چاقوی برنده‌ی iCV

چاقوی برنده‌ی iCV

رزومه چیست؟

فرض کنید صاحب یک شرکت بزرگ هستید و قصد دارید کارمند یا کارمندانی را متناسب با جایگاه شغلی خاصی استخدام کنید. در ابتدا باید جایگاه شغلی مورد نظرتان را آگهی کنید و از کسانی که به عقیده خودشان مناسب جایگاه شغلی شما هستند دعوت به کار کنید. اکنون کسانی که مهارت خود را متناسب با جایگاه شغلی شرکت شما بدانند درخواست خود را به شما اعلام می‌کنند.

برای این‌که شما به عنوان صاحب شرکت بتوانید بهترین انتخاب را از میان متقاضیان انجام دهید نیاز به سنجیدن پیشینه‌ی شغلی متقاضی دارید و جهت بررسی این مورد باید با تک تک افراد مصاحبه کنید. حال اگر تعداد متقاضیان زیاد باشد؛ فرآیند مصاحبه به زمان و نیروی انسانی بسیار بیشتری نیازمند خواهد بود.

بنابراین ضرورت دارد که مرحله‌ای بین اعلام نیاز و مصاحبه ایجاد شود تا بتوانید از این طریق تعداد مصاحبه‌شوندگان را کنترل کرده و تنها با کسانی مصاحبه کنید که توانایی واقعی برای ایفای نقش در شرکت شما دارند؛ چه بسا کسانی که با پیشینه‌ای ضعیف صرفا قصد استخدام شدن و کاریابی دارند اما مهارت کافی را ندارند. در این صورت زمان ارائه شده به مصاحبه‌ی این افراد زمانی تلف‌شده به حساب خواهد آمد.

ازین رو، بسیاری از شرکت‌ها قبل از گزینش افراد برای مصاحبه درخواست رزومه می‌کنند. رزومه در واقع شامل سوابق شغلی و تحصیلی و در کل پیشینه‌ی افراد است و هر کس تمامی مهارت‌های خود را در رزومه می‌آورد. با بررسی رزومه، هر شرکت می‌تواند این زمان را به سرعت سپری کرده و گزینش بهتری برای مصاحبه داشته باشد. بدین‌ترتیب مشکل شما به عنوان صاحب شرکت حل شده است. اکنون نوبت متقاضیست تا بتواند رزومه‌ی مناسبی جهت ارائه آماده کند. مقصد شما مشخص است: یک سیاره‌ی جدید؛ رزومه، بدنه‌ی موشک شما برای حرکت به این سیاره است.

رزومه‌ساز آنلاین

یک رزومه‌ی مناسب می‌تواند باعث بهتر دیده‌شدن متقاضی توسط صاحب کسب و کار شود و احتمال استخدام شدن او را تا حد زیادی بالا ببرد. در این‌جا چالش متقاضی این است که بتواند قالب مناسبی برای رزومه‌ی خود طراحی کرده و آن را به صاحب کسب و کار ارائه دهد.

بسیاری از سایت‌ها خدمات تولید رزومه را ارائه می‌دهند؛ بدین شکل که قالب را در اختیار متقاضی می‌گذراند تا او به میل خود فیلدهای مشخص شده در رزومه‌ساز را پر کند و بتواند از آن خروجی گرفته و به سازمان مورد نظرش ارائه دهد. بدیهیست که محتوای رزومه و سابقه‌ی کاری شخص تاثیر اصلی را دارد. اما اهمیت قالب مناسب قابل انکار نیست.

بنابراین علاوه بر جمع‌آوری پیشینه‌ی مناسب (که می‌تواند سال‌ها به طول بیانجامد) شخص متقاضی باید در جهت بهتر دیده شدن رزومه فعالیت کند و بهترین قالب با بالاترین درصد دیده شدن را آماده کند.

استفاده از قالب‌های آنلاین که پیش‌تر به آن اشاره شد تا حد زیادی به شخص متقاضی کمک می‌کند. اکنون صرف نظر از سابقه، رزومه‌ای که بتواند به بهترین شکل دیده شود برتری پیدا می‌کند. اگر پیشرفت خود را مشابه به حرکت یک موشک در فضا در نظر بگیرید؛ رزومه‌ساز آنلاین آینوتی مانند سوخت جت شما عمل خواهد کرد.

رزومه‌ساز آنلاین آینوتی

در این راستا و با در نظر داشتن رفع این نیاز بزرگ، سرویس رزومه ساز آنلاین آینوتی در اختیار کاربران قرار گرفته است تا به بهترین شکل ممکن، قابلیت‌ها و توانایی‌ها و پیشینه‌ی شخصی افراد را در معرض نمایش بگذارد.
سرویس رزومه ساز آنلاین آینوتی اولین نیاز را به این شکل برطرف می‌کند که فیلدهای مهم را در اختیار صاحب رزومه قرار می‌دهد تا کاربر بتواند به نحو دلخواه فیلدها را پر کرده و محتوای مناسب را در آن قرار دهد. لازم به ذکر است که قالب ارائه شده یک قالب استاندارد بوده و بر اساس معیارهای جهانی تنظیم شده است.

سوخت جت رزومه‌ساز آینوتی

شاید از خود بپرسید که چرا باید از رزومه‌ساز آنلاین آی نوتی استفاده کرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ یکی از مسائل مورد نظر تیم فنی آینوتی قابلیت دیده شدن بوده و مزیت اصلی استفاده از آینوتی در همین نکته است. رزومه‌ساز آینوتی، علاوه بر در اختیار قراردادن قالب استاندارد، رزومه‌ی آنلاین شما را در قالب فنی یک وبسایت تک صفحه به شما تحویل می‌دهد. این امر شما را قادر می‌سازد تا در وبسایت تک ‌‍صفحه‌ی خود که حکم رزومه‌ی آنلاین شما را دارد، بتوانید عکس و ویدیو به تعداد نامحدود آپلود کرده بتوانید به بهترین شکل خود را معرفی کنید. این ویژگی در سایر رزومه‌‍سازهای آنلاین وجود ندارد.

اکنون ممکن است دوباره از خود بپرسید که مزیت استفاده از این رزومه‌ساز نسبت به رزومه‌سازهایی مانند لینکدین چیست. در این‌جا باید به این نکته اشاره کرد که تیم فنی آینوتی با رعایت اصول اساسی سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) فرصتی برای صاحب رزومه ایجاد می‌کند که با جستجوی کلیدواژه‌ی ثبت شده‌ نام شخص، رزومه‌ی او به عنوان اولین نتیجه‌ی جستجو شده در گوگل نمایش داده شود. بنابراین کلیه‌ی افرادی که کلیدواژه‌ی مورد نظر شما را جستجو کنند؛ رزومه‌ی آنلاین برایشان نمایش داده شده و شخص جستجوکننده می‌تواند به آن صفحه دسترسی پیدا کند و تمام رزومه‌ی شما را ببیند.

حرکت به سمت کسب و کار بهتر

چرا باید از رزومه ساز آنلاین آینوتی استفاده کنیم در حالی‌که رزومه‌سازهای دیگری وجود دارد که رزومه‌ی شما را در اختیار کسب و کار مرتبط قرار می‌دهد؟ نکته این‌جاست که آینوتی مرجعی کامل از کسب و کارهای ثبت شده در اختیار دارد که هر کدام از صاحبین کسب و کار می‌توانند در آن جستجو کرده و یکی از صاحبین رزومه در آینوتی را برای پست مورد نظر خود انتخاب کنند. بدین‌ترتیب رزومه‌ی شما به صورت خودکار در اختیار کسب و کارهای ثبت شده قرار دهد. علاوه بر این، وب‌سایت تک‌ صفحه‌ی شما نیز در گوگل سئو شده و احتمال این‌که صاحب کسب و کار نام شما را در گوگل نیز ببیند به مقدار زیادی افزایش پیدا می‌کند. بنابراین رزومه ساز آنلاین آینوتی با در اختیار داشتن تمام ویژگی‌های مثبت رزومه‌سازهای موجود، ویژگی جدیدی در راستای بیشتر دیده شدن رزومه‌ی شما نیز ایجاد کرده است.

با در نظر گرفتن فاکتور سئوی رزومه (یا وبسایت تک ‌صفحه‌ی شما از رزومه) این امکان نیز برای شما فراهم می‌شود که از این وب‌سایت تک ‌صفحه در بهبود سئوی سایت اصلی خود و یا صفحات مجازی نیز استفاده کنید. بدین ترتیب که با قرار دادن لینک وبسایت یا سایر صفحات مجازی خود در رزومه (به عنوان راه‌های ارتباطی) می‌توانید در سئوی صفحات دیگر خود نیز تاثیر مثبتی داشته باشید. در واقع رزومه‌ی آنلاین شما می‌تواند در بهبود وضعیت دیده‌شدن صفحات دیگر شما نیز موثر باشد.

بنابراین تیم آینوتی توانسته علاوه بر رفع یکی از نیازهای اصلی کاربران (ایجاد رزومه‌‌ی استاندارد و قابل ارائه) مشکلات دیگر را نیز حل کند و بالاترین سطح دیده‌شدن را برای صاحب حساب کاربری در ازای دریافت مبلغی اندک ارائه دهد. لازم به ذکر است که بسیاری از رزومه‌سازهای آنلاین که در راستای کاریابی اقدام می‌کنند، برای بهتر دیده‌شدن رزومه‌ی شما، یا به عبارتی اولویت دادن به رزومه‌ی شما در ارائه به صاحب کسب و کار، مبلغی دریافت می‌کنند. این مبلغ فقط و فقط در ازای ارائه‌ی رزومه‌ی شما در اولویت اول به صاحب کسب و کار است و هیچ امتیاز دیگری شامل حال شما نخواهد بود. این درحالیست که رزومه‌ساز آنلاین آینوتی این ویژگی را در کنار بسیاری از امکانات دیگر در اختیار صاحب رزومه قرار خواهد داد.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • حمید خواجوی

    سلام و عرض ادب واحترام تشکر فراوان از تیم پشتیبانی مطالب فوق‌العاده معرکه بود دقیقا همین طوره در سایر رزومه ها برای دیده شدن پول می گیرند بزرگترن نقطه قوت وجود عکس و ویدئو که در سایر رزومه های نیست

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,531
مجموع کاربران
34,685
رزومه ساز iAM
27,800
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR