مزیت رقابتی iTV نسبت به دیگر شبکه‌های تصویری

مزیت رقابتی iTV نسبت به دیگر شبکه‌های تصویری

iTV بر اساس نیاز کاربران آی نوتی تهیه شده است.
شرکت گسترش طراحان نقش الماس (آی نوتی) با هدف رضایت‌مندی مشتریان و مشتری مداری بهتر، تلاش در برطرف نمودن تمامی نیازهای کاربرانش داشته است.
به همین دلیل کاربران آی نوتی برای گرفتن خدماتی مانند کارت ویزیت الکترونیک (EBC)، صفحه اختصاصی کسب و کار، رزومه ساز الکترونیک، پنل ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه، دریافت خدمات بر بستر کدهای USSD و موارد دیگر؛ نیازی به مراجعه و عضویت در سایت های دیگر نداشته و همه این امکانات را می‌توانند در یکجا، دسترسی داشته باشند.
از این رو تصمیم به راه اندازی سرویس جدیدی به نام "شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی" گرفته است.
این سرویس تکمیل کننده خدمات دیگر مجموعه آی نوتی مثل رزومه ساز الکترونیک می باشد.

مزیت استفاده از شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی (iTV)

مزیت استفاده از شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی

1- جمع آوری تمامی امکانات در یک سایت:

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم کاربران می‌توانند با تهیه یک اکانت کاربری (یک نام کاربری و یک رمز عبور) از سایت iNoti، به همه خدمات و سرویس‌هایی که نام برده شد دسترسی داشته باشند و کاربران آی نوتی دیگر نیازی به تهیه اکانت از سایت‌های دیگر نخواهند داشت. لذا دیگر کاربر فراموش نخواهد کرد که کدام خدمت را از کدام سایت سرویس دهنده، تهیه کرده است.

2- بارگذاری ویدئو های هدفمند:

در شبکه تبلیغات تصویری، همانطور که از نامش پیدا است فقط ویدئوهای تبلیغاتی و ویدئو نمونه کارها به صورت دسته بندی شده؛ بارگذاری خواهد شد. لذا شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی (iTV) نسبت به دیگر شبکه‌های تصویری مانند آپارات، هدفمندتر عمل خواهد کرد.

3- دسترسی راحت به صفحات رزومه الکترونیک (iCV)

در کنار همه‌ی ویدئوها دکمه‌ای برای دسترسی راحت به صفحه رزومه الکترونیک (iCV) شخصی که ویدئو را بارگذاری کرده است؛ وجود دارد. لذا مخاطبان با یک کلیک ساده می‌توانند به صفحات رزومه الکترونیک آی نوتی (iCV) اشخاص، دسترسی داشته باشند.
این ویژگی به غیر از افرادی که به دنبال خدمات خاصی هستند؛ برای کارفرمایان که به دنبال نیروی کار هستند؛ بسیار مناسب می‌باشد.
کارفرمایان به غیر از اینکه می‌توانند سوابق تحصیلی و کاری افراد را از صفحات iCV مطالعه کنند؛ می‌توانند ویدئو و تصاویر نمونه کارهای افراد را مشاهده کرده و در صورت نیاز با افراد تماس بگیرند.

4- تمامی اطلاعات افراد در یک صفحه

همانطور که می‌دانید ویدئوها از قسمت پنل مدیریتی رزومه ساز الکترونیک iCV بارگذاری می‌گردد. لذا دیگر نیازی نیست که فرد برای ارائه عکس و یا فایل های ویدئویی نمونه کارهای قبلی، آنها را در قالب فایل به رزومه الکترونیک iCV ضمیمه کند.
لذا مخاطبین با یکبار مشاهده صفحه رزومه الکترونیک iCV افراد به تمامی اطلاعات مورد نیاز دسترسی خواهند داشت.

5- سئو قوی iCV و iTV

به دلیل اینکه تیم فنی آی نوتی به صورت کاملا حرفه‌ای بر اساس آخرین الگوریتم‌های موتورهای جستجوگر، بر روی سئو تمامی صفحات کار کرده است، لذا ویدئوهای بارگذاری شده در iTV و صفحات رزومه الکترونیک iCV پس از گذشت مدت زمان کوتاهی جزو بالاترین لینک‌های موتورهای جستجوگر قرار خواهد گرفت.

6- سرعت بالای بارگذاری و نمایش ویدئوها

iTV از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا که شبکه هایی مانند YouTube دارند، استفاده می‌کند. اما شبکه تبلیغات تصویری آی نوتی (iTV) به دلیل استفاده از Cache سرورهای قدرتمند، سرعت لود بالاتر و کیفیت بهتری در پخش فیلم، نسبت به دیگر ارائه دهنده‌های این سرویس خواهد داشت. پس به صورت آنلاین می‌توانید صوت و تصویر را با سرعت بالا دریافت کنید و در همان لحظه مشاهده کنید.

7- استفاده از تکنولوژی Streaming

یکی از تکنولوژی‌های مورد استفاده در iTV تکنولوژی Streaming است. این تکنولوژی اجازه کپی اطلاعات و دانلود ویدئوهای شما را به مخاطب نمی‌دهد و از نظر قوانین کپی رایت اطلاعات ویدئویی شما محفوظ خواهد ماند.

تهیه کننده تصاویر مقاله : سرکار خانم آرزو ارشاد
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • حمیدرضایی

    من میخام از طریق بارگذاری ویدئو در itv به درآمد برسم....باید چه ویدئوهایی تهیه‌کنم تا اثرات بهتری در بازدید داشته باشد

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,060,981
مجموع کاربران
35,106
رزومه ساز iAM
28,021
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR