در رزومه ساز آنلاین خود سوخت جت بریز

در رزومه ساز آنلاین خود سوخت جت بریز

رزومه ساز آنلاین شرکت inoti راهکاری برای شهرت و تبلیغ مهارت های فردی یا کسب و کار شماست. در این مقاله سعی داریم تا چند ترفند برای بالاتر بردن رتبه گوگل رزومه ساز آنلاین inoti که به icv مشهور است را به بیانی ساده افشا کنیم.
اگر از خواندن مقالات طولانی در رابطه با بهینه سازی موتورهای جستجو و SEO خسته شده‌اید ؛ عمل کردن به مفاد برگه تقلب زیر برای شما کافی خواهد بود.

برگه تقلب برای پرواز ICV

  • یک عنوان کم نظیر پیدا کن
  • توصیفی یک خطی برای مهارت های خود یا کسب و کار خود بنویس که حاوی لغات مهم عنوان نیز باشد.
  • متن به مقدار لازم
  • با ویدیو و عکس نگاه مخاطبت رو بدزد.

مهم ترین ترفند : انتخاب عنوان مناسب برای رزومه ساز آنلاین

خودتان را جای کاربری که در گوگل سرچ می‌کند بگذارید. گوگل همچون بازار شلوغی میماند که خریداران در آن تردد می‌کنند و مغازه داران یا غرفه داران هریک به طریقی تلاش در جلب نظر مشتریان دارند.
رزومه آنلاین شما یا icv در این مثال حکم یکی از غرفه ها را دارد. مهم ترین کاری که باید برای جلب نظر مشتریانی که در این بازار تردد می‌کنند به غرفه خودتان انجام دهید انتخاب یک عنوان مناسب است که بصورت یک تابلو بر روی سردر غرفه تان نصب میکنید.
این تابلو در واقع همان عباراتی است که در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نشان داده می‌شود. برای مناسب بودن این عنوان باید برخی شرایط را رعایت کنید:

در ابتدای عنوان خود کلیدواژه کانونی تشکیل دهید

یک عبارت دو یا چند کلمه ای پیدا کنید و آن را طوری در ابتدای عنوان خود قرار دهید که اگر کاربر تا انتهای عنوان را نخواند آن عبارت را حتما خوانده باشد ، ما نام این عبارت را کلیدواژه کانونی می‌گذاریم.

کلیدواژه کانونی کم نظیر انتخاب کن

کلیدواژه کانونی بهتر است یکتا باشد ، به عنوان مثال اگر من کارشناس فروش هستم ، یقینا کارشناس فروش کلیدواژه کانونی است که هزاران نفر دیگر نیز از آن استفاده کرده‌اند. بنابراین بهتر است کلیدواژه کانونی متنوع تری انتخاب کنم. در این مورد استفاده از لغات مترادف یه راهکار بهینه و مناسب برای شماست.

عنوان سئو باید طول مناسبی داشته باشد

عنوان باید طول مناسبی داشته باشد به طوری که هم چشم کاربر از خواندن آن خسته نشود هم شانس استفاده از لغات مهم برای جذب مخاطب را از دست ندهیم.
از طرفی گوگل نیز استانداردهایی برای خود دارد ، به عنوان مثال در هنگام نگارش این مقاله گوگل عنوان های طولانی تر از 60 الی 70 کاراکتر را بصورت سه نقطه از کاراکتر آخر نمایش می‌دهد که این استانداردها گاهی تغییراتی می‌کند.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید منظور ما از عنوان سئو مجموع سه آیتم  نام + نام خانوادگی + عنوان است.

رزومه ساز آنلاین

 

و در مثالی مشابه برای کسب و کارها نیز همانند تصویر زیر می‌باشد.

عنوان سئو در رزومه آنلاین کسب و کارهای inoti


توصیفی یک خطی برای رزومه سازآنلاین یا همان توضیحات متا و نقش آن در سئو

بیایید به همان مثال توصیف بازار برگردیم ، در این قسمت تصور کنید که تابلوی سردر غرفه ما توجه مشتری را جلب کرده و چشم مشتری در ادامه کار به دنبال توضیحات بیشتر در رابطه با خدمات یا محصولات ما می‌گردد. بهترین جا برای نمایش این توضیحات جایی در پایین عنوان کسب و کارمان است.
گوگل نیز از همین ساختار ساده کمک گرفته است. به تصویر زیر توجه کنید.

نقش توضیحات متا  در سئو ICV آی نوتی - inoti

توصیفی یک خطی یا همان توضیحات متا که در داشبرد inoti با عنوان توضیحات صفحه آورده شده است بهتر است در ابتدای خود دربرگیرنده کلیدواژه کانونی باشد که اگر انتهای آن توسط گوگل مختصر سازی شد و با سه نقطه جایگزین گردید لغات اصلی را از دست نداده باشید.

در تصویر زیر خروجی نهایی حاصل از عنوان سئو و همینطور توصیف یک خطی (seo meta description)  که برای کاربر نهایی قابل مشاهده می‌باشد آورده شده است.

سعی کنید مفهوم متن به دلیل استفاده بیش از حد از کلیدواژه ها از دست نرود چون کاربر ممکن است احساس کند سایت شما اسپم یا دام تبلیغاتی بوده و محتوای بی کیفیت دارد.

متن به مقدار لازم !

در ادامه مثال بازارچه ، مشتری غرفه شما توصیف یک خطی زیر عنوان را نیز مطالعه کرده و جذب غرفه شما شده است ، حال بهترین فرصت برای شماست که به عنوان فروشنده عرض اندام نمایید و به قول معروف قاپ مشتری را با کلامتان بدزدید.
این کلام بهتر است نه آنقدر کوتاه باشد که حق مطلب برای مشتری ادا نشود و نه آنچنان طولانی که حوصله مخاطب سر برود.

محتوا رکن اصلی سئو

در ساختار گوگل این فرصت طلایی به واسطه محتوای متنی در اختیار ما قرار می‌گیرد . سعی کنید پاراگراف ابتدایی محتوای شما دربرگیرنده کلیدواژه کانونی و مواردی باشد که در توضیحات متا به آن اشاره داشته اید.

کلیدواژه های مترادف و مشابه

در این قسمت کلیدواژه هایی مترادف کلیدواژه کانونی را وارد نمایید ، این گزینه بطور غیر مستقیم کمک می‌کند که بطور مفهومی تخصص یا حیطه فعالیتی شما توسط گوگل بهتر شناسایی شود.
کلیدواژه های مترادف برای سئو

ویدیو و تصاویر برای محتوای شما حکم ویترین را دارند

حتما خودتان هم تجربه داشته اید که وقتی در یک بازارچه قدم می‌گذارید بعضی از غرفه ها یا مغازه ها با تابلوهای الکترونیکی درخشان ، نور و رنگ سعی در جلب نظر مشتریان دارند. این المان ها معمولا در ویترین های مغازه ها بکار می روند.
تیم فنی آی نوتی رزومه ساز آنلاین ICV را به چنین امکاناتی مجهز کرده است. یکی از آپشن های این محصول نسبت به رقبا همین قابلیت پشتیبانی از مولتی مدیا است.
ویدیوها این روزها در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل حرف اول را برای گرفتن رنک بهتر و سئو میزنند.

سخن پایانی در آموزش رفتن به صفحه اول گوگل با سئو رزومه ساز آنلاین ICV

تیم فنی آی نوتی همواره می‌کوشد تا متناسب با آخرین تغییرات گوگل ، ساختاری هدفمند را برای ICV فراهم آورد که بهترین نتیجه را برای کاربران داشته باشد.
این مقاله آموزشی مختصر بود که از بین صدها ترفند سئو مهمترین‌ها را برای شما دستچین نموده.
دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
  • حمید خواجوی

    عالی بود ممنون از زحمات تیم همیشه فعال پشتیبانی آی نوتی

  • مهناز میهمانچی

    درود بر لشگر قهرمان آینوتی با زبانی ساده و گویا حق مطلب بخوبی ادا شده بود. قدردان زحماتتون هستم. یکدنیا ممنون

  • کامران گلکار

    بسیار عالی بود . ممنون بابت زحمات و خدمات عالی

  • فاروق مزرعاويان

    عاللللللللیییییییییییی

  • سحر آزادنیا

    خیلی کامل و جامع بود با سپاس فراوان

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,056,551
مجموع کاربران
34,684
رزومه ساز iAM
27,801
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR