کارت ویزیت شما معرف شخصیت کاری شماست

کارت ویزیت شما معرف شخصیت کاری شماست

اگر می‌خواهید حرفه‌ای باشید باید از ابزارهای حرفه‌ای هم استفاده کنید.
حتما دارید فکر می‌کنید که برای کسب و کارتان تجهیزات پیشرفته فراهم کنید ولی همه چیز در تجهیزات خلاصه نمی‌شود.
باید به فکر ابزارهای دیگری هم برای حرفه‌ای بودن خودتان و کسب و کارتان باشید.
یکی از ابزارهایی که ممکنه هیچ وقت بهش فکر نکنید همان کارت ویزیت است.

اما کارت ویزیت خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

همیشه وقتی قصد تهیه و چاپ کارت ویزیت داشتیم؛ فقط به ظاهر آن مثل طراحی و جذابیت و جنس کارت، فکر می‌کردیم.
در صورتی که اینطور نیست. باید به کارایی Business Card هم فکر کنیم.

معایب کارت‌های چاپی

حتما برای خودتان هم پیش آمده که برای خرید وسیله‌ای به چندین فروشگاه مراجعه کرده‌اید و از همه فروشگاه‌ها کارت ویزیت دریافت کردید.
وقتی چندین ساعت از این ماجرا گذشته، فراموش کردید که کدام کارت برای کدام فروشگاه بوده.
یا حتی ممکن است کارت‌ها را گم کرده باشید.
یا ممکن است بعد از دو هفته که با شماره روی کارت تماس گرفته‌اید؛ کسی پاسخگوی شما نبوده باشد یا فروشگاه از آنجا به جای دیگری منتقل شده است.
پس اگر اطلاعات بر روی کارت ویزیت تغییر کند، افرادی که از قبل کارت ویزیت شما را دریافت کرده‌اند؛ به اطلاعات جدید شما دسترسی نخواهند داشت.

به جای کارت ویزیت‌های چاپی از چه چیزی استفاده کنیم؟

اینجا می‌خواهیم درباره موضوعی به نام کارت ویزیت الکترونیکی یا EBC صحبت کنیم. اولین بار، آی نوتی ایده EBC را ارائه داده است.
واژه EBC مخفف عبارت Electronic Business Card می‌باشد.
اگر می‌خواهید بیشتر در مورد نحوه عملکرد EBC بدانید؛ کافیست به صورت رایگان در سایت آی نوتی ثبت نام کنید؛ از بخش خرید کارت ویزیت الکترونیکی ، یک کد EBC به عنوان کد کارت ویزیت الکترونیکی رزرو کنید و به مدت یک ساعت به صورت کاملا رایگان از آن استفاده کنید.
لازم به ذکر است این کدها به سیستم ارسال پیامک متصل بوده و پاسخ را توسط پیامک برای مخاطب ارسال می‌کند.
حتما برایتان سوال پیش آمده که EBC چه کاربردی دارد؟

کاربردهای کارت ویزیت الکترونیکی (EBC)

با تهیه EBC کمک بزرگی به محیط زیست خواهید کرد. زیرا هر زمان که نیاز باشد می‌توانید اطلاعات روی کارت ویزیت را تغییر دهید و اطلاعات جدید را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.
مخاطبین شما می‌توانند پیام‌های خود را بعد از کد EBC شما نوشته و به شماره پیامکی 10008590 ارسال کنند. همچنین شما می‌توانید پیام‌های مخاطبین خود را به صورت دسته بندی شده و مرتب به همراه شماره همراه آنها در پنل مدیریتی آی نوتی دریافت و بررسی کنید.
با خرید کد EBC از آی نوتی می‌توانید یک صفحه اختصاصی که همانند یک صفحه وب سایت می باشد؛ داشته باشید و اطلاعاتتان را در آن صفحه وارد و در معرض نمایش همه بگذارید.
صفحات اختصاصی EBC دارای ویترین محصولات است و شما می‌توانید از این امکان برای نمایش و معرفی محصولاتتان استفاده کنید.
صفحات اختصاصی که برای EBC ساخته می‌شود از نظر سئو بسیار قوی بوده و پس از جستجوی نام کسب و کار شما، در صفحات اول گوگل نمایش داده می‌شود.
برای ارسال لینک مسیریابی در اطلاعات EBC، کافیست، لوکیشن خود را بر روی نقشه آی نوتی تعیین کنید. در نهایت لینک مسیریابی را در اطلاعات کارت ویزیت قرار دهید تا مخاطبین شما پس از دریافت لینک، آنرا با استفاده از یکی از نرم افزارهای Waze یا Google Map باز کنند و بهترین مسیر برای رسیدن به شما را شناسایی کنند.

نحوه تهیه کارت ویزیت الکترونیکی

اگر می‌خواهید شما هم حرفه‌ای باشید در سایت آی نوتی به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و پس از مشاهده هزینه کدهای مختلف EBC، به مدت یک ساعت کد دلخواه را رزرو ، استفاده و تست کنید.

سخن آخر :

iNoti با این ایده شرایطی را فراهم کرده است تا با پرداخت کمترین هزینه، علاوه بر داشتن EBC) Electronic Business Card) ، یک وب سایت ساده‌ی تک صفحه‌ای برای کسب و کارتان ایجاد کنید و روز به روز با بهره گیری از ابزارهای آی نوتی کسب و کارتان را توسعه و رونق دهید.

 
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,551
مجموع کاربران
34,684
رزومه ساز iAM
27,801
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR