فکر می‌کردی یک روزی از کد ملی کسب درآمد کنی؟

فکر می‌کردی یک روزی از کد ملی کسب درآمد کنی؟

   کد ملی (National Code) هر فردی معرف آن فرد است. در همه جای ایران هنگام مراجعه به نهاد و سازمان خاصی، اولین چیزی که از افراد درخواست می‌کنند؛ کد ملی آن فرد است.

کارت ملی هوشمند شهروندان ایرانی

همانطور که می‌دانید مجموعه آی نوتی یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نرم‌افزاری می‌باشد و تمامی مشتریانش را در سود فروش محصولات و خدماتش سهیم می‌کند.
شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با بهره گیری از بروزترین دانش نرم‌ افزاری و تکنولوژی‌های روز دنیا نرم افزار تحت وبی را در قالب خدمات پیامکی، خدمات مبتنی بر کدهای USSD و خدمات مرتبط به کسب و کارها (کارت ویزیت الکترونیکی EBC ، اپلیکیشن Adsee ، صفحات اختصاصی و رزومه ساز ICV) ارائه داده است.

امکانات و خدمات نرم افزاری آی نوتی

همچنین این شرکت شرایطی را فراهم آورده است تا همه مشتریانش بتوانند در قالب یک کارشناس فروش فعالیت کنند و از فروش محصولات آی نوتی، کسب درآمد کنند.
همانطور که در مقاله کسب و کار اینترنتی اشاره شد؛ کاربران شرکت دانش بنیان آی نوتی می‌توانند بدون هیچ سرمایه گذاری اولیه و کلانی کسب درآمد داشته باشند و درآمد حاصل از فروش خود را به عنوان پورسانت لحظه‌ای دریافت نمایند.
از این رو کد ملی هر فردی که در پنل نرم افزاری آی نوتی ثبت نام کرده است به عنوان کد معرف آن فرد شناخته می‌شود.


پورسانت لحظه‌ای چیست؟

   خیلی از شرکت‌ها پورسانت و درآمد بازاریابان را پس از گذشت زمانی، مثلا در پایان ماه کاری به بازاریاب پرداخت خواهند کرد.
اما شرکت دانش بنیان آی نوتی، با شناسایی کد ملی افراد به عنوان کد معرف ، پورسانت لحظه‌ای به بازاریابان می‌دهد.
پورسانت لحظه‌ای به معنا آن است که در همان لحظه که شما یکی از محصولات آی نوتی را به فروش می‌رسانید در همان لحظه مبلغ درآمد شما از فروش محصول مشخص شده و به موجودی حساب شما، در اکانت آی نوتی اضافه خواهد شود.
لذا شما می‌توانید درآمد خود را در هر لحظه از زمان، در سیستم آی نوتی درخواست کنید تا به حساب بانکی شما واریز گردد.
 
دریافت پورسانت لحظه ای


کد معرف میخوای؟ کد ملی منو بزن.

نحوه عملکرد کد معرف در سایر نرم افزارها

   امروزه خیلی از کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) برای جذب مشتریان بیشتر، از کد معرف جهت اهدای تخفیف به کاربران جدیدشان استفاده می‌کنند.
باید بهتون بگم خوشبختانه این استراتژی در بازاریابی بسیار موفق بوده است.
در اغلب اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها، وارد کردن کد معرف در زمان ثبت نام و یا خرید محصول به دو صورت عمل خواهد کرد.
  1. به کسی که کد معرف خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهد درصدی تخفیف برای خرید بعدی در نظر گرفته خواهد شد یا اکانت کاربری آنها به اندازه مبلغی شارژ خواهد شد.
  2. به کسی که برای اولین بار در اپلیکیشن ثبت نام کرده است و از کد معرف شخصی برای ثبت نام استفاده کرده است درصدی تخفیف برای اولین سفارش در نظر گرفته شده است.
ولی هیچ کدام از اینها، کد ملی معرف را نمی‌گیرد و حتی پورسانت لحظه‌ای برای معرفی محصولات به مشتری نخواهد داد.

کد معرف آی نوتی و دریافت پورسانت لحظه ای


نحوه عملکرد کد معرف آی نوتی

   حتما برای شما هم پیش آمده که دوستان و آشنایانتان آدرس فروشگاهی که از آن لباس خریده‌اید و یا خدماتی را دریافت کرده‌اید گرفته باشند تا بتوانند به آنجا مراجعه کنند و از آن مغازه خرید کنند.
پس شما در این لحظه برای آن مغازه به صورت غیر مستقیم، بدون آنکه خود مغازه دار یا خودتان بداند بازاریابی دهان به دهان انجام داده اید.
یا حتما تجربه کرده‌اید؛ افراد با دیدن خدماتی که شما از آن برای کسب و کار خودتان استفاده می‌کنید، به وجد آمده باشند و بخواهند آنها هم از این ابزار برای کسب و کار شخصیشان استفاده کنند.
حالا آی نوتی برای همه مشتریانی که به گونه‌ای، آی نوتی را تبلیغ و بازاریابی می‌کنند؛ پاداشی را به عنوان پورسانت لحظه‌ای در نظر گرفته است که البته نوعی کسب درآمد برای مشتریان به همراه خواهد داشت.
اینجا فقط کافیه شما، در زمان معرفی محصول و خدمات آی نوتی کد ملی خودتان را به عنوان کد معرف در اختیار دیگران بگذارید و به آنها بگویید که در زمان ثبت نام در نرم افزار تحت وب آی نوتی، کد ملی شما را در قسمت کد معرف وارد کنند تا پس از خرید هر کدام از خدمات توسط آنها، پورسانت لحظه‌ای دریافت کنید.
از اینجا به بعد، پس از خرید هر کدام از خدمات توسط آن مشتری؛ سیستم کد ملی معرف را شناسایی کرده و در همان لحظه درصدی از مبلغ آن محصول به عنوان کسب درآمد و سود معرف در حساب کاربری شما واریز خواهد شد. پس شما بدون هیچ سرمایه گذاری اولیه ای از این سیستم کسب درآمد خواهید داشت و پورسانت لحظه‌ای دریافت خواهید کرد.
حتی همان مشتری زیر مجموعه شما هم، می‌تواند بعدها به عنوان بازاریاب در سیستم آی نوتی فعالیت کرده و از فروش محصولات و خدمات آی نوتی درآمد کسب کند و پورسانت لحظه‌ای دریافت کند.
نحوه عملکرد کد معرف آی نوتی

سخن آخر :

   شاید اینجا برای خیلی از دوستان سیستم بازاریابی شبکه‌ای تداعی گردد.
باید به شما بگویم؛ درست است که هر فرد می‌تواند با معرفی کد ملی خودش به عنوان معرف برای افراد زیر مجموعه اش در نظر گرفته شود؛ اما نباید فراموش کنیم که هر معرف فقط از خرید محصولات سطح اول زیرمجموعه‌اش سود و پورسانت لحظه‌ای دریافت می‌کند و کسب درآمد خواهد داشت.
پس شما از خرید محصولات توسط مشتریان سطح دوم و سوم و ... از زیر مجموعه خودتان هیچگونه کسب درآمدی نخواهید داشت.
با این حساب، تمام گفته‌های مرتبط با بازاریابی شبکه‌ای در سیستم فروش آی نوتی نقض خواهد شد.

تهیه کننده تصاویر مقاله : سرکار خانم آرزو ارشاد
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • محمدپور

    من اَپ آدسی رونصب کردم ولی نمیتونم ثبت نام کنم ووقتی میزنم ورود بازم قبول نمیکنه وبرمیگرده مشکل چیه؟؟ ممنون

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,060,965
مجموع کاربران
35,106
رزومه ساز iAM
28,020
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR