ویرایش و مدیریت متن پاسخ کارت ویزیت الکترونیکی

ویرایش و مدیریت متن پاسخ کارت ویزیت الکترونیکی

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

فیلم آموزشی

مقدمه

همانطور که میدانیم یکی از بزرگترین مزایای کارت ویزیت الکترونیک، قابلیت بروزرسانی اطلاعات کارت ویزیت می‌باشد؛ این اطلاعات در هر زمانی که مدیر کارت ویزیت اراده کند؛ قابل تغییر می‌باشد.
شاید لازم باشد که کمی در مورد نحوه‌ی عملکرد کارت ویزیت توضیح دهیم.
همانطور که در مقالات دیگر به طور کامل گفته شده است؛ کارت ویزیت الکترونیک به سامانه‌ی پیامکی متصل بوده.
به محض اینکه مخاطب کد کارت ویزیت الکترونیکی (کد EBC) شما را به شماره‌ی 10008590 ارسال می‌کند؛ سیستم به صورت خودکار، اطلاعاتی را که شما در بخش پاسخ کارت ویزیت تنظیم کرده است؛ به صورت پیامکی برای مخاطب درخواست کننده؛ ارسال خواهد کرد.
برای تنظیم متن پاسخ کارت ویزیت الکترونیک می بایست از صفحه‌ی مدیریت کد EBC به قسمت ویرایش کلیک کنید.

ویرایش متن پاسخ کد EBC

برای دسترسی به این بخش می‌بایست از منوی اصلی سامانه‌ی آی نوتی به منوی خدمات، سپس بر روی منوی کارت ویزیت الکترونیکی و در نهایت "مدیریت کد EBC" کلیک کنید.
از صفحه باز شده بر روی دکمه‌ی "ویرایش" کلیک کنید.


 
پس از کلیک بر روی دکمه ویرایش صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که شامل چند بخش است.
نکته: اگر کد EBC خریداری شده، عددی یا حروف فارسی یا لاتین باشد؛ در این صفحه فقط یک کادر برای وارد کردن متن پاسخ مشاهده خواهید کرد. اما اگر کد خریداری شده‌ی شما حروف فارسی و لاتین باشد؛ انگار شما 2 کد برای کارت ویزیت الکترونیکی خود خریداری کرده‌اید که می توانید برای هر کدام از آنها یک پاسخ مجزا تعریف نمایید.

فیلد کد EBC

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در فیلد کد EBC دقیقا عبارتی نوشته شده است که شما برای کد EBC خود در نظر گرفته‌اید؛ این کد می‌تواند نام برند شما به صورت فارسی و یا انگلیسی و یا یک کد عددی باشد.
نکته: از این بخش امکان تغییر کد EBC وجود ندارد و شما برای تغییر کد EBC خود می‌بایست از صفحه‌ی مدیریت کد EBC بر روی گزینه‌ی تغییر کد کلیک کنید.

فیلد نوع ارسال

در این فیلد می‌بایست تعیین کنید که که سیستم پس از دریافت کد EBC شما چه واکنشی نشان دهد؟
4 حالت در این بخش وجود دارد که شما می بایست یکی از این موارد را انتخاب نمایید.
  • ارسال به ازای هر درخواست:
انتخاب این گزینه به معنای آن است که به ازای هر چند دفعه ای که در طول یک روز از طرف یک شماره موبایل ثابت، پیامک درخواست کارت ویزیت شما انجام شود؛ به همان تعداد، پیامک پاسخ که حاوی اطلاعات کارت ویزیت شما است برای آن شماره موبایل ارسال گردد.
البته باید حواستان باشد که هزینه‌ی پیامک‌های پاسخ کارت ویزیت از شارژ پیامکی شما کسر می‌گردد.
  • ارسال حداکثر روزی یک بار:
انتخاب این گزینه به معنای آن است که اگر در یک روز سیستم 100 پیامک درخواست کارت ویزیت شما از شماره موبایل ثابت، دریافت کند؛ سیستم فقط یک بار در روز پیامکِ پاسخ کارت ویزیت را برای آن شماره موبایل ارسال خواهد کرد.
انتخاب این گزینه برای شما به صرفه تر خواهد بود، زیرا شارژ پیامکی شما به صورت بهینه تر استفاده خواهد شد.
  • ارسال فقط یکبار به ازای هر شماره:
انتخاب این گزینه این شرط را برای سیستم با اهمیت می‌کند که هر شماره موبایل فقط یک بار حق دارد پیامک پاسخ کارت ویزیت شما را دریافت کند.
انتخاب این گزینه به شما پیشنهاد نمی‌شود زیرا ممکن است کاربر قبلا اطلاعات قدیمی کارت ویزیت شما را دریافت کرده باشد و پس از گذشت زمان نتواند اطلاعات جدید کارت ویزیت شما را دریافت کند. زیرا سیستم اگر ببیند شماره تکراری است؛ دیگر پیامک پاسخ کارت ویزیت را ارسال نخواهد کرد.
  • عدم ارسال پیامک:
انتخاب این گزینه هم اصلا پیشنهاد نمی‌شود مگر در شرایط خاصی که نمیخواهید کسی اطلاعات کارت ویزیت شما را دریافت کند.
با انتخاب این گزینه، هر شماره موبایلی که درخواست کارت ویزیت شما را داشته باشد، پیامک پاسخ کارت ویزیت را دریافت نخواهد کرد.

فیلد متن پاسخ کد EBC

در این بخش، می بایست متن پاسخ کارت ویزیت خود را تایپ نمایید. این متن می‌تواند شامل اطلاعات تماس، نام برند شما، لینک مسیریابی و یا آدرس شبکه های اجتماعی و سایت شما باشد.
متنی که در این کادر وارد می‌کنید در قالب پیامک برای مخاطب درخواست کننده کارت ویزیت ارسال خواهد شد.
حواستان باشد که متن این قسمت شامل ایموجی و کاراکتر و علائم نامشخص نباشد؛ زیرا ممکن است پیامک با کاراکترهای نامفهوم به دست مخاطب برسد.
همچنین دقت کنید تعداد بخش های پیامک شما بیشتر از 3 بخش نشود، زیرا ممکن است پیامک به طور کامل به دست مخاطب نرسد و ریزش پیامک داشته باشید.

فیلد متن خوش آمد گویی کد EBC

قبل از بروزرسانی که به تازگی انجام شده است، شما قادر بودید تا متن پیام خوش آمدگویی را فعال و یا غیر فعال کنید اما اکنون می‌توانید برای این بخش تعیین کنید که پیام خوش آمدگویی  تحت چه شرایطی ارسال گردد.
بنابراین شما در این قسمت، فیلد "نوع ارسال" را خواهید داشت.
این فیلد به شما اجازه میدهد تا پاسخ دیگری برای کارت ویزیت خود تعریف کنید، یعنی انگار شما یک بخش اضافه تر برای ارسال متن پیام برای کارت ویزیت الکترونیکی دارید.
همانند بخش‌های قبلی، شما این امکان را خواهید داشت تا از لیست بازشونده، نوع ارسال را بر روی یکی از موترد زیر قرار دهید:
  1. عدم ارسال پیامک خوشآمد گویی
  2. ارسال فقط یکبار به ازای هر شماره
  3. ارسال به ازای هر درخواست
حواستان باشد تا متنی که در این بخش وارد می‌کنید؛ حاوی عبارات نامتعارف و یا شکلک و ایموجی نباشد و تعدا بخش های متن پیامک بیشتر از 3 بخش نشود.


 
در نهایت پس از اعمال تمامی تغییرات بر رور دکمه‌ی "ذخیره‌ی تغییرات کارت ویزیت" کلیک کنید تا همه‌ی تغییرات اعمال گرددو در صورت عدم کلیک بر روی این دکمه و بستن صفحه، پاسخ های قبلی برای مخاطبین ارسال خواهد شد.
 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • فرامرز علی محمدزاده

    اهدافی عالی همینطوری که کل ایران بروزرسانی میکنداینوتی پیشرفت درحدپیشرفته ترین ممالک هست.

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,196
مجموع کاربران
35,168
رزومه ساز iAM
28,041
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR