ثبت نام و ورود در پلتفرم اینما

ثبت نام و ورود در پلتفرم اینما

فهرست مطالب

برای مطالعه مطالب هر سر فصل، کافیست از لیست زیر، بر روی تیتر مورد نظر کلیک نمایید.

مقدمه

آیا با پلتفرم اینما آشنایی دارید یا نامش را شنیده‌اید؟ چقدر در مورد سرویس‌های اشتراک ویدئویی می‌دانید؟
می‌دانستید اینما سعی کرده تمام آن چیزی که به دنبالش می‌گردید را در اختیارتان بگذارد؟
تمام محتواهای صوتی و پادکست‌ها، موسیقی‌های قدیمی یا جدید، کلیپ‌های ویدئویی معروف، فیلم ها و یا سریال‌های معروف دنیا و یا تمام محتواهای آموزشی مختص بزرگسالان و یا کودکان
آیا می‌دانستید که خودتان می‌توانید به عنوان یک تولید کننده و با بازنشر دهنده‌ی محتوا در این حوزه فعالیت داشته باشید و محتواهای مد نظرتان را بر روی این رسانه به اشتراک بگذارید؟
البته این هم بهتون بگیم که به غیر از این موارد، می‌توانید از اینما به کسب درآمد اینترنتی برسید.
خب برای تمام این موارد، نیاز است که در پلتفرم اینما ثبت نام کنید.
ثبت نام در اینما به سادگی و تنها با یک شماره موبایل اتفاق خواهد افتاد.
اما شما در اینما می‌توانید به 2 نوع حساب کاربری دسترسی داشته باشید.

انواع حساب کاربری در اینما

  1. حساب کاربری پایه
  2. حساب کاربری پیشرفته
حساب کاربری پایه پس از ثبت نام رایگان به تمامی کاربران اینما تخصیص داده خواهد شد. تمامی کاربران بسته‌ی پایه می‌توانند به بارگذاری محتوا، لایک، ذخیره‌ی محتواها در لیست علاقه مندی، کامنت گذاری و حتی درآمدزایی از اینما بپردازند.
اما این دسته از کاربران، دسترسی های محدودتری نسبت به کاربران بسته پیشرفته خواهند داشت.
کاربران بسته‌ی پایه نمی‌توانند به تمام روش‌های درآمدزایی دسترسی داشته باشند، نمی‌توانند برنامه‌ی پخش زنده اجرا کنند، نمیتوانند بیش از یک کانال اختصاصی برای محتواهای خود ایجاد کنند و حتی به بخش های "حمایت مالی" و "ویدئو لینک" هیچ دسترسی ندارند.
همچنین کاربران بسته پایه امکان بارگذاری ویدئو از طریق لینک مستقیم را نخواهند داشت و میزان درآمدزایی آنها از بازدید ویدئوها بسیار پایین تر خواهد بود.
در عوض کاربران بسته‌ی پیشرفته به امکانات بیشتری دسترسی خواهند داشت. میزان درآمدزایی آنها از بازدید ویدئوهایی که بارگذاری کرده‌‌اند بسیار بیشتر از کاربران پایه می‌باشد.
آنها می‌توانند به روش های درآمدزایی دیگری نظیر فروش محتوا، دریافت حق اشتراک کانال اختصاصی و ... کسب درآمد کنند.

ثبت نام در سرویس اشتراک ویدئو اینما

ثبت نام در اینما اصلا مراحل سخت و پیچیده‌ای نداشته و به راحتی طی مدت 10 ثانیه با در اختیار داشتن یک شماره موبایل ایرانی، امکان پذیر خواهد بود.
کافیست به سایت enama.ir مراجعه کنید و از بخش بالای صفحه، سمت چپ، بر روی آیکون "پروفایل کاربر" کلیک کنید.


با کلیک بر روی این آیکون، پنجره ای باز خواهد شد که کاربر می‌بایست در کادر شماره همراه، شماره موبایلی که مختص یکی از اپراتورهای ایرانی باشد را وارد نماید و بر روی دکمه‌ی "ورود" کلیک کند.


سپس منتظر دریافت پیامک کد 4 رقمی برای ورود به حساب کاربری باشید.

در صورتی که کد 4 رقمی را دریافت نکردید، با شماره موبایلی که وارد کرده‌اید، کد دستوری #9*3*6655* را شماره گیری کنید و در نهایت کلید سبز گوشی را فشار دهید تا کد 4 رقمی به شما نمایش داده شود.

به همین راحتی شما یکی از اعضای اینما خواهید شد.
برای هر بار ورود به حساب کاربری اینما، تنها می‌بایست شماره موبایلی که با آن ثبت نام کرده‌اید را وارد نمایید و به هیچ عنوان به رمز عبور نیاز نخواهید داشت.

مراحل خرید حساب پیشرفته‌ی اینما

توجه داشته باشید که پس از انجام مراحل ثبت نام، حساب کاربری شما از نوع "پایه" می‌باشد و اگر میخواهید حساب کاربری خودتان را به "پیشرفته" ارتقا دهید، حتما مقاله‌ی زیر را بخوانید و بر اساس مراحل این مقاله پیش روید.
 

"حساب پیشرفته‌ی اینما را با تخفیف بخر"

 

ویرایش پروفایل کاربری اینما

پس از ثبت نام در سرویس اینما، نیاز است که اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید و مراحل احراز هویت را به طور کامل انجام دهید.
برای تکمیل اطلاعات پروفایل، پس از ورود به حساب خود، از منوی سمت راست صفحه بر روی منوی "میزکار" کلیک کنید. سپس بر روی آیکونی که می‌توانید لوگو و یا تصویر پروفایل خودتان را وارد کنید، کلیک نمایید.


همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در این بخش می بایست:
  • اطلاعات شخصی از جمله: نام، نام خانوادگی، شماره همراه و نوع کسب درآمد، کد ملی و آدرس پست الکترونیک
  • اطلاعات بانکی از جمله : شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا
خود را وارد نمایید.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد روش های درآمدزایی داشته باشید، بر روی لینک زیر کلیک کنید و جدولهای درآمدزایی را مطالعه کنید.
 

نکته: وارد کردن این اطلاعات برای زمانی که میخواهید احراز هویت و یا برداشت وجه انجام دهید؛ بسیار لازم و ضروری است.

برای مشاهده و یادگیری مراحل احراز هویت اینما، مقاله زیر را بخوانید.

شاید برایتان سوال شده باشد که کادر API-Key چیست و به چه دردی می‎‌خورد؟
کاربرانی که میخواهند از وب سرویس اینما استفاده کنند نیاز به API Key خواهند داشت. API-Key همان Token اتصال جهت احراز هویت کاربر به نرم افزار شما می‌باشد. بنابراین زمانی که در وب سرویس نیاز به فراخوانی Token باشد، می‌بایست همان عبارت موجود در بخش API-Key وارد گردد.
در نهایت پس از ورود تمامی اطلاعات صحیح، بر روی دکمه‌ی ثبت اطلاعات کلیک کنید.
 

در صورتی که پلتفرم اینما توسط یکی از دوستان و آشنایانتان معرفی شده است و خود آن فرد یکی از کاربران اینما هست، حتما کد معرف آن فرد را در کادر مربوطه در بخش پروفایل کاربری وارد کنید.
برای این کار صفحه‌ی پروفایل کاربری را کمی پایین‌تر اسکرول کنید و کد آن فرد را درج کرده و نهایتا بر روی دکمه‌ی "ثبت کد معرف" کلیک کنید.
 

همچنین اگر شما اینما را به فرد دیگری معرفی کردید، حتما کد معرف خودتان را در اختیار آن فرد قرار دهید تا مزایای کد معرف شامل حال شما گردد.

دسترسی به کد معرف شما برای دعوت دوستانتان

اگر هنوز فرد مورد نظر شما در اینما ثبت نام نکرده است، میتوانید لینک معرف خودتان را در اختیار آن فرد قرار دهید تا بر روی لینک کلیک کند و ثبت نام خودش را انجام دهد. با این کار به صورت اتوماتیک در سیستم نام شما به عنوان معرف آن فرد ثبت خواهد شد.
برای دستیابی به لینک معرف خودتان، مجددا به صفحه‌ی میزکار مراجعه کنید و از کادر مربوطه، "لینک دعوت دوستان" را کپی کنید و با دوستانتان به اشتراک بذارید.
 

اگر فرد مربوطه ثبت نامش را بدون لینک معرف انجام داده است، پس از ثبت نام می‌تواند، کد معرف شما را از صفحه‌ی پروفایل وارد کند.
برای دستیابی به کد خودتان می‌توانید مجددا به صفحه‌ی پروفایل مراجعه کنید و کد را کپی کنید و در اختیار آن فرد قرار دهید.

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,061,102
مجموع کاربران
35,135
رزومه ساز iAM
28,025
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR