلیلی با فرد آموزگار خود نمیتوانید در ارتباط باشید میتوانید از این بخش درخواست آموزگار جدید بدهید تا آموزگار شما در سیستم تغییر پیدا کند. 
درخواست شما در سیستم به مدیران نمایش داده خواهد شد.
برای این کار کافیست بر روی دکمه‌ی "درخواست آموزگار جدید" کلیک کنید.
نکته: دقت نمایید شما تا زمانی می‌توانید درخواست معرف جدید بدهید که هیچ فروش مستقیمی انجام نداده باشید. در صورتی که زیر مجموعه نداشته باشید، میتوانید تنها یکبار در هر ماه درخواست معرف جدید دهید.
نکته: یکی دیگر از شرایط درخواست معرف جدید این است که کد ملی فرد جدید را داشته باشید.

 
شما هر زمانی که بخواهید میتوانید "درخواست پشتیبان آموزش" دهید.
برای این کار کافیست مربع کنار این دکمه را علامتدار کنید و بر روی دکمه‌ی "درخواست پشتیبان آموزش" کلیک کنید.
در این صفحه بخشی برای رضایتمندی از فرد معرف قرار داده شده است که در صورت تمایل میتوانید آن را تکمیل و ثبت نمایید تا مدیران مجموعه بتوانند میزان رضایتمندی از این افراد را مورد بررسی قرار دهند.
 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,307
مجموع کاربران
35,329
رزومه ساز iAM
28,126
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR