محصولات/خدمات

دسته بندی

درباره ما

زیبا صنعت سپاهان مجموعه تولیدی است که استارت فعالیت خود را در زمینه بست های رایزی در انواع متفاوت و در ادامه در تولیدات صفحه نصب و جعبه پرداخته است و در حال حاضر در فضای تولیدی خود به صورت کلی در زمینه محصولات ورقی و کلکتور فعالیت گسترده ای دارد.
پیشرو صنعت آراد یک مجموعه تولیدی و بازرگانی است که استارت خود را در زمینه محصولات ساختمان در حوزه (جعبه کلکتور ، کلکتور ، بست ، صفحه های نصب ، لوله اتصالات 5لایه و تک لایه ) به مرحله عمل رسانده وبا جلب کردن اعتماد و اعتبار میان سایر تولید کنندگان توانسته بهترین کیفیت ها و نازل ترین قیمت ها را برای مشتریان خود فراهم کند. طرح مجموعه آراد سفارشی بودن محصولات آن است ، این به معنای این است که در مجموعه آراد کیفیت ها و برند ها بر اساس خواسته و نیاز مشتری تعریف میگردد.
و در نهایت مجموعه آراد در این مدت فعالیت خود توانسته رزومه درخشانی از خود به جای بگذارد و اعتبار بالایی میان مشتریان خود جلب نماید و عده کثیری از مشتریان را تحت پوشش خود قرار دهد.
*اعتماد شما،اعتبارماست*
شماره تماس خط=09023190577
شماره ثابت:03135491916
شماره ثابت:03135492071

تماس با ما

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما هست. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت مورد شما را پیگیری کنیم.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان این مرکز، میتوانید با ارسال [ 09023190577 ] به شماره سامانه 10008590 عضو رسمی باشگاه شوید و از امتیازات ویژه، آخرین اخبار، رویداد و ... مطلع و بهره مند شوید

مسیریابی از طریق: