دنیای کسب و کار خودت را با آی نوتی متحول کن

دنیای کسب و کار خودت را با آی نوتی متحول کن

   حتما شده در شرایطی قرار بگیرید که به رونق کسب و کار خود فکر کنید.
دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد باشید.
یا دوست نداشته باشید مانند همه آدمها یک راه ثابت را برای رسیدن به مقصد طی کنید.
وقتی که همه آدمها اثر انگشت منحصر بفردی دارند، چرا نباید با روش منحصر بفرد خودشان، درآمد زایی کنند و یا کسب و کار خودشان را رونق دهند؟
آی نوتی این مشکل را حل کرده و به دو روش کمک به درآمد زایی شما می‌کند.
 

دو روش افزایش درآمد از آی نوتی

روش اول : بازاریابی با آی نوتی

   شرکت آی نوتی یک سیستم بازاریابی برای همه افرادی که تمایل افزایش درآمد و فروش خدمات و محصولات آی نوتی را دارند؛ پیاده سازی کرده است.
اگر هنوز شغل مورد علاقه‌تان را پیدا نکرده‌اید و یا از شغلی که دارید رضایت کامل ندارید؛ آی نوتی با راهکارهایی که در نظر گرفته است؛ درآمد زایی شما را تضمین می‌کند.
نکته جالب اینجاست که می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به صورت رایگان در پنل آی نوتی ثبت نام کرده و کسب و کار خود را در راستای درآمد زایی بیشتر راه اندازی کنید.
با تسلط کامل به سیستم آی نوتی می‌توانید با اکتفا به امکانات بیشماری که آی نوتی فراهم آورده است؛ آی نوتی را به دیگران معرفی کنید تا آنها هم از امکانات این نرم افزار تحت وب برای افزایش درآمد خود استفاده کنند.
این سیستم به صورت "فروش مستقیم" فعالیت می‌کند.
افزایش درآمد از آی نوتی

فروش مستقیم یعنی چه؟

   در نظر بگیرید به تعداد افراد و یا کسب و کارهایی، سیستم آی نوتی را معرفی کرده اید و آنها در زمان ثبت نام در پنل آی نوتی، کد شما را به عنوان معرف در سیستم وارد کرده باشند.
پس با هر خرید هر کدام از امکاناتی که این افراد در سیستم انجام می‌دهند؛ درصدی به عنوان درآمد شما درنظر گرفته خواهد شد و در لحظه می‌توانید درخواست واریز این وجه به حساب شخصی خود را داشته باشید.
بنا بر همین الگوریتم، سیستم آی نوتی هیچ شباهتی به سیستم شبکه های هرمی نداشته و هیچ حمایتی از این نوع کسب و کارها نخواهد کرد.
 

روش دوم : استفاده از امکانات آی نوتی برای پیشرفت کسب و کار

   همانطور که در بخش قبلی گفته شد، سیستم آی نوتی امکانات بیشماری را برای تغییر روش کسب و کار و درآمد زایی هر چه بیشتر شما در نظر گرفته است.
همچنین این امکانات کمک کرده است تا روش های قدیمی بازاریابی های سنتی را بر کنار کنیم و با روش های هیجان انگیز دیگری، جذب مشتری و درآمد زایی داشته باشیم.
شرکت inoti با ارائه امکاناتی بر بستر مخابرات ، کسب و کارها را متحول کرده و درآمد زایی به وجود آورده است.
 

امکانات پنل آی نوتی

  • ارائه کدهای USSD و امکاناتی بر روی کدهای ستاره مربعی نظیر ایجاد منو های متفاوت ، مانند فروش محصولات، امکان برگزاری نظر سنجی و قرعه کشی، امکان خرید شارژ سیم کارت های اعتباری، ارسال پیامک صوتی، ثبت درخواست مشتریان، امکان فعال نمودن مسیریابی کسب و کار و .... درآمد زایی در کسب و کار خود را با تهیه یک کد USSD و استفاده از امکانات بیشماری آن تغییر دهید.
 خرید کد USSD از آی نوتی
  • ارائه کارت ویزیت الکترونیکی EBC و امکاناتی نظیر مسیریابی، ثبت پیام‌های دریافتی مخاطبان، صفحه اختصاصی و ویترین محصولات و .... که تاثیر مستقیمی بر روی نمایش کسب و کار شما در دنیای اینترنت، افزایش مشتریان و افزایش درآمد شما خواهد داشت.
کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی
  • ارائه پنل پیامکی جهت ارسال پیام های متنی و پیام های صوتی اطلاع رسانی و تبلیغاتی به مخاطبان شما و یا بانک شماره‌های معتبر سن و جنسیت، کد پستی و یا منطقه و شهر کشور. این امکانات پنل پیامکی علاوه بر جذب مشتری در امر مشتری مداری و افزایش درآمد شما تاثیر خواهد داشت.
 سامانه پیامکی آی نوتی
  • اپلیکیشن تبلیغات Adsee به همه‌ی کسب و کارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را در این بخش بارگذاری کنند .شرکت آی نوتی بازدیدکننده های بیشمار و متعاقبا افزایش درآمد و فروش را به ارمغان می آورد.
اپلیکیشن adsee آی نوتی
  • آنتی ویروس پادویش: همه سیستم‌های کامپیوتری به یک آنتی ویروس قوی برای مقابله با ویروس های احتمالی که ممکن است به داده ها و اطلاعات شما آسیب برساند؛ نیاز دارند. شرکت آی نوتی با همکاری شرکت پادویش نسخه امنیت کامل این آنتی ویروس را با تخفیف بیشتر در اختیار شما می‌گذارد. پایگاه داده قوی این آنتی ویروس هرگونه حمله و ویروس به سیستم شما را به سرعت شناسایی کرده و آن را از بین می‌برد.
خرید آنتی ویروس پادویش از آی نوتی
   تمامی خدمات آی نوتی، همانند ابزارهایی نواقص میز کار شما را بر طرف کرده است و اگر استفاده هوشمندانه‌ای از این ابزارها در کسب و کار خود داشته باشید؛ قطعا افزایش درآمد خواهید داشت.

تهیه کننده تصاویر مقاله : سرکار خانم آرزو ارشاد
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • مجیددانایی

    سلام خسته نباشید .واقعا خسته نباشید و انشاللهبزودی زود شعار هرایراتی یک سی ار ام و یک یو اس اس دی که بزرگترین ارزوی شرکت هست تحقق پیداکنه کاش امسال این امکانات و تبادل اطلاعات از ابتدای سال اجرا میشد میدونم که بخاطر استارت اپ بودنش امکان نداشت و تا استارت کار نخوره تجربه کم و کسری کار پنهان میمونه و به همت بچه ها تا همینجاهم که رسیده واقعا شاهکار و معجزه بوده که دراین اوضاع نابسامان اقتصادی روز بروز در حال رشد هستیم .و ای کاش منم اطلاعات عمومی در مورد خدمات و فروش و بقیه مسایل روز را کمی مطالعه میکردم تا میتونستم باعث رنجش کسی نشوم و بالاخره هر کسی بامید درامد وارد این خلانواده بزرگ میشن و خدا کنه دست به دست هم بدندو بفکر هم باشیم نه اینکه فقط جذب کنیم و پورسانت بگیریم و فقط فکر خودمون باشیم‌ بازم خدا رو شکر علارقم سنگ اندازی عزیزان و دوستان فعلا ٤ ماه تونستم دووم بیارم و با امید و توکل بخدا و و راهنماییهاو زحمات شماکه برای سازمان میکشید بتونم رو سفید و سربلند بیرون بیاییم اخه همیشه به جوونتر از خودم میگم و طرز فکرم هم همینه که راه انداختن کسب و کار راحت نگه داشتن و دوام اوردنش مرد میخواهد .ممنون که بفکر کاربران و مراقب خانواده هستین و جایگاه بزرگ خودتون با اعضای اینوتی تقسیم میکنیدو ماهم دورادور از تجربیات شما استفاده و لذت و طعم ارامش میچشیم.ببخشید طولاانی شد قصه حسین کرد شبستری شد و خوشحال زینکه بازرسی و کنترل میکنیدوبعضی از اقایون و خانمهاکه برای بهم زدن و تفرقه افکنی وارد اینوتی شدن دستتشون رو میشه. امیدوارم و ایمان دارم که مدیرعامل مهربان ما در اوج و قله پیروزی بر تخت پادشاهی نشسته و از مهر و محبت و دلسوزیش مارو بی نصیب نمیگذارد.بجز درد وغم خداوند همه خوشیها رو به خودش و اطرافیانش بده .چون لیاقتش دارین

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,060,174
مجموع کاربران
35,042
رزومه ساز iAM
27,988
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR